Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä saldo viikon kirppputorilta!

Vierailija
22.09.2013 |

Mulla oli pöytä lastentarvikekirpputorilla viikon ja mikäs on tuotto: 6.50e!!

Ei jumankekka minä sanon, ei niinku mitään järkeä enää tässä touhussa!

Myynnissä oli kuitenkin: välikausihaalaria, talveen takkia ja housua, pipoa, hanskaa, kuravaatteet yms (KAIKKI EHJIÄ JA PUHTAITA!!) Kallein oli käyttämätön untuvatakki 7e ja loput 2-5e

Sekä kasa perus paitoja, housuja, t-paitoja, neuleita, hupparia yms päiväkotiin tms. Nämäkin täysin ehjiä, nukattomia, tahrattomia jne.

Hintaa 0.20-2e

Ilmeisesti tätä kokoa täysin turha myydä kirppiksellä, porukka hakee vain vauvojen vaatteita.

koko olo 110,116 ja 122cm

Ainoana isompana untuvatakki 140cm ja sama untuvaliivissä.

Missä oikeasti menee vikaan kun ei lähes ilmaiseksikaan mene?

Hinnat pidin siksi alhaisina, jotta saisin vaatteet pois nurkista.

Oletin kuitenkin saavani edes pöytäävuokran katettua ja muutaman euron vaivanpalkkaa hinnoittelusta ja päivittäisestä pöydän siistimisestä!

Ottaa päähän ja lujaa!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt Akselissa Mankkaalla kerran vuodessa ja aina saldo on ollut 300-450€. Myynnissä on ollut ihan perusvaatteita popista, henkkamaukasta, lindexistä jne...paidat 3-5euroa, ulkopuvut 35€ jne...hyvin on menny kaupaksi. Omat vaatteeni (lähinnä filippa k) ovat menneet vähän huonommin. 

Itse vien vain siistejä vaatteita, tarpeeksi vähän kerrallaan, pidän huolen, että pöytä on siisti jne...

Nyt olis taas iso määrä lapsille pieneksi jääneitä vaatteita, ja mietin minne veisin. 

Vierailija
42/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään Euroset oli ennen hyvä kirppis, nykyään myynti huonoa ja pöydissä ylihinnoiteltua krääsää! Kävin joka päivä siivoamassa oman pöytäni, oli aina muiden vaatteita ja ihmiset jättää henkarivaatteet levälleen pöydälle. Myynti oli pöytävuokran jälkeen noin 30e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 12:10"]

Tiedän yhden naisen, joka käy jatkuvastki kahdella eri kirppiksellä samassa kaupungissa. Hän ostaa toisten pöydistä tavaraa ja myy kallimmalla omassa pöydässään. Nykyään kierrän kaukaa hänen pöytänsä, olin minultakin ostanut muutaman mekon ja siinä ne oli hänen pöydässään myynnissä kalliimmalla :D

[/quote]

Samallainen tapaus juurikin yllä mainitulla Euroset kirppiksellä ja toinen jossa käy on Järvenpään Helmi-kirppis. Älytöntä touhua!

Vierailija
44/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 10:37"]

Suosittele hyvää itsepalvelukirpparia! Mihin kannattaa viedä, kun asuu Leppävaaran seudulla Espoossa?

Meillä olisi tavaraa yhteen itsepalvelukirpparipöydälliseen, kouluikäisten lasten siistejä vaatteita ja jotain pientä aikuisten vaatetta myös. Sekä leluja, kirjoja ja elokuvia.

[/quote]

Mankkaan Akseli on iso kirppis ja paljon asiakkaita. Monet näyttävät ottavan ostoskärryt tuolla kierrellessään, ettei ihan parin paidan ostajia liikenteessä. Yleensä paljon hyvälaatuista vaatetta myynnissä, joten liian korkeat hinnat karkottavat ostajat. Hyväkuntoiset päiväkoti-ikäisten poikien vaatteet kerätään kärryyn välillä sitä mukaa kun myyjä ehtii niitä nostella pöydälle.

Pallokala Poks, Tilkankatu, Helsinki. Myy lastentarvikkeita, lastenvaatteita ja -kenkiä, leluja, paljon merkkivaatteita. Vähän kalliimpi, mutta hyväkuntoista ja ajanmukaista tavaraa. Sinne myyntiin, jos on kalliimpia lastentuotteita.

Onko Tapiolan kirppis vielä toiminnassa? Se oli alussa ihan kiva, mutta kesällä jotenkin aution oloinen.

Vierailija
45/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöytävuokra olisi vaikka 20e niin ottaisin helposti vaikka sen kolme viikkoa putkeen kirppispöytää. Tavaraa on paljon, mutta täälläpäin on 38e/viikko!

Vierailija
46/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yli 200e oli myynti itselläni kun viimeks oli kirppispöytä, tuntuu et hirveesti jäi vaatteita jäljelle.

Vierailija
47/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 22:57"]

Vaatteet kannattaa myydä suoraan käytöstä. Jos niitä eka jemmaa jossain varastossa, ovat jo vanhanaikaisia. Juuri hiljattain näin kirppiksellä pienelle tytölle trumpettilahkeiset housut. So last season. 

[/quote]

Jep, kiertoon nopeaa, mitään 1992 vuodelta peräisin olevaa on turha myydä. Ja untsikatkin on vähän siinä ja siinä onko niille oikeasti tarvetta Suomen talvessa. Omille lapsille en hankkisi edes käytettyinä, viime talven menivät ilman välivaatetusta ihan tavistoppatakeilla ja silti oli aina hiki päässä.

[/quote]

Jännä juttu, multa on viety käsistä kaikki vanhemmat vaatteet, uudet joutuu sitten hikihatussa myymään :O

Vierailija
48/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda kirpparia- itse juurikin tuon kokoisia etsin viime viikolla kirpparilta, mutt aolikin juuri pienempien vaatteita

Vierailija
49/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko vaatteita, jos niissä on yksikin koiran/kissankarva?

Vierailija
50/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin toukokuussa Tapiolan Toinen kierros kirppiksellä ja tienasin 400. Nyt oon varannut uudestaan kaksiviikkoisen, toivottavasti tavarat liikkuvat jälleen. Uskoisin, koska hyvää tavaraa olen myymässä:)