Luetko Desire Nymanin blogia?
Kommentit (22)
Onkohan noitten talossa home vaurio, kun noi on koko ajan kipeenä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noitten talossa home vaurio, kun noi on koko ajan kipeenä?
Eiks siellä pyöritetty ennen hänen äitinsä valtavaa pentutehdasta? Tähän viitaten, en ihmettelisi jos olisi jonkinlaisia vaurioita, siellä pidettiin satoja sairaita pentuja. Jos on siis sama talo.
Onko muut tilanneet tuotteita hänen verkkokaupasta? Itse olen tilannut joulukuussa pari mukia, eikä ne ole vieläkään saapuneet eikä sieltä vastata sähköposteihini ja puhelinnumeroa firmalle ei ole missään näkyvillä. Onko huijari?
Jäänyt vain mieleen avautuminen vlogissa hänen miehensä isosta kalusta. :(
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt vain mieleen avautuminen vlogissa hänen miehensä isosta kalusta. :(
Meisseli-Mertsi
Vierailija kirjoitti:
Romani?
Suomenruotsalainen käsittääkseni.
Ei oo romani, vaan suomenruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Desire Nyman?
Huijari joka ei lähetä ylläpitämästään verkkokaupasta tilattuja tuotteita eikä vastaa kyselyihin missä tavarat viipyy. Valitus on menossa kuluttajaviranomaiselle kyseisestä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Desire Nyman?
Huijari joka ei lähetä ylläpitämästään verkkokaupasta tilattuja tuotteita eikä vastaa kyselyihin missä tavarat viipyy. Valitus on menossa kuluttajaviranomaiselle kyseisestä tyypistä.
Minun tilaama tuote oli mennyt rikki postissa ja sähköposti viestiin en ikinä saanut vastausta Desireltä. Lasku katosi mystisesti eli en joutunut maksamaan mitään, mutta silti ihmettelen tuota toimintaa, ettei vastata asiakkaalle ja selvitetä asiaa. No sainpahan muutaman tuotteen ilmaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Onko muut tilanneet tuotteita hänen verkkokaupasta? Itse olen tilannut joulukuussa pari mukia, eikä ne ole vieläkään saapuneet eikä sieltä vastata sähköposteihini ja puhelinnumeroa firmalle ei ole missään näkyvillä. Onko huijari?
Niissä tilauksissa kestää toimitus kauan ja sähköpostiin et saa vastausta.
En ole ikinä kuullutkaan hänestä.
Joo aina välillä