Olen 37v nainen ja minusta näytän paljon paremmalta ilman meikkiä. Muita?
Otin itsestäni juuri testimielessä kuvia (jos vaikka vaihtaisi profiilikuvaan kasvot, pelkkien jalkojen sijaan :D) ja näytän ripsivärissä, meikkivoiteessa ja huulipunassa jotenkin teennäiseltä. Ilman meikkiä kuvista tuli paljon parempia - raikkaampia. Silti meikkaan näin tai lähes näin joka työaamu.
Koetteko te muut näin? Pitäisiköhän lopettaa meikkaaminen.
Kommentit (27)
Mulla taas meikki tekee naaman, mutta meikin tekoon menee minuutti eli kulmaväri, rajaus ja ripsiväriä.
Ilman noita olen mielestäni kamala olmi.
Vaikea sanoa näkemättä niitä kuvia.
Mä olen 46v nainen, enkä edes tiedä miltä näyttäisin meikattuna.
Harvemmin tuon ikäiset enää ovat aidosti kauniita. Yleensä naiset pilaavat naamansa epäterveellisillä elämäntavoilla ja nyppimällå kulmakarvansa oudon muotoisiksi.
En tiedä kun en ole koksaan meikannut. Huomannut vain muista että hukkaan heitettyä aikaa kun ei se naama muuksi muutu mitenkään, ellei vedä tyyliin huulipunaa poskeen.
Raju silmämeikki, raju huulipuna, tumma paksu meikkivoide, nypityt kulmat, törröhuulet, pidennetyt ripset -- siinäpä pelottava ja vanhentava olemus.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tuon ikäiset enää ovat aidosti kauniita. Yleensä naiset pilaavat naamansa epäterveellisillä elämäntavoilla ja nyppimällå kulmakarvansa oudon muotoisiksi.
En juurikaan nypi kulmakarvojani, käyn salilla ja elän terveellisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sun terveellisyytesi voi olla myös pakkomielteistä yritystä elää tosi vanhaksi ja saat sen kaiken takaisin elämäsi tylsyytenä ja loppupeleissä vaipoissa. Eihän tuommoiset kuole millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sun terveellisyytesi voi olla myös pakkomielteistä yritystä elää tosi vanhaksi ja saat sen kaiken takaisin elämäsi tylsyytenä ja loppupeleissä vaipoissa. Eihän tuommoiset kuole millään.
Haha :D
No sinne meni ilman meikkiä kuva, julkiseksi.
Huulipuna ainakin näyttää kamalalta ihan kaiken ikäisillä. Itse näytän parhaimmalta silloin, kun naamassa on peitevoidetta, ripsiväriä ja kulmakynää/-geeliä, meikkivoidetta ja poskipunaa laitan harvoin. Ikää 39.
Et varmaan osaa meikata kunnolla? Vääränlainen meikkivoide esim. saa ihon näyttämään ryypyiseltä/oranssilta/kuolleelta/epätasaiselta/naamiolta jne.
Suurinta osaa kevyt ehostus kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan osaa meikata kunnolla? Vääränlainen meikkivoide esim. saa ihon näyttämään ryypyiseltä/oranssilta/kuolleelta/epätasaiselta/naamiolta jne.
Suurinta osaa kevyt ehostus kaunistaa.
Osaan kyllä meikata, olen aina meikannut kevyesti. Ihoni on hyvin vaalea ja minulle sopii vain kaikista vaalein meikkivoide. Levitän sitä mahdollisimman vähän. Ripsistäni tulee ripsivärillä suht pitkät, mutta en siltikään pidä miltä näytän meikattuna.
Ehkä tämä on vain minun oma mielipiteeni. Mutta pitäydyn siinä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jep, vanheneminen on oma vika ja epäonnistumista naisena. (Sarkasmi.)
Mikä muuten on sukupuolesi ja ikäsi?
Mä epäilen myös, että et vain osaa meikata.
Ei sillä ettetkö voisi näyttää hyvältä ilman meikkiäkin
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen myös, että et vain osaa meikata.
Ei sillä ettetkö voisi näyttää hyvältä ilman meikkiäkin
Niin no, mihinkään kasvojen varjostuksiin tms. en ole koskaan halunnut lähteä mukaan.
Poskipunaa olen kyllä käyttänyt.
Ehkä pitäisikin mennä joskus ammattilaisen meikattavaksi :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas meikki tekee naaman, mutta meikin tekoon menee minuutti eli kulmaväri, rajaus ja ripsiväriä.
Ilman noita olen mielestäni kamala olmi.
Vaalea olmi voi olla tosi kaunis. Itse tietysti kyllästyy omaan peilikuvaansa ajan mittaan, mutta monet muut näkee sen positiivisena ominaisuutena.
Samaa mieltä. Meikki näyttää lähinnä maalikerrokselta naamassa. En halua peittää ihoani kemikaalitöhnällä enkä olekaan meikannut enää pitkään aikaan. Meikitön naama on raikas ja aito.
Vierailija kirjoitti:
Raju silmämeikki, raju huulipuna, tumma paksu meikkivoide, nypityt kulmat, törröhuulet, pidennetyt ripset -- siinäpä pelottava ja vanhentava olemus.
Näyttää vihaiselta, likaiselta, vanhanaikaiselta ja luotaantyöntävältä.
Naiset ovat häkellyttävän kauniita sekä ilman meikkiä että meikin kanssa..