Löytyisipä kunnon mies, haluan lapsen
Haluan nähdä iloisen hymyn, yksinkertaisista asioista ilahtuvan lapsen. Kertoa lapselle miten sade syntyy, mistä pilvet muodostuvat, kasvattaa lapsesta rohkean ja kiltin ihmisen. On siis pieni vauvakuume. Ei tässä biologinen kello vielä tikitä, mutta viime aikoina on tullut sellainen fiilis, että ehdottomasti haluan lapsen. Ennen en ollut siitä aivan varma, mutta nyt olen. Nyt kun löytyisi se hyvä mies, jonka kanssa lapsia tehdä.
Äitiys on siunaus, vaalikaa sitä!
Kommentit (62)
Näinhän se on. Itse olin täysin varma 25 vuotiaaksi etten halua ikinä lapsia, sitten kun juoksut oli juostu tajusin että haluankin. Nyt on 2 Ja vasta he toivat elämään merkityksen ja tarkoituksen, jota se matkustelu ja itselleen eläminen ei ikinä tuonut.
Sori mutta en halua lapsia joten tuskin meillä yhteistä tulevaisuutta on. En halua lapsia tähän maahan enkä halua jäädä töistä pois.
m29
Lihava ei taida olla sinun ihannemies?
Riittääkö, jos mies on omasta mielestään kunnon mies? Vai vaaditko suosituksia?
Kauheaa. Onneksi en ole mies, olisi hirveää kun joku haluaisi minut parisuhteeseen lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa. Onneksi en ole mies, olisi hirveää kun joku haluaisi minut parisuhteeseen lapsen takia.
On niitä miehiäkin, jotka haluaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla fiksu ja kiltti, kemioiden pitää kohdata ja samat arvot pitää olla. Pitää olla myös sellainen mies, joka hoitaa kasvatuksessa ja kodinhoidossa yhtä paljon kuin minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt on taas luettu rivien välistä jotain sellaista, mitä siellä ei ole. En tietenkään halua parisuhdetta vain lapsen takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla fiksu ja kiltti, kemioiden pitää kohdata ja samat arvot pitää olla. Pitää olla myös sellainen mies, joka hoitaa kasvatuksessa ja kodinhoidossa yhtä paljon kuin minä. Ap
😬 saat odotella......
Vierailija kirjoitti:
l
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisistä miehistä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Lapsia halunnut jo 15 vuotta.
M30
Mutta naisten puolelta ei ikinä löydy "kipinää"? tiedän tunteen.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
l
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä, kunhan huolehtii hygieniasta. Ylipaino ei varsinaisesti haittaa, kunhan tykkää liikkua, koska minäkin tykkään. Liikunta olisi kiva yhteinen harrastus. Ap
Odottele vielä että alkaa olla melkein liian myöhäistä, sitten ihan viime hetkellä epätoivon partaalla otat sen miehen jonka oisit jo nyt voinut ottaa jos et ois niin nirso.
Älykäs kunnon mies ei halua tehdä lapsia tähän kahjoon maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
l
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä, kunhan huolehtii hygieniasta. Ylipaino ei varsinaisesti haittaa, kunhan tykkää liikkua, koska minäkin tykkään. Liikunta olisi kiva yhteinen harrastus. Ap
Millaisesta liikunnasta? ;)
Hae afrikasta