Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausajan liikuntaa Turussa

Vierailija
21.09.2013 |

Hei! Mitä kaikkea liikuntaa Turussa on tarjolla odottaville äideille? Löysin äitiysjoogaa (joogayhdistys), mutta tunnit ovat keskustassa ja toisella puolella kaupunkia. Olisiko erityisesti Länsikeskuksen lähellä jotain tarjolla? Miten Impivaaran vesijumpat- ja juoksut, onko kokemusta? Olen myös Elixian jäsen, mutta ryhmäliikuntatunneista ei mikään ole suunnattu odottaville (tietääkseni). Olisi kiva päästä liikkumaan muiden odottavien kanssa. :) Vinkkejä, linkkejä ja yhteystietoja otetaan vastaan, kiitos! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Löytyiskö linjoilta nyt ketään joka tietäisi mammaliikunnasta Turussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hieman myöhään, mutta itse osallistun syksyllä GoBabyGo.n raskaana olevien tunnille! Jee, innolla odotan :)

Vierailija
4/5 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Minä olin alkusyksynä synnyttäneiden GoBabyGo liikuntaryhmässä. Lämpimästi voin kyllä suositella! Kävin kerran korvaamassa poissaoloani mammajoogassa, sekin on varmana joogasta innostuneille kiva vaihtoehto. Itselleni tosin liian rauhallista...

Aloitimme myös vauvauinnin Caribiassa saman firman kautta ja ainakin kaikki ryhmäläisemme ovat olleet tosi tyytyväisiä ohjaukseen ja paikkaan. Vauvauinti on nyt meidän yhteisenä harrastuksena jatkunut 3kk ja on ehdottomasti viikon odotetuin päivä!

Vierailija
5/5 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä linkki sivuille: www.liikutaanilosta.fi