Hyvä saldo viikon kirppputorilta!
Mulla oli pöytä lastentarvikekirpputorilla viikon ja mikäs on tuotto: 6.50e!!
Ei jumankekka minä sanon, ei niinku mitään järkeä enää tässä touhussa!
Myynnissä oli kuitenkin: välikausihaalaria, talveen takkia ja housua, pipoa, hanskaa, kuravaatteet yms (KAIKKI EHJIÄ JA PUHTAITA!!) Kallein oli käyttämätön untuvatakki 7e ja loput 2-5e
Sekä kasa perus paitoja, housuja, t-paitoja, neuleita, hupparia yms päiväkotiin tms. Nämäkin täysin ehjiä, nukattomia, tahrattomia jne.
Hintaa 0.20-2e
Ilmeisesti tätä kokoa täysin turha myydä kirppiksellä, porukka hakee vain vauvojen vaatteita.
koko olo 110,116 ja 122cm
Ainoana isompana untuvatakki 140cm ja sama untuvaliivissä.
Missä oikeasti menee vikaan kun ei lähes ilmaiseksikaan mene?
Hinnat pidin siksi alhaisina, jotta saisin vaatteet pois nurkista.
Oletin kuitenkin saavani edes pöytäävuokran katettua ja muutaman euron vaivanpalkkaa hinnoittelusta ja päivittäisestä pöydän siistimisestä!
Ottaa päähän ja lujaa!
Kommentit (50)
Henkka ja maukka kerää vanhoja vaatteita. Yhdestä kassillisesta saa 15 prossan alennussetelin. Minä vein kirpparilta ylijääneet sinne ja lapsi osti sitten uuden takin niillä seteleillä.
Suosittelen kirpputori Karismaa Lohjalla! Siellä kaikki toimi. Myyntitilaa oli tarpeeksi ja kauppa kävi.
2
H&M ja moni muu on niin huonontanut vaatteitten laatua, että ne on yhden pesun jälkeen roskiskunnossa. Epäekologista, epäeettistä, tuhlausta.
En ole ikinä Vuosaareen asti vaivautunut kirppikselle, enkä aio mennäkään. Kokeile seuraavalla kerralla jotakin suositumpaa kirppistä, mm. Pikku-Huopalahdessa on yksi paljon kehuttu, samoin Espoon puolella on pari kirppistä, joilla tavarat liikkuvat nopeasti.
Minäkinvälillä mietin, että missä maakellarissa niitä vaatteita on säilytetty, kun homeen haju lyö silmille joissain osastoissa! Toinen paha on voimakkaasti haisevat pyykinpesuaineet. Nenä kai tottuu niihin niin ettei itse enää käryä huomaa. Vähän sama kuin tupakan kanssa.
Tavalliselle kirppikselle myymään. Minä käyn paljon tavallisilla kirppiksillä, mutta en itsepalvelukirppiksillä, kun ei sieltä oikein "tee löytöjä". Eli mielestäni tavara on siellä peruskamaa ja ylihinnoiteltua sellaiseksi.
Mulla vähän sama ongelma... Kirppiksellä myynnissä lastenvaatteita, sisustustavaraa, kirjoja ym. ja kaikki hyväkuntoista ja tuoretta tavaraa. Parin päivän jälkeen kävin viemässä lisää tavaraa ja mun pöytähän oli vaan täyttynyt entisestään! The Sotkijat olivat olleet taas asialla ja lappaneet pöytääni kasan muista pöydistä peräisin olevia vaatteita ynnä muuta tavaraa. Tuntui, että kaupaksi ei ollut mennyt mitään, aikaisemmin on ollut niin, että pöytä on ollut puoliksi tyhjä muutaman päivän jälkeen. Plääh, ei huvittaisi raahata kaikkia tavaroita takaisin kotiin >:(
2 vk itsepalvelukirppiksellä, johon otin Grouponin alennuksen. Käteen jäi huimat 30 euroa :/
Myytävänä oli puhtaita ja ehjiä pojan ja tytön vaatteita, Kuoma-saappaita, Manga-kirjoja iso pino (yhtää ei mennyt). Ei mennyt edes täysin siisti pojan Paul Frank-puseoro, josta pyysin 2 euroa.
Olin myymässä krppiksellä, jossa oli online-seuranta myynnistä. Se oli todella hvyä apu itselle, niin näki minkä hintaiset kamat oikeasti liikkuu. 50-90 snt siististä paidasta menee, ja kun niitä on riittävästi, saa jotain käteenki. Eikä tarvitse raahata kaikkea takaisin. Yleensä olen myynyt jonkun yhden isomman tuotteen, jolla kuottaa paikkamaksun. Kaikki muu sitten extraa.
