Löytyisipä kunnon mies, haluan lapsen
Haluan nähdä iloisen hymyn, yksinkertaisista asioista ilahtuvan lapsen. Kertoa lapselle miten sade syntyy, mistä pilvet muodostuvat, kasvattaa lapsesta rohkean ja kiltin ihmisen. On siis pieni vauvakuume. Ei tässä biologinen kello vielä tikitä, mutta viime aikoina on tullut sellainen fiilis, että ehdottomasti haluan lapsen. Ennen en ollut siitä aivan varma, mutta nyt olen. Nyt kun löytyisi se hyvä mies, jonka kanssa lapsia tehdä.
Äitiys on siunaus, vaalikaa sitä!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa. Onneksi en ole mies, olisi hirveää kun joku haluaisi minut parisuhteeseen lapsen takia.
On niitä miehiäkin, jotka haluaa lapsen.
Se ei ole sama asia, tässä nainen etsii miestä lapsen vuoksi. Olisi ihan kiva että haluttaisiin suhteen omana itsenään eikä pelkkänä spermana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa. Onneksi en ole mies, olisi hirveää kun joku haluaisi minut parisuhteeseen lapsen takia.
No nyt on taas luettu rivien välistä jotain sellaista, mitä siellä ei ole. En tietenkään halua parisuhdetta vain lapsen takia. Ap
Luepa itse aloituksesi. Edes rivien välissä ei lue että haluat löytää miehen muusta syystä kuin että haluat lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiäkin, jotka haluaa lapsen.
Se ei ole sama asia, tässä nainen etsii miestä lapsen vuoksi. Olisi ihan kiva että haluttaisiin suhteen omana itsenään eikä pelkkänä spermana.
En ole missään kohti sanonut, että haluan miehen lapsen vuoksi. Haluan toimivan parisuhteen ja myöhemmin lapsia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on taas luettu rivien välistä jotain sellaista, mitä siellä ei ole. En tietenkään halua parisuhdetta vain lapsen takia. Ap
Luepa itse aloituksesi. Edes rivien välissä ei lue että haluat löytää miehen muusta syystä kuin että haluat lapsen.
En tiennyt, että aloitukseen olisi tämä pitänyt selventää ja vielä se, millaisen miehen haluan ja että kelpaako minulle lihava. Ihme vänkäämistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa tarvinnut rivien välistä lukea. Aika selvästi ilmaisit, että haluat lapsen. Kuvasit aika tarkkaan juuri sitä. Sivulauseessa oli mainittu tuon "kunnon mies"...
Jos löytäisit hyvän miehen, etkä jostain syystä voisi saada lapsia hänen kanssaan, jättäisitkö hänet?
Olen miettinyt samaa. Minulla on oma iso asunto, kohtuulliset tulot ja vakaa elämäntilanne. Miksen siis hankkisi vielä yhtä lasta. En ole urakeskeinen ihminen. Ulkoisesti olen ihan viehättävä ja elän terveellisesti.
Yksi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa tarvinnut rivien välistä lukea. Aika selvästi ilmaisit, että haluat lapsen. Kuvasit aika tarkkaan juuri sitä. Sivulauseessa oli mainittu tuon "kunnon mies"...
Jos löytäisit hyvän miehen, etkä jostain syystä voisi saada lapsia hänen kanssaan, jättäisitkö hänet?
Tässä kohti sitten adoptio tai muu vaihtoehto tulisi kuvaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Minulla on oma iso asunto, kohtuulliset tulot ja vakaa elämäntilanne. Miksen siis hankkisi vielä yhtä lasta. En ole urakeskeinen ihminen. Ulkoisesti olen ihan viehättävä ja elän terveellisesti.
Yksi vielä.
Minulle sopisi myös kumppanuusvanhemmuus, jossa mies osallistuisi aktiivisesti lapsen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö, jos mies on omasta mielestään kunnon mies? Vai vaaditko suosituksia?
Miehen pitää olla fiksu ja kiltti, kemioiden pitää kohdata ja samat arvot pitää olla. Pitää olla myös sellainen mies, joka hoitaa kasvatuksessa ja kodinhoidossa yhtä paljon kuin minä. Ap
Minä haluan uuden fillarin. Sen pitäisi olla sininen.
Haluat siis miehen, joka haluaa toteuttaa sinun haaveesi. Siinäpä sitä onkin työsarkaa kerrakseen.
Basisiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla fiksu ja kiltti, kemioiden pitää kohdata ja samat arvot pitää olla. Pitää olla myös sellainen mies, joka hoitaa kasvatuksessa ja kodinhoidossa yhtä paljon kuin minä. Ap
Minä haluan uuden fillarin. Sen pitäisi olla sininen.
Hyvä! Sinisen pyörän löytää helposti. Onnea etsintään.
Missä vaatimuslista tälle kunnon miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en vaadi mitään samaa arvotaustaa, saa olla poliittisesti ja uskonnollisesti mitä vain, kunhan on avarakatseinen. Elarit olisi hyvä olla suuremmat kuin kelan minimit. Hoidan nyt jo kaksi lasta edellisestä liitosta 99,5 %:sti, joten yksi menisi tähän vielä.
Ulkonäkö pitää olla hyvä, ja älykäs pitää olla. Mielellään jotain erityisiä lahjakkuuksia vaikka urheilun saralla. Hyvä huumorintaju pitää olla, en jaksa tosikkoa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en vaadi mitään samaa arvotaustaa, saa olla poliittisesti ja uskonnollisesti mitä vain, kunhan on avarakatseinen. Elarit olisi hyvä olla suuremmat kuin kelan minimit. Hoidan nyt jo kaksi lasta edellisestä liitosta 99,5 %:sti, joten yksi menisi tähän vielä.
Ulkonäkö pitää olla hyvä, ja älykäs pitää olla. Mielellään jotain erityisiä lahjakkuuksia vaikka urheilun saralla. Hyvä huumorintaju pitää olla, en jaksa tosikkoa lasta.
Eiköhän baarista löydy joku vilkkusilmä matkaan, ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Itse olin täysin varma 25 vuotiaaksi etten halua ikinä lapsia, sitten kun juoksut oli juostu tajusin että haluankin. Nyt on 2 Ja vasta he toivat elämään merkityksen ja tarkoituksen, jota se matkustelu ja itselleen eläminen ei ikinä tuonut.
Juoksut juostu. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Mies siis työpäivän jälkeen puunaa lattiaa kun sinä olet päivän makoillut ja leikkinyt lapsen kanssa. Ehkäpä parempi ettei lapsia sittenkään tulisi. Terveisin kolmen lapsen äiti.
Tämä alkaa vaikuttamaan työpaikkailmoitukselta, jossa on lista vaatimuksia, muttei sanallakaan siitä mitä tarjotaan
t. Sairaalloisen lihava (mies) mutta silti omasta mielestään mukava
Vierailija kirjoitti:
Tämä alkaa vaikuttamaan työpaikkailmoitukselta, jossa on lista vaatimuksia, muttei sanallakaan siitä mitä tarjotaan
t. Sairaalloisen lihava (mies) mutta silti omasta mielestään mukava
En ole etsimässä miestä täällä, en kokenut, että velvollisuuteeni kuuluu aloituksessa kertoa millainen minä olen.
Ja ei, en halua miestä puunaamaan lattioita kun olen leikkinyt päivän lapsen kanssa. Aion käydä myös töissä, isä saisi valita käykö myös vai ei. Enkä usko, että äitiys on yhtä leikkiä ja juhlaa, vaan raskaita hetkiä varmasti ilmenee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
l
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisistä miehistä pidät?
Ei