Voiko isorintainen saada fiksun miehen?
Kysyn tätä siksi, koska on miljoonia tutkimuksia siitä, että mitä fiksumpi ja/tai korkeammin koulutettu mies - sitä todennäköisemmin hän valitsee mielummin pienirintaisen. Niin onko mulla mitään toivoa vai ottaako kaikki fiksut mielummin pienirintaisen? Ja laihduttamisen varaa mulla ei ole, ainut mikä sitten jäisi vaihtoehdoksi olisi rintojenpienennysleikkaus.
Muita kriteerejä mulla miehelle ei ole kuin se, että on hoikka, maksimissaan 7 vuotta vanhempi ja vähintään 160cm (koska itse olen 170cm.) mutta mulla ei taida rintojeni takia olla mahdollisuutta sellaiseen? Ei tarvitse myöskään olla akateeminen, kunhan on muuten fiksu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin sain hyvän, rakastavan ja fiksun miehen. Ei nämä e-kupit ole koskaan olleet ongelma, ei 15 vuoden avioliiton tai sitä edeltäneen viiden vuoden yhdessäolon aikana.
Fiksu mies tosin haluaa vierelleen fiksun naisen, ehkäpä ap:n ongelma on enemmän tällä rintamalla. (Pun intended.)Ei Ap tyhmältä vaikuta. Aika nuori on tosin vielä, ei nuorena voi kaikkea tietääkään.
No ei tuo nyt ihan neron ajatuksenjuoksuakaan ole.
Isorintaiset naiset ovat sexyjä. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin sain hyvän, rakastavan ja fiksun miehen. Ei nämä e-kupit ole koskaan olleet ongelma, ei 15 vuoden avioliiton tai sitä edeltäneen viiden vuoden yhdessäolon aikana.
Fiksu mies tosin haluaa vierelleen fiksun naisen, ehkäpä ap:n ongelma on enemmän tällä rintamalla. (Pun intended.)Ei Ap tyhmältä vaikuta. Aika nuori on tosin vielä, ei nuorena voi kaikkea tietääkään.
Epävarman, aivan normaalia. Ei tarkoita että ihminen on idiootti eikä myöskään että on nero.
No ei tuo nyt ihan neron ajatuksenjuoksuakaan ole.
Totuus on se, että pienirintaiset eivät saa lainkaan miehiä. Naisella pitää olla isot boobsit, jotta saa miehen satimeen.
T. Pienirintainen ja miehetön nainen (B75)
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että pienirintaiset eivät saa lainkaan miehiä. Naisella pitää olla isot boobsit, jotta saa miehen satimeen.
No eihän pidä. Kyllä siinä loppujen lopuksi aivan muut ominaisuudet menee ohi.
Kokonaispaketti:)
T. mies
Vierailija kirjoitti:
No tässä se nähdään miten käy kun nainen kuvittelee olevansa vain pari rintoja. Kompleksi on niin suuri, ettei nainen näe itseään sen takaa ja mies juoksee karkuun. Miksi muuten haluaisit saada miehen "satimeen"?
Hinkkienväliin MÄLLIÄ. Sen saa, hahha ja rasvasenen äijä läskimahalla nauraaa meille kaikille mulle myös
Ihan yhtä lailla ku pienirintainen. :p
No, minä olen isotissinen akateeminen nainen, enkä ole koskaan tavannut fiksua miestä. Tissinkopeloijia kylläkin. Kapeamunainen fiksu feministimies oli salaisissa toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset naiset ovat sexyjä. Tykkään.
Entäs kun isorintainen on feministi, niin minne se seksikkyys miesten mielestä häviää?
Juu ei saa, sulla mitään mahdollisuuksia. Fiksuille miehille C kuppi on aivan maksimi, mieluummin toki valitsevat jonkun jolla pienemmät. Suosittelen hakeutumaan rintojen pienennykseen, niin mahdollisuudet löytää fiksu mies paranevat heti.
On isot rinnat ja ihan fiksu mies löytyy kotoa, jota mukava katsellakin.
Isorintaiset on hierarkian huipulla joten saat valita kenet tahansa haluat.
Jos mies on isokokoinen, rintasi ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat trollata. Mulla pienet rinnat ja fiksujen miesten kiinnostus itseäni kohtaan ei ole koskaan ollut ongelma, samoin isorintainen ystäväni ei ole jäänyt vaille fiksuja miehiä.
Ei ne isotkaan kovin esteettiset välttämättä ole.
Öljyä lollosi ja jaa meille kuva meijereistäsi. Piristät varmasti monen päivää. Mielelläni laskisin liemeni kannuillesi.
Isto 60
Vierailija kirjoitti:
Öljyä lollosi ja jaa meille kuva meijereistäsi. Piristät varmasti monen päivää. Mielelläni laskisin liemeni kannuillesi.
Isto 60
LOL. Älä edes unelmoi, XD
Dooris 25
Eikun jutulle vaan, hyvä huumori korvaa paljon :)
Ei ulkonäkö ole kuin alkuviehättykseen, nopeasti opit sivuuttamaan ne pinnalliset miehet.
Huumorintaju ja mukava olemus on parasta :)