Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko perheesi miesten ja poikien käyttää maihinnousukenkiä?

Vierailija
21.09.2013 |

Varretkin näkyvissä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti annan. 

käytän joskus itsekin. 

Vierailija
2/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:06"]

tietysti annan. 

käytän joskus itsekin. 

[/quote]

Luonnossa vai keskustassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin "annanko"... Pitäisikö tuokin kieltää? Riippuu vähän yhdistääkö sammareihin vai camo-housuihin. Kengät kuin kengät. Itselläkin kuului nuorena rock-henkiseen pukeutumiseen.

Vierailija
4/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan sellaista tilannetta, vaikka talossa on 8 miespuolista ihmistä. Jos olisi kyse maastokenkien tarpeellisuudesta ja vain mieltymyksestä muotiin, en puuttuisi asiaan, Jos sen sijaan pukeutumisella tahdottaisiin viitatata mm. natsimielisen aatteen kannattamiseen, sanoisin että se ei käy kodissani. Sopisi pukeutua siten vasta sitten kun emme ole missään tekemisissä toistmme kanssa. Minua ei äitinä eikä vaimona yhdistettäisi sellaiseen.

Vierailija
5/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti annan. 

käytän joskus itsekin. 

[/quote]

Luonnossa vai keskustassa?

[/quote]

kotipihalla ja muualla ulkotöissä. voisin laittaa kaupungillekin, jos muuhun asuun sopisi, mut harvemmin niin teen. mies käyttää kyllä melkein kaikkialla omiaan. ja oon muuten kalju, vaikka ei jaakaan mitään skiniarvomaailmaa. 

Vierailija
6/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, siihen ei tarvii vaimolta lupaa. En kuulu tuohon lökäpöksy camo piipertäjiin, nämähän ei 99% ole pitänyt kuin puupyssyä kädessä....senkin monesti isoveli vei.

Maiharit mukaan, pyssy selkään ja riistaa tappamaan...kohta päästään laittamaan kyttyrää syrjälleen > hirvestys alkaa :)

Työaikana sitten pidetäänkin huolta vähän järeimmistä vehkeistä ;)

Vierailija
7/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika eivät käytä, mutta itse käytän :D

Taustalla jäänne punk-teini-iästä, ei mistään natsitouhusta ;)

Vierailija
8/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, oletko jotenkin epävarma mieheydestäsi kun sitä pitää noin nolosti täällä vauvapalstalla yrittää pönkittää?

Vierailija
9/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin annan, minulle ne on tavalliset kengät. Johtunee siitä että ne on mun omat työkengät..

Vierailija
10/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti annan, tai siis eihän toisten vaatteet mulle kuulu. Itsekin käytin teininä osana tyyliäni, ja olen nytkin harkinnut maihareiden hankkimista retkikengiksi. Itse en edes yhdistä kyseisiä kenkiä ensisijaisesti natsitouhuihin, vaan hevareihin.

Sen sijaan jos meillä alettaisiin viljellä jotain natsisympatioita, niin näyttäisin ovea hyvin äkkiä.

Vierailija
11/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja poika köyttää vielä pahempaa: teräsvahvisteisia turvakenkiä. Niitä, joilla helposti potkaisee ihmisen hengiltä.

väkivaltaisia eivät silti ole påtkääkään, haluavat vain suojella jalkojaan työmailla.

Vierailija
12/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa-asiat on meidän perheessä kunnossa...

Vierailija
13/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höm, annan kyllä käyttää, en koe että se kuuluisi mulle missä vaatteissa mies viihtyy. Käyttää niiden (vahvistettujen) maihariensa kanssa aika usein itseasiassa maastohousujakin... Ja muuta armeijaylijäämää... Kenties noloa mutta on kai sitä nolompiakin asioita. Ja varmaan joku luulee häntäkin ties miksi uusnatsiksi, varsinkin jos on hiukset lyhyet, mutta mitä sitten.

Vierailija
14/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Mutta vanhemmalta pojalta olen joutunut kieltämään housunpunttien tunkemisen sukanvarsiin ja lippalakin käytön päälaella niin, että hän näyttää vesipäältä.

Vierailija
15/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse ainoana meidän perheessä. Kyllä ! Ah, dr. martensit ovat talven pelastus, pitkävartinen malli. Ja pillifarkkujen kanssa näyttää hyvältä, rakastan niillä laahustamista. Katsokoot vaan mummot pahasti kun kärrään niillä lastenvaunuja, pilottitakkipäällä.

Mies ei niinkään nuista tommosista välitä. Jos poika sitten isompana.. Tai mistäs sitä tietää, mikä sillon on nuorten juttu..

Vierailija
16/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin annan! Kunhan eivät käytä minun maihareitani.

Vierailija
17/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei oo kun harvat kengät muutenkin sopii jalan mallin takia. Poika on vasta 9kk joten ei hänelläkään ole.

Mutta itselläni on, teräskärkiset maiharit. Joskus pidän nauhat auki, joskus kiinni solmittuna ja lahkeet varren sisällä.;P

Vierailija
18/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:32"]

Mun mies ja poika köyttää vielä pahempaa: teräsvahvisteisia turvakenkiä. Niitä, joilla helposti potkaisee ihmisen hengiltä.

väkivaltaisia eivät silti ole påtkääkään, haluavat vain suojella jalkojaan työmailla.

[/quote]

Meillä minä ja mies käytetään moisia ja ihan samasta syystä.

Jos poika (tai miksei tyttökin) haluaisi moiset niin mikä jottei. Ne ovat vain kengät.

Vierailija
19/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jos haluaisivat, käytän itsekin. Pilottitakkia en antaisi käyttää, liikaa natsimeininkiä.

Vierailija
20/30 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai annan. Ja meillä oli miehen Varustelekasta hommatut teräskärkimaiharit roikkumassa hääauton perässäkin. :D Ja ei olla mitään natseja tai skinejä, päinvastoin. Hyvin muuten kestivät maiharit 90 km auton perässä roikkumista ihan ehjinä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän