Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako yli 10v lapsesi laitttaa pussilakanan?

Vierailija
22.09.2013 |

Lapseni täytti 12v ja häenllä oli 6 kaveria yökylässä. Vein lapsen huoneeseen kasan peittoja ja tyynyjä ja lakanoita. Saivat jokainen valita mieleisen pussilakanan ja sitten selvisi, että ei ne osaa laittaa niitä. Vain oma lapseni ja 1 toinen oli koskaan edes itse aikaisemmin laittanut pussilakanaa. No sitten yhdessä opeteltiin =)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa, mutta ei viitsi, jos ei pakota. Itsekin inhoan sitä hommaa. Jos olisin joku 180-senttinen, homma sujuisi vaivatta. Voin kuvitella, ettei homma ole helppo tuollaiselle 145-senttiselle, jolla ei ole vielä ruista ranteessa.

Vierailija
22/26 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa. Minäkin osaa, mutta en suostu sitä tekemään. Laitan miehen aina vaihtamaan pussilakanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kovin moni mieskään tuota hommaa osata ollenkaan aikuisena vaikka kuinka olisi armeijassa harjoiteltu...

Ihmetyttää miten Suomessa tehdäänkin kaikesta tällaisesta niin vaikeeta ja natsimeininki rules. Joo, osaa ne meidän lapset pussilakanat varmaan jos on pakko, mutta jos nyt yökyläsynttäreitä 12v pitää, niin pyydän kavereita ottaan mukaan vaikka makuupusseja ja jos ei ole, laitan meiltä sitten kyllä tarvittavat kamppeet, ilman että niiden pitää nyt niitä lakanoita alkaa siinä veivaamaan noloina. Muillekin vieraille laitan valmiiksi.

Tiedän/veikkaan että muualla päin maailmaa silmät pyörisi päässä kuin pajatsolla jos kyseltäisiin että kai teidän lapset osaa tätä ja tota ja mahdollisimman itsenäisesti elää mahdollisimman nuorena. Ei olisi mikään leuhkimisen aihe muualla.

Vierailija
24/26 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vikaa miehessä tai miehen kasvatuksessa, jos ei pussilakanoita osaa vaihtaa.

Kouluikäisen on hyvä osata yksinkertaiset kotityöt. Ihan missäpäin maailmaa tahansa.

Vierailija
25/26 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mun lapsi on leireillyt pienestä saakka ja itse siellä lakanansa laittanut. Kotona harvemmin itse laittaa.

Vierailija
26/26 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä helpompaahan tuo on mitä isomman kokoinen ihminen, meilläkin vaihtaa mies lakanat, aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä