tiedoksi kaikille, jos vesimiesmies tai -nainen haluaa sinut ulos elämästä, et kuule hänestä enää koskaan, etkä saa häneen yhteyttä
Jos onnistut pysymään edes puhelinnumerona vesimies-ihmisen kännykässä, se tykkää sinusta.
Ei se välttämättä sinun kanssa kommunikoi, mutta olet sen hyvien ihmisten listalla.
Vesimies ei pidä turhia ihmissuhteita.
Kommentit (50)
Olen vesimies nainen ja varsinkin vanhemmiten minusta on tullut hyvinkin ehdoton. En halua olla tekemisissä kenenkään kanssa joka käyttäytyy minua kohtaan ikävästi tai haukkuu minua selkäni takana. Minun on aina vaan vaikeampi sietää negatiivisia ihmisiä. En kestä sitä huonoa energiaa jota jotkut levittävät ympärilleen Jatkuvalla syötöllä.
Minulla on kuitenkin paljon ystäviä ja olen uskollinen ja luotettava jos minut ystäväksesi saat. Olen valmis tekemään vuoksesi paljon! Olen sosiaalinen ja aina menossa.
Kaikki miessuhteeni olen lopettanut kun seinään kyllästyttäni/suututtuani. Toista mahdollisuutta en ole antanut kenellekään, enkä ole ketään jäänyt kaipaamaan. Olen ihmetellyt usein itsekin kuinka se palava rakkaus loppui puoleltani niin äkkiä. Samoin olen tehnyt muutamalle ystävälle. En ajattele sinua enää koskaan jos olen sinuun pettynyt.
Joten allekirjoitan kyllä ap aloituksesi ihan täysin.
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Me härät nauremme ihmisille, jotka uskovat höpsismiin ja kannatamme sporalogiaa.
En näe mitään syytä miksei sporalogia voisi toimia, jos joku vaan kehittäisi.
T. Höpsisti
Vierailija kirjoitti:
Vesimies voi olla herkkä, eläinrakas, itkeä huono´sti kohdellulle eläimelle, mutta t.appaa inhoamansa ihmisen silmää täpäyttämättä ja nauttia siitä.
Vesimies yleisesti ottaen on eläinrakas, mutta ihmiskunta ei herätä hänessä mitään rakkauden tunteita.
Hyvin harva ihminen pääsee vesimiehen sydämeen oerheenjäsenien lisäksi.
Vesimies voi tappaa inhoamansa ihmisen ja nauttia siitä? Jaa siis että mitä???!!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimies voi olla herkkä, eläinrakas, itkeä huono´sti kohdellulle eläimelle, mutta t.appaa inhoamansa ihmisen silmää täpäyttämättä ja nauttia siitä.
Vesimies yleisesti ottaen on eläinrakas, mutta ihmiskunta ei herätä hänessä mitään rakkauden tunteita.
Hyvin harva ihminen pääsee vesimiehen sydämeen oerheenjäsenien lisäksi.Vesimies voi tappaa inhoamansa ihmisen ja nauttia siitä? Jaa siis että mitä???!!?
niin, mikä tossa oli epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan itseni. En ole vesimies. Hölynpölyä ja naistenlehtipsykologiaa/-psykoilua tuollaiset määrittelyt.
vesimies ei jauhaisi tolasta paskaa. olet feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan itseni. En ole vesimies. Hölynpölyä ja naistenlehtipsykologiaa/-psykoilua tuollaiset määrittelyt.
vesimies ei jauhaisi tolasta paskaa. olet feikki.
Vesimiehet juurikin jauhavat p*skaa ja haukkuvat muita selän takana. Pahin horoskooppi kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Olen vesimies nainen ja varsinkin vanhemmiten minusta on tullut hyvinkin ehdoton. En halua olla tekemisissä kenenkään kanssa joka käyttäytyy minua kohtaan ikävästi tai haukkuu minua selkäni takana. Minun on aina vaan vaikeampi sietää negatiivisia ihmisiä. En kestä sitä huonoa energiaa jota jotkut levittävät ympärilleen Jatkuvalla syötöllä.
Minulla on kuitenkin paljon ystäviä ja olen uskollinen ja luotettava jos minut ystäväksesi saat. Olen valmis tekemään vuoksesi paljon! Olen sosiaalinen ja aina menossa.
Kaikki miessuhteeni olen lopettanut kun seinään kyllästyttäni/suututtuani. Toista mahdollisuutta en ole antanut kenellekään, enkä ole ketään jäänyt kaipaamaan. Olen ihmetellyt usein itsekin kuinka se palava rakkaus loppui puoleltani niin äkkiä. Samoin olen tehnyt muutamalle ystävälle. En ajattele sinua enää koskaan jos olen sinuun pettynyt.
Joten allekirjoitan kyllä ap aloituksesi ihan täysin.
Kuulostat mun äkkiväärältä tädiltä, hän on kylläkin oinas.
Vierailija kirjoitti:
Vesimies näkee ihmisen tekemä'n tuhon paremmin kuin muut ihmiset. Yleensä vm tulee vihaiseksi ja tarvitsee elämässään mt-apua. Alkoholi on yleinen lääkitysmuoto vesimiehelle, joka ei tajua tätä paskaa.
Vesimies on se tuho.