Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä saldo viikon kirppputorilta!

Vierailija
22.09.2013 |

Mulla oli pöytä lastentarvikekirpputorilla viikon ja mikäs on tuotto: 6.50e!!

Ei jumankekka minä sanon, ei niinku mitään järkeä enää tässä touhussa!

Myynnissä oli kuitenkin: välikausihaalaria, talveen takkia ja housua, pipoa, hanskaa, kuravaatteet yms (KAIKKI EHJIÄ JA PUHTAITA!!) Kallein oli käyttämätön untuvatakki 7e ja loput 2-5e

Sekä kasa perus paitoja, housuja, t-paitoja, neuleita, hupparia yms päiväkotiin tms. Nämäkin täysin ehjiä, nukattomia, tahrattomia jne.

Hintaa 0.20-2e

Ilmeisesti tätä kokoa täysin turha myydä kirppiksellä, porukka hakee vain vauvojen vaatteita.

koko olo 110,116 ja 122cm

Ainoana isompana untuvatakki 140cm ja sama untuvaliivissä.

Missä oikeasti menee vikaan kun ei lähes ilmaiseksikaan mene?

Hinnat pidin siksi alhaisina, jotta saisin vaatteet pois nurkista.

Oletin kuitenkin saavani edes pöytäävuokran katettua ja muutaman euron vaivanpalkkaa hinnoittelusta ja päivittäisestä pöydän siistimisestä!

Ottaa päähän ja lujaa!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienasin just 480 euroa lastenvaatteilla kirpparilla... Veit väärälle kirpparille.

Vierailija
2/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita facebookkiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain just satkun viikosta. Vauvan vaatteet ei oikein käynyt kaupaksi, mutta isommat koot kyllä. Vaatetta ja kenkiä myin. Mutta tarjontaa on niin paljon, että tavaran on oltava todella uudehkoa, siistä ja halpaa. On kumma, että ihmiset kaupassa maksavat esim. Tutan bodysta sen 12-13 euroa mukisematta, mutta jos sellainen on kirpparilla yhden vauvan jäljiltä 3 e, niin kaupaksi ei mene. Ja pilalle pestyt (esim. valkoinen harmaantunut) eivät mene edes ilmaiseksi.

Vierailija
4/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni ihan tossa kaupungin isommalla kirpparilla koko pöytä tyhjäks ja saldo oli viikon jälkeen 560 euroa... Oli lasten vaatteita (3v kooista ylöspäin), omia rytkyjä, miehen vaatteita ja sen semmoista.. Että tosiaan, veit väärälle kirpparille!

Vierailija
5/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kirppis?

Vierailija
6/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin enemmän noita mll:n ym. lastentarvikekirppiksiä, joissa saa itse olla myymässä. Hyvä tavara käy kaupaksi hyvin! Juuri viikko sitten seisoin myyntipöydän takana 2,5 tuntia ja tuotto oli satasen luokkaa. Kengistä vitosta, farkuista 3e jne.

Vierailija
7/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mä sain 261€ !

Vierailija
8/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kannattaa myydä suoraan käytöstä. Jos niitä eka jemmaa jossain varastossa, ovat jo vanhanaikaisia. Juuri hiljattain näin kirppiksellä pienelle tytölle trumpettilahkeiset housut. So last season. 

Vierailija
9/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 22:57"]

Vaatteet kannattaa myydä suoraan käytöstä. Jos niitä eka jemmaa jossain varastossa, ovat jo vanhanaikaisia. Juuri hiljattain näin kirppiksellä pienelle tytölle trumpettilahkeiset housut. So last season. 

[/quote]

Jep, kiertoon nopeaa, mitään 1992 vuodelta peräisin olevaa on turha myydä. Ja untsikatkin on vähän siinä ja siinä onko niille oikeasti tarvetta Suomen talvessa. Omille lapsille en hankkisi edes käytettyinä, viime talven menivät ilman välivaatetusta ihan tavistoppatakeilla ja silti oli aina hiki päässä.

Vierailija
10/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi tienata noin huonosti... ite saanu aina viikon myynnistä 100-200 e..

aina ei ole ollut edes mitään hienoa myynnissä ja joskus vähän hintaakin nostettu.

Vierailija
11/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 20:57"]

Meillä meni ihan tossa kaupungin isommalla kirpparilla koko pöytä tyhjäks ja saldo oli viikon jälkeen 560 euroa... Oli lasten vaatteita (3v kooista ylöspäin), omia rytkyjä, miehen vaatteita ja sen semmoista.. Että tosiaan, veit väärälle kirpparille!

[/quote]

No enpä usko että ihan koko pöytä tyhjeni. Aina jää osa myymättä.

Vierailija
12/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ns nykyaikaista vaatetta kaikki oli!

Pistän kiertoon sitä mukaa kun tyttö kasvaa, kun pitää hankkia seuraavaa kokoa ostan sitä ja heti myyn entiset pois.

Jotakin nyt häiritsee se untuvatakki, ei ollut ns vanhanmallinen mitä kaikki joskus käyttivät.

H&M untuvatäytteinen kevytoppatakki. Saatiin lahjaksi ja oli valmiiksi pieni.

Siksi siis myynnissä käyttämätön.

Oli eräs pieni lastenvaate/tarvikekirpputori Helsingissä.

ap

Vierailija
13/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä tosi paljon mille kirppikselle vie myyntiin. Itselläni oli tosi huono myynti yhdellä kirppiksellä johon vein, käteen jäi 35e pöytävuokran jälkeen 25e! Ja viereisellä paikkakunnalla sama pöytävuokra jonka jälkeen käteen 170e!

Paljonko te muuten maksatte pöytävuokrista kirppareilla?

Vierailija
14/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täyteen vaatteita laitatte kirpputoripöytänne? Eikös ole järkevämpää viedä viikon aikana lisää tavaraa, kuin änkeä pöytä ja rekki täyteen heti ekana päivän? Jotkut pöydät on sellasia, ettei niitä tee mieli edes mennä penkomaan kun on niin täynnä.

Vierailija
15/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatetta vaan on niiin paljon tarjolla, että saa olla tosi kivaa että viitsii ostaa tai oikein edes ilmaiseksi ottaa. Just kiertelin kirppiksiä ja ylihinnoittelijoita on paljon ja toisaalta moni on nähnyt hirveän vaivan ja hinnoitellut valtavat vuoret suoranaista lumppua 0,20-1 €. Mitä järkeä, ei kukaan niitä halua. Harva oikeasti pukee lasta päiväkotiin(kaan) kauhtuneisiin ja nyppyisiin rytkyihin vaikka kuinka halvalla saisi. 

Yksi tuttu valitti fb:ssä kun ei mene kaupaksi ja vilkaisin hänenkin osastonsa. Jooei varmaan mene niin. 5 vuotta vanhaa tavaraa eli jo vähän vanhanaikaista ja hintaa 4-5 e / vaate, vaikka piti olla halpaa. Jos käytetyt kulahtaneet housut maksaa 4 e, en näe siinä mitään järkeä. Euro olisi oikeampi hinta. 

Ja ap:n henkkamaukan toppis 7 e... Se on uutena maksanut varmaan 19,90 eikö? Kirppisvaatteesta voi pyytää 10-20% uuden hinnasta vaikka olisi kuinka laput tallella tai "vain käyttöönottopesty". Selkeät merkkijutut on eri asia, mutta Cirafit, henkat ja maukat jne. 

Vierailija
16/50 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mikä kirppis? Pitäis omalle kohta etsiä kampetta enkä tunne paikkoja.

Vierailija
17/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se takki oli ihan 49,90 kaupassa. Mielestäni pyytämäni hinta ei siis ollut kohtuuton.

en ymmärrä miksi kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi.

tosiaan käyttövaatteet eivät olleet kulahtaneita, rikkinäisiä, nukkaantuneita, tahroista eikä haalistuneesta. Ja tosiaan housut oli max 1€ farkut 1-2€ paidat 1€ ja hupparit max 2€.  Silti ei mene kaupaksi.

no ei ainakaan toiste tuonne tarvitse viedä. Lahjoitan mieluummin eteenpäin.

joku kovasti kyseli niin oli piilo kirppis vuosaaressa

ap

Vierailija
18/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 00:32"]

Kyllä se takki oli ihan 49,90 kaupassa. Mielestäni pyytämäni hinta ei siis ollut kohtuuton.

en ymmärrä miksi kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi.

tosiaan käyttövaatteet eivät olleet kulahtaneita, rikkinäisiä, nukkaantuneita, tahroista eikä haalistuneesta. Ja tosiaan housut oli max 1€ farkut 1-2€ paidat 1€ ja hupparit max 2€.  Silti ei mene kaupaksi.

no ei ainakaan toiste tuonne tarvitse viedä. Lahjoitan mieluummin eteenpäin.

joku kovasti kyseli niin oli piilo kirppis vuosaaressa

ap

[/quote]

No sitten tuntuu olevan hinnat kohdallaan. Onko sulla joku tyyli, mikä karkottaa? Itse kierrän Spidermanit, Hello kittyt yms.kammotukset kaukaa, samoin tuhanteen kertaan pestyt meandit. Jos kivoja siistejä vaatteita, jotka eivät haise kilometrin päähän pesuaineelta, niin ilmeisesti kirppiksellä vaan ei käy asiakkaita.

Itse oon myynyt 0,50-1 e housut ja kallein tuote oli 5 e pari krt käytetty metsolan paita. Paljon kannoin takaisinkin, mutta aina on pari sataa jäänyt käteen kuitenkin. 

Vierailija
19/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käsittänyt et Piilo-kirppiksellä käy paljon porukkaa, ehkä sielläkin on sit niin paljon vaatteita tarjolla ettei kaikki vaan mitenkään mee. Tosi harmi kyllä, kun näkee hirvestäi vaivaa ja varsinkin jos ei saa edes sen vertaa et maksais sen pöydän vuokran.. :(

Vierailija
20/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, mulla on aina mennyt Piilossa tosi hyvin kaupaksi. Viime kerralla tuntui ettei mennyt mitään ja sain satasen (siis vuokran jälkeen); edellisellä kerralla 250 euroa. Naapuri myy myös Piilossa ja saa aina 400 - 500 euroa kahden viikon pöydällä.

Mutta toki me molemmat myymme lähinnä merkkivaatetta ja ehdottomasti vain siistiä ja puhdasta.