Voisko tuon työpaikan avaimen palauttaa postitse?
Työpaikka meni alta eivätkä palkanneet uudelleen (uusi firma uudella nimellä, lähes samat omistajat) vaikka olin vakkarina, olin pidetty, asiakkaat sitä toivoivat (ja nyt lähes kaikki uusia asiakkaita kun vanhat läksivät pois hköstöpolitiikan vuoksi) jne. Eivät edes ilmoittaneet minulle asiasta suoraan vaan kierrellen jotakin epävarmaa muminaa ja roikottaen viikkotolkulla löysässä hirressä.
Niinpä mulle jäi työpaikan ulko-oven avain kun sieltä läksi, enhän tiennyt että takaisin en palaa.
Nyt kyselevät avaimen perään mutta evvk palata sinne, maksaa matkakuluja toiseen kaupunkiin tai mitään.
Mitähän tuohonkin txt-viestiin vastaisi jonka juuri sain, kun tekisi mieli vastata että voisivat tunkea avaimensa sinne minne aurinko ei paista ja en tod lähde sitä sinne tuomaan.
Jooooo, pakkohan se on palauttaa, jotenkin, mutta en haluaisi/viitsisi/jaksaisi, evvk!!!!
Kommentit (11)
Hah, turha luulla että sen vaivan näkisivät!
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 11:47"]
Pyydä, että tulevat hakemaan!
[/quote]
Täytyyhän sinun se avain palauttaa, muuten voivat joutua vaikka sarjoittamaan lukot uudelleen sinun kustannuksellasi. Ja oman oikeusturvasi vuoksi sinun pitää saada palautuksesta kuittaus. Kirjattua kirjettä suosittelen minäkin.
Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tavata sieltä puljusta ketään, päinvastoin! eikä siellä edes nämä "johtohlöt" ole koskaan paikalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 11:55"]
Täytyyhän sinun se avain palauttaa, muuten voivat joutua vaikka sarjoittamaan lukot uudelleen sinun kustannuksellasi. Ja oman oikeusturvasi vuoksi sinun pitää saada palautuksesta kuittaus. Kirjattua kirjettä suosittelen minäkin.
[/quote]
Sanot niille, että sovitaan ajankohta millon tulevat hakemaan. Ei sulla ole mitään velvollisuutta enää mennä sinne tai postitella mitään omalla kustannuksellasi. Jos ne tuota kuitenkin vaativat, niin sano, että se maksaa 50e/h ja kulut päälle, eli esim kilometrikorvaukset tms. Ja rahat totta kai etukäteen. Niiden ed firma on konkassa ja toinen upouusi. Ei tollasille kukaan anna mitään velaksi tai maksuajalla.
Pystyyko lähettämään kirjattuna postiennakolla?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 14:12"]
[/quote]
Voi mutta sun pitää silloin maksaa kirjeestä kun lähetät ja laitat postiennakoksi ne kulut mitä haluat takaisin. Taitaa olla postiennakkokirje silloin tuo nimeltään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 14:12"]
[/quote]
Voi mutta sun pitää silloin maksaa kirjeestä kun lähetät ja laitat postiennakoksi ne kulut mitä haluat takaisin. Taitaa olla postiennakkokirje silloin tuo nimeltään.
[/quote]
Niin siis postiennakkokirjeessä on myös seurantakoodi, oletan, että sinun kannattaa lähettää kirje, jossa sellainen on.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 11:55"]
[/quote] Lässyn lässy, vitut joudu maksamaan mitään sarjoituksia. Jos eivät pyytäneet avainta takaisin viimesenä päivänä, niin pyytäisin hakemaan. Itse en ainakaan alkaisi omalla kustannuksella toimittamaan sitä töihin. Voisin viedä jos saan palkan ja kilometrikorvaukset.
Vastaa, että voivat hakea avaimen tai postitat sen kuluja vastaan.
Laita kirjattuna kirjeenä niin menee varmasti perille eikä huku minnekään.