Tekisi mieli ottaa taas kirppispöytä, mutta mietin sitä vielä. Aika paljon on kuitenkin toppeja, mekkoja yms. myytävänä. Ostatteko te sellaisia kun talvi on tulossa? Lisäksi olisi kyllä muutama takki, villapaitoja, marimekon pitkähihaisia, saappaita, lautapelejä yms. :)
Suosittele hyvää itsepalvelukirpparia! Mihin kannattaa viedä, kun asuu Leppävaaran seudulla Espoossa?
Meillä olisi tavaraa yhteen itsepalvelukirpparipöydälliseen, kouluikäisten lasten siistejä vaatteita ja jotain pientä aikuisten vaatetta myös. Sekä leluja, kirjoja ja elokuvia.
Totuus on, että sitä käytettyä ja vähän nuhjaantunutta lastenvaatetta on tarjolla pilvin pimein eikä se mene oikein millään hinnalla. Vaatteita kannattaa tarkastella kotonakin kirkkaassa, hyvässä valossa ja olla itselleen rehellinen katsoessaan onko nyppyjä ja rasvatahroja jotka ei ole lähteneet pesussa.
Oikeasti hyväkuntoisille ja lähes uuden veroisille voi sitten laittaa hinnaksi vaikka useamman euron ja ne häipyy heti. Suosittuja on Legot ja Hello Kittyt, Carsit ym hyväkuntoiset hahmojutut. Ticketin syys- ja toppatakista sain 20 €/kpl, vaikka olivat olleet käytössä pari-kolme vuotta ja ostettu alesta 45 ja 60 eurolla. Niillä oli loistava käyttö- ja jälleenmyyntiarvo eikä ne olleet vielä menneetkään miksikään.
Samoin lasten lelut ja krääsä, kaikki ns "turha" kelpasi, mutta sitten monot ja luistimet jäi hyllylle.
Mäkin muuten suosittelen itsepalvelukirppis Karismaa Lohjalla. Hyvät kokemukset sekä myyjänä että ostajana.
Itse seisoskelin just yhdenpäivän myymässä ja saldo oli 330 euroa. Lähes kaikki meni.
Kirpputori on vähän sellaista heräteostosten tekemistä. Harva lähtee ostoslistan kanssa kirpparille hakemaan tarpeellisia tavaroita. Poikkeuksena jotkut saappaat ja Kuomat, tai urheiluvälineet mitä aina metsästetään kauden alkaessa.
Eli sulla on voinut olla vain huonossa paikassa pöytä, mistä tavarat ei ole oikein osuneet silmiin. Tai vastapäätä on ollut joku tosi houkutteleva mihin kaikkien huomio on kiinnittynyt.
Tavaroiden pitäisi olla niin väljästi aseteltu, että pomppaavat silmille pöydästä. Itse olen todella laiska penkomaan ellen huomaa että pöydässä on sopivan kokoista vaatetta tosi halvalla. Muuten kasat saa olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 10:04"]
Minäkinvälillä mietin, että missä maakellarissa niitä vaatteita on säilytetty, kun homeen haju lyö silmille joissain osastoissa! Toinen paha on voimakkaasti haisevat pyykinpesuaineet. Nenä kai tottuu niihin niin ettei itse enää käryä huomaa. Vähän sama kuin tupakan kanssa.
[/quote]
Kyllä saattaa olla hyviäkin löytöjä, mutta kirppiksellä asuvat trokarit hamstraavat kaiken halvan ja hyvän.
Tiedän yhden naisen, joka käy jatkuvastki kahdella eri kirppiksellä samassa kaupungissa. Hän ostaa toisten pöydistä tavaraa ja myy kallimmalla omassa pöydässään. Nykyään kierrän kaukaa hänen pöytänsä, olin minultakin ostanut muutaman mekon ja siinä ne oli hänen pöydässään myynnissä kalliimmalla :D
Myin hyväkuntoisia Marimekon raitapaitoja hintaan 3e/kpl ja vain yksi meni! Viereisessä pöydässä oli saman merkin paita ja hinta 15e! Samoin poikien ja miesten farkkuja, oli dieseliä ja jack&jonesin yms. farkkuja 1,50e-2e kpl ja silti eivät menneet kaupaksi.
Höpö höpö mitään vaatteiden homeelle tarve haista.
Sama kokemus _useamman kerran_ tuosta samaisesta paikasta, pari euroa jää käteen paikkavuokran jälkeen.
Suosittelen Euroset-kirppistä Järvenpäässä. Pari kertaa ollut pöytä ja myynti hyvä, aina käteen pöytävuokran jälkeen ainakin reippa satanen.
Joku vika vaatteissasi on, kun ne eivät ole menneet kaupaksi noinkaan edulliseen hintaan. Yksi syy, miksi en itse osta pöydästä jossa on siistiä ja edullista tavaraa on haju. Kirppiksiä kierrellessä olen huomannut, että joissakin pöydissä haisee voimakkaasti home (?) ja jätän automaattisesti sen pöydän rauhaan. Käyttäjät itsehän eivät huomaa sitä hajua, joka on vaatteissa...