Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja miksi itkit viimeksi?

Vierailija
21.09.2013 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä. Valvoin 6 tuntia sängyssä ennen kuin sain unta ja mietin mikä minussa on vikana kun olen työtön. Ollut jo kaksi kuukautta.

Vierailija
42/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla toissa keskiviikkona, kun kuulin taloudellisesti huonoja uutisia ja sen päälle mätkäistiin vielä aikataulullinen ongelma. Jostain syystä se aikatauluongelma avasi kyynelhanat. Osasyy lie parilla huonosti nukutlla yölläkin ;)

Itku on ihan hyvä juttu joskus. Mutta kun pitäisi kyetä olemaan työporukan edessä, on ihan hullua purskahtaa itkuun jostain aivan toisarvoisesta syystä. Onneksi ympärilläni on ymmärtäväisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kyyneleen tirautin aamupäivällä kun kuuntelin Mariskaa ja mietin äitini kuolemaa.

En muista milloin olen viimeksi itkenyt oikein kunnolla ja pitkään, mutta varmaan joskus kesällä parisuhdeasioista.

Vierailija
44/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihanaa kerrankin vastata tällaiseen ketjuun, yleensä kun itketän negatiivisten asioiden vuoksi.

Minä purskahdin itkuun eilen, kun mieheni tuotti minulle mieltä järisyttävän orgasmin <3

Vierailija
45/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin juuri äsken kun katsoin televisiosta jotain rintasyöpädokumenttia ja mietin miten onnellinen olen, kun äitini selvisi rintasyövästä, vaikka hänelle ei annettu toivoa parantumisesta. Itkin samalla myös omaa pelkoani rintasyövän saamisesta.

Vierailija
46/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä, tyttäreni joutuessa synnyttämään kohtuunsa kuolleen lapsenlapseni. Rankin kokemus koko elämäni aikana :(

Vierailija
47/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Paras ystäväni sai aivoinfarktin.

M 40+

Vierailija
48/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi sitten kun päätin lopettaa tupakkalakkoni. Itketti ihan kamalasti kun olin niin pettynyt itseeni ja hirveän kova työ meni hukkaan.

Vierailija
49/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten, kun katselin Armanin ristiretki -sarjan ekan jakson. Kyyneleet valui valtoimenaan melkein koko ohjelman ajan, kun Arman keräsi kadulla öisin pulloja kodittoman perheen kanssa.

Vierailija
50/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken melkein joka päivä turhautumisesta, kun väsyttää "vaativan" vauvan kanssa kaksin olo. Taas kun lukee näitä, niin eihän minulla syytä olisi itkuun, mutta muutenkin olen tosi itkuherkkä.

Vierailija
51/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 18:38"]

Itken melkein joka päivä turhautumisesta, kun väsyttää "vaativan" vauvan kanssa kaksin olo. Taas kun lukee näitä, niin eihän minulla syytä olisi itkuun, mutta muutenkin olen tosi itkuherkkä.

[/quote]

Väsymys, hormonit, turhautuminen. Tosi yleisiä, tuttuja ja ymmärrettäviä itkun aiheita. Itke vaan, jos se helpottaa.

Vierailija
52/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuntia sitten tuli pieni turhautumisitku matkalla kaupasta kotiin. Ei ollut tilillä tarpeeksi rahaa ruokaostoksia varten. 

Vierailija
53/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kun teinit lähtivät isäviikkoa viettämään. Uusi vauva tulossa ja tunteet herkässä, itkettää usein. Pelkään isojen lasten puolesta milloin mitäkin ja pelkään, ettei vauva selviä synnytyksestä ja...ja... Itkettää päivittäin. Rakastan perhettäni ja haluan kasvattaa lapset hyviksi aikuisiksi.

Vierailija
54/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kun mieheni kokeili hänelle tekemääni villasukkaa ja tokaisi, että sinne mahtuisi kaksi jalkaa. Tuli täysin epäonnistunut olo. Vaikka itsehän se ei "ehtinyt" sovittaa

Vierailija
55/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten raskaushormoneista. Itkulle ei ollut mitään syytä, nauroin samaan aikaan.

Vierailija
56/66 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään silmäni kyyneltyivät myötätunnosta, kun ystäväni itki vähäsen erään surunsa takia.

Vierailija
57/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla itkin sitä uutista kun nuorukainen oli tapettu mettäautotien varteen. Itkeskelen tämän tuosta tätä maailman menoa.

Vierailija
58/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään itkin ensimmäistä kertaa kunnolla sitten viime syksyn. Syynä työttömyys ja tyytymättömyys elämääni.

Vierailija
59/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina yöllä tuli itkettyä. Elämä ahdistaa, enkä jaksaisi herätä aamulla, toivoisin että saisin kuolla pois, eikä tarvitsisi tehdä mitään.

Vierailija
60/66 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti milloin mistäkin. Kotiäiti, jolla on olemattomat tukiverkot, ja mieheltä toivoisi tukea, mutta saa vain valitusta ja lyttäämistä. Viikonlopun olin lasten kanssa pois kotoa, ja mies oli yksinään, ja ajattelin että rentoutuisi, lepäisi ja olisi sitten tyytyväisempi. Eipä ollut, ja sitä itkin eilen. Tänään yritin suunnitella erästä käytännön asiaa, joka helpottaisi meidän jokapäiväistä arkeamme, ja kysyin mieheltä mielipidettä (ei mikään iso juttu), ja kun mies ei kuunnellut, sanoin, että olisi kiva jos edes joskus sanoisi mielipiteensä kun sitä kysytään, ettei sitten taas tarvitsis jälkikäteen valittaa, jolloin sain valitukset siitä, että yritin edes koko asiaa pohtia. Lähdin lämmittämään saunaa ja itkeä tihrustin tätä turhautumista tilanteeseen, yksinäisyyttäni ja epäonnistumistani. Loppuillan olen selannut vuokra-asuntoilmoituksia, että jos löytyisi sopiva asunto ja lopultakin lähtisi tästä, jotta saisi tehdä elämänsä sellaiseksi kuin haluaa ilman ainaista valitusta ja mollaamista.