Voiko isorintainen saada fiksun miehen?
Kysyn tätä siksi, koska on miljoonia tutkimuksia siitä, että mitä fiksumpi ja/tai korkeammin koulutettu mies - sitä todennäköisemmin hän valitsee mielummin pienirintaisen. Niin onko mulla mitään toivoa vai ottaako kaikki fiksut mielummin pienirintaisen? Ja laihduttamisen varaa mulla ei ole, ainut mikä sitten jäisi vaihtoehdoksi olisi rintojenpienennysleikkaus.
Muita kriteerejä mulla miehelle ei ole kuin se, että on hoikka, maksimissaan 7 vuotta vanhempi ja vähintään 160cm (koska itse olen 170cm.) mutta mulla ei taida rintojeni takia olla mahdollisuutta sellaiseen? Ei tarvitse myöskään olla akateeminen, kunhan on muuten fiksu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi kovimpia tissimiehiä mutta koskaan ei koko ole tärkein asia naisessa. Kokonaisuus ratkaisee 👍
M33
Onko äidilläsi isot riippu-utareet ja imettikö hän sinua kauan?
Teen tutkimusta.
Tottakai voi saada. Isorintaisella on enemmän valinnanvaraa. Kannattaa tehdä itse aloitteita eikä vaan perinteiseen tyyliin odottaa mitä tarjotaan.
Kyllä voi. Olen aina pitänyt isorintaisista naisista.
m49
Tottakai voi saada. Isorintaisella on enemmän valinnanvaraa. Kannattaa tehdä itse aloitteita eikä vaan perinteiseen tyyliin odottaa mitä tarjotaan.
Voi saada. Mulla tosi isot rinnat ja Di:) Tosin aika rintojen pienennysleikkaukseen nyt varattu. 80G.
Olen yksi kovimpia tissimiehiä mutta koskaan ei koko ole tärkein asia naisessa. Kokonaisuus ratkaisee 👍
M33