Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37v nainen ja minusta näytän paljon paremmalta ilman meikkiä. Muita?

Vierailija
28.08.2020 |

Otin itsestäni juuri testimielessä kuvia (jos vaikka vaihtaisi profiilikuvaan kasvot, pelkkien jalkojen sijaan :D) ja näytän ripsivärissä, meikkivoiteessa ja huulipunassa jotenkin teennäiseltä. Ilman meikkiä kuvista tuli paljon parempia - raikkaampia. Silti meikkaan näin tai lähes näin joka työaamu.

Koetteko te muut näin? Pitäisiköhän lopettaa meikkaaminen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat häkellyttävän kauniita sekä ilman meikkiä että meikin kanssa..

Vierailija
2/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas meikki tekee naaman, mutta meikin tekoon menee minuutti eli kulmaväri, rajaus ja ripsiväriä.

Ilman noita olen mielestäni kamala olmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näkemättä niitä kuvia.

Vierailija
4/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46v nainen, enkä edes tiedä miltä näyttäisin meikattuna.

Vierailija
5/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tuon ikäiset enää ovat aidosti kauniita. Yleensä naiset pilaavat naamansa epäterveellisillä elämäntavoilla ja nyppimällå kulmakarvansa oudon muotoisiksi.

Vierailija
6/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole koksaan meikannut. Huomannut vain muista että hukkaan heitettyä aikaa kun ei se naama muuksi muutu mitenkään, ellei vedä tyyliin huulipunaa poskeen.

Vierailija
7/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju silmämeikki, raju huulipuna, tumma paksu meikkivoide, nypityt kulmat, törröhuulet, pidennetyt ripset -- siinäpä pelottava ja vanhentava olemus.

Vierailija
8/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tuon ikäiset enää ovat aidosti kauniita. Yleensä naiset pilaavat naamansa epäterveellisillä elämäntavoilla ja nyppimällå kulmakarvansa oudon muotoisiksi.

En juurikaan nypi kulmakarvojani, käyn salilla ja elän terveellisesti.

ap

Vierailija
9/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut.

Vierailija
10/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun terveellisyytesi voi olla myös pakkomielteistä yritystä elää tosi vanhaksi ja saat sen kaiken takaisin elämäsi tylsyytenä ja loppupeleissä vaipoissa. Eihän tuommoiset kuole millään.

Vierailija
11/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun terveellisyytesi voi olla myös pakkomielteistä yritystä elää tosi vanhaksi ja saat sen kaiken takaisin elämäsi tylsyytenä ja loppupeleissä vaipoissa. Eihän tuommoiset kuole millään.

Haha :D

No sinne meni ilman meikkiä kuva, julkiseksi.

Vierailija
12/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna ainakin näyttää kamalalta ihan kaiken ikäisillä. Itse näytän parhaimmalta silloin, kun naamassa on peitevoidetta, ripsiväriä ja kulmakynää/-geeliä, meikkivoidetta ja poskipunaa laitan harvoin. Ikää 39.

Vierailija
13/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan osaa meikata kunnolla? Vääränlainen meikkivoide esim. saa ihon näyttämään ryypyiseltä/oranssilta/kuolleelta/epätasaiselta/naamiolta jne.

Suurinta osaa kevyt ehostus kaunistaa. 

Vierailija
14/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan osaa meikata kunnolla? Vääränlainen meikkivoide esim. saa ihon näyttämään ryypyiseltä/oranssilta/kuolleelta/epätasaiselta/naamiolta jne.

Suurinta osaa kevyt ehostus kaunistaa. 

Osaan kyllä meikata, olen aina meikannut kevyesti. Ihoni on hyvin vaalea ja minulle sopii vain kaikista vaalein meikkivoide. Levitän sitä mahdollisimman vähän. Ripsistäni tulee ripsivärillä suht pitkät, mutta en siltikään pidä miltä näytän meikattuna.

Ehkä tämä on vain minun oma mielipiteeni. Mutta pitäydyn siinä.

ap

Vierailija
15/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, vanheneminen on oma vika ja epäonnistumista naisena. (Sarkasmi.)

Mikä muuten on sukupuolesi ja ikäsi?

Vierailija
16/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen myös, että et vain osaa meikata.

Ei sillä ettetkö voisi näyttää hyvältä ilman meikkiäkin

Vierailija
17/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen myös, että et vain osaa meikata.

Ei sillä ettetkö voisi näyttää hyvältä ilman meikkiäkin

Niin no, mihinkään kasvojen varjostuksiin tms. en ole koskaan halunnut lähteä mukaan.

Poskipunaa olen kyllä käyttänyt.

Ehkä pitäisikin mennä joskus ammattilaisen meikattavaksi :)

ap

Vierailija
18/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas meikki tekee naaman, mutta meikin tekoon menee minuutti eli kulmaväri, rajaus ja ripsiväriä.

Ilman noita olen mielestäni kamala olmi.

Vaalea olmi voi olla tosi kaunis. Itse tietysti kyllästyy omaan peilikuvaansa ajan mittaan, mutta monet muut näkee sen positiivisena ominaisuutena.

Vierailija
19/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Meikki näyttää lähinnä maalikerrokselta naamassa. En halua peittää ihoani kemikaalitöhnällä enkä olekaan meikannut enää pitkään aikaan. Meikitön naama on raikas ja aito.

Vierailija
20/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raju silmämeikki, raju huulipuna, tumma paksu meikkivoide, nypityt kulmat, törröhuulet, pidennetyt ripset -- siinäpä pelottava ja vanhentava olemus.

Näyttää vihaiselta, likaiselta, vanhanaikaiselta ja luotaantyöntävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan