Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isorintainen saada fiksun miehen?

Vierailija
28.08.2020 |

Kysyn tätä siksi, koska on miljoonia tutkimuksia siitä, että mitä fiksumpi ja/tai korkeammin koulutettu mies - sitä todennäköisemmin hän valitsee mielummin pienirintaisen. Niin onko mulla mitään toivoa vai ottaako kaikki fiksut mielummin pienirintaisen? Ja laihduttamisen varaa mulla ei ole, ainut mikä sitten jäisi vaihtoehdoksi olisi rintojenpienennysleikkaus.
Muita kriteerejä mulla miehelle ei ole kuin se, että on hoikka, maksimissaan 7 vuotta vanhempi ja vähintään 160cm (koska itse olen 170cm.) mutta mulla ei taida rintojeni takia olla mahdollisuutta sellaiseen? Ei tarvitse myöskään olla akateeminen, kunhan on muuten fiksu.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi kovimpia tissimiehiä mutta koskaan ei koko ole tärkein asia naisessa. Kokonaisuus ratkaisee 👍

M33

Vierailija
42/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi kovimpia tissimiehiä mutta koskaan ei koko ole tärkein asia naisessa. Kokonaisuus ratkaisee 👍

M33

Onko äidilläsi isot riippu-utareet ja imettikö hän sinua kauan?

Teen tutkimusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi saada. Isorintaisella on enemmän valinnanvaraa. Kannattaa tehdä itse aloitteita eikä vaan perinteiseen tyyliin odottaa mitä tarjotaan.

Vierailija
44/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Olen aina pitänyt isorintaisista naisista.

m49

Vierailija
45/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi saada. Isorintaisella on enemmän valinnanvaraa. Kannattaa tehdä itse aloitteita eikä vaan perinteiseen tyyliin odottaa mitä tarjotaan.

Vierailija
46/46 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada. Mulla tosi isot rinnat ja Di:) Tosin aika rintojen pienennysleikkaukseen nyt varattu. 80G.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi