Tukiaisen vauvablogi
https://www.instagram.com/p/CEboh8Cp9nh/
Johanna Tukiainen kertoo Seiskan kanssa olevista yhteistyökuvioista ja aloittavan syyskuussa henkilökohtaisen blogin. Vauva- ja perhearjestaan. On nyt kahdeksannella kuulla raskaana. Ei sitten malttanut pitää lastaan poissa julkisuudesta vaikka Ruotsiin muutti
Kommentit (14)
Toimittajat osaa olla mielinkielin saadakseen hyväuskoisia tekemään epäedullisia uutisia itsestään. Taitaa olla seiskan nettisivuille oleva blogi kyseessä ja menneiden kohujen myötä saa paljon klikkejä oli päivitykset tulevassa blogissa mitä tahansa
Johanna aloittaa uuden elämän ja näyttää tosi suloiselta ilman meikkejä joten äitiys pukee ja varmasti
vahvistaa häntä ihmisenä.Toivon hänelle kaikkea hyvää ja vauvalle myös.Yleensä lasta arvostaa enemmämn kun saa vanhempana.Itse olen saanut lapseni vanhempana ja kaikki hömpötys jää pois kun on jo nuorempana ehtinyt bilettää ja töpeksiä.Olen nähnyt kaikenlaista elämäni varrella ja tiedän että Johannakin jaksaa paremmin kun ei ole kiirettä minnekkään kuin olla kotona vauvan kanssa.
Kaikkea Hyvää! kirjoitti:
Johanna aloittaa uuden elämän ja näyttää tosi suloiselta ilman meikkejä joten äitiys pukee ja varmasti
vahvistaa häntä ihmisenä.Toivon hänelle kaikkea hyvää ja vauvalle myös.Yleensä lasta arvostaa enemmämn kun saa vanhempana.Itse olen saanut lapseni vanhempana ja kaikki hömpötys jää pois kun on jo nuorempana ehtinyt bilettää ja töpeksiä.Olen nähnyt kaikenlaista elämäni varrella ja tiedän että Johannakin jaksaa paremmin kun ei ole kiirettä minnekkään kuin olla kotona vauvan kanssa.
Oot nyt kyllä aivan kujalla. Mut ei se mitään.
Näyttää hehkeältä ja onnelliselta kuvissa, ihanaa. <3
Kaikkea Hyvää! kirjoitti:
Meikkiä hänellä yhä runsaasti mutta meikkivoiteen kanssa rauhoittunut mikä hyvä juttu
Siinä on kyllä niin totaalisen editoimaton kuva <3
Vierailija kirjoitti:
Näyttää hehkeältä ja onnelliselta kuvissa, ihanaa. <3
Niin näyttää. Toivottavasti mielenterveys kestää vauva-arjen ja pysyy päihteistä erossa.
Uskon että Johannalla hyvät mahdollisuudet onnelliseen ja tasapainoiseen perhe-elämään kunhan ei myy elämäänsä juorulehdille jotka yhteydenotoillaan kalastelevat rahaisia klikkejä. Ei enää yhtää kohuotsikkoa, kiitos. Kel onni on se onnen kätkeköön
toivottavasti tehdään pakko-abortti. vieläkö sillä on se koira kiusattavana vai saiko se sen hengiltä
Oli menneisyys mikä tahansa.. toivon todella paljon että Johannalla menee nyt ja tulevaisuudessa hyvin ja haluan vain toivoa kaikkea hyvää hänelle, miehelleen ja tulevalle vauvalle.
suurin osa täällä vain toivoo tukiaiselle hyvää, kukaan ei välitä paskaakaan siitä syntymättömästä lapsesta
En kyllä sellaista blogia seuraisi