tiedoksi kaikille, jos vesimiesmies tai -nainen haluaa sinut ulos elämästä, et kuule hänestä enää koskaan, etkä saa häneen yhteyttä
Jos onnistut pysymään edes puhelinnumerona vesimies-ihmisen kännykässä, se tykkää sinusta.
Ei se välttämättä sinun kanssa kommunikoi, mutta olet sen hyvien ihmisten listalla.
Vesimies ei pidä turhia ihmissuhteita.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vesimies ja reilumpaa ihmistä, mitä tulee kus*ipäihinkin, ei ole.
Kaikkien kanssa toimeentuleva, ei pitkävihainen, päinvastoin, sovitteleva.
Itse olen ehdottomampi.
Juuri näin, vesimies on aina reilu.
eT SAA MITÄÄN TAKAISIN VESIMIEHELTÄ, JOLLET OLE ITSE SAMANLAINEN JA HÄN OIKEASTI PITÄÄ SINUSTA.
Vesimies ei jauha paskaa ja esitä rooleja.
Tuollaiseen vastaamattomuuteen pitää olla mielestäni erittäin hyvä syy. Itse kyllä olen valmis juttelemaan ongelmista tms. usein liiankin pitkälle. Olen empaattinen ja toisen sulkeminen täydellisesti pois elämästä on aika äärimmäistä, ja tapahtuu vasta silloin kun todella aihetta on.
Turhia ihmissuhteita en kyllä ylläpidä, se pätee minuunkin. (Voin kyllä esim. vastata puhelimeen, mutta itse en soita, näin yhteydenpito hiipuu ja jää pois.) Ihmissuhteiden pitää perustua aitouteen ja rehellisyyteen, joten sellaisia ihmissuhteita on kyllä. Ei kovin montaa, täytyy myöntää, mutta sitäkin tärkeämpiä ovat. Ei kiinnosta mikään pintaesittäminen tms.
Puhelimeni muistiin on kyllä jäänyt vuosien varrella useita ihmisä, joiden kanssa en ole ollut vuosiin tekemisissä.
t. vesimiesnainen
Ei kai kukaan halua pitää yhteyttä ihmisiin joista ei pidä, oli sitten vesimies tai mikä tahansa horoskoopiltaan?
Exä on vesimies ja laittaa pojalleen tekstarina synttärionnittelut. Muuten ei pidä poikaansa mitään yhteyttä. Olen aina ajatellutkin, että ehkä exä ihan aidosti välittää pojastaan, kun laittaa kerran vuodessa yhden tekstarin. Mikään pakko kun ei olisi. Poikani on jousimies eikä ikinä laita isälleen yhtäkään tekstaria.
Juuri näin, välit poikki ärsyttäviin ihmisiin.
Tosin olen oinas
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä vesimies nainen, mutta kyllä minusta pippuria löytyy. En tykkää, jos joku ei aidosti halua pitää yhteyttä, joten saa olla.
Sama. Vesimiehet on hertkkiä, mutta samalla sotureita. Suojelevat itseään enemmiltäå murheila kai siinä kun eivät vain ole enää missään tekemisissä halveksimiensa ja inhoamiensa ihmisten kanssa.
Vesimies ei jaksa esittää. Mutta se puolustaa aina oikeudenmukaisuutta ja rehtuyttä.
Vesimies osaa olla saatanan ilkeä ja aggressiivinen peto jos kohtaa ihmisen, josta ei pidä. Sellaiset voi vesimies tuhota, koska hänellä on siihen älyä.
No hei haloo, aika huonosti on kenttää pinnan alla. Ja monet kännykät eivät kestä vettä ollenkaan.
Mitä työ horajatte? Mikä ihmeen vesimies, eipä oo näkynnä vetisiä miehiä 😂
Vierailija kirjoitti:
don't fu'k with aquarius jos haluat pitää yllä status quo-suhteen.
Vesimies on enemmän axl rose. mitään teennäsitä suhdetta et tule saamaan, olet joko in tai out.
vesimies rakastaa oikeasti vain perheensä jäseniä.On onnekasta jos saa vesimiehen tykkäämään itsestään, vaikka ei jaa samaa verta.
Tosta vain perheen rakastamisesta olen kyllä ihan eri mieltä. Ne muutamat läheiset ystävät ovat minulle todellä tärkeitä, voisi pitää perheenä. Joulujakin vietetty heidän kanssaan yms.
t. vesimiesnainen
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vesimies ja reilumpaa ihmistä, mitä tulee kus*ipäihinkin, ei ole.
Kaikkien kanssa toimeentuleva, ei pitkävihainen, päinvastoin, sovitteleva.
Itse olen ehdottomampi.
ei se sukupuolta katso, näinhän se on.
Sulla on onnea, vesimies pitää sinusta oikeasti, se kertoo siitä että olet itse aito.
Vesimiestä ei saa pois elämästään kirveelläkään.
Erityisesti lapsivesimiehet ovat todella vaikeita. Eikö ne muutu paremmaksi vanhetessaan?
Vesimies rakastaa vain itseään. Muitakin, jos siitä on vesimiehelle itselleen jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
don't fu'k with aquarius jos haluat pitää yllä status quo-suhteen.
Vesimies on enemmän axl rose. mitään teennäsitä suhdetta et tule saamaan, olet joko in tai out.
vesimies rakastaa oikeasti vain perheensä jäseniä.On onnekasta jos saa vesimiehen tykkäämään itsestään, vaikka ei jaa samaa verta.
Tosta vain perheen rakastamisesta olen kyllä ihan eri mieltä. Ne muutamat läheiset ystävät ovat minulle todellä tärkeitä, voisi pitää perheenä. Joulujakin vietetty heidän kanssaan yms.
t. vesimiesnainen
Se tarkoittaa nimenomaan sitä, että olet löytänyt hyviä aitoja ihmisiä, mitään teennaistä niissä ei ole.
Yst'v'si ovat onnekkaita ja spesiaaleja, vesimies ei jaa rakkautta tosta noin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vesimiestä ei saa pois elämästään kirveelläkään.
Mä sain lopulta poliisin ja käräjäoikeuden kautta.
Vesimies voi olla herkkä, eläinrakas, itkeä huono´sti kohdellulle eläimelle, mutta t.appaa inhoamansa ihmisen silmää täpäyttämättä ja nauttia siitä.
Vesimies yleisesti ottaen on eläinrakas, mutta ihmiskunta ei herätä hänessä mitään rakkauden tunteita.
Hyvin harva ihminen pääsee vesimiehen sydämeen oerheenjäsenien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkuutta. Tarkoititko kenties vesihenkilöä?
Sehän on androgyyni symboli. Tässä on paljon isompi vitsi takana.
Vesimies näkee ihmisen tekemä'n tuhon paremmin kuin muut ihmiset. Yleensä vm tulee vihaiseksi ja tarvitsee elämässään mt-apua. Alkoholi on yleinen lääkitysmuoto vesimiehelle, joka ei tajua tätä paskaa.
No olen itse vesimiesnainen, ja on totta, että ghostaan ihmisen jos en halua olla hänen kanssaan tekemisissä, mutta mikä siinä on niin väärin? Suhteen loppumiseen liittyvä draama on niin ahdistavaa, ghostaaminen siistiä ja helppoa kaikille osapuolille.
Olen herkkä vesimies nainen, mutta kyllä minusta pippuria löytyy. En tykkää, jos joku ei aidosti halua pitää yhteyttä, joten saa olla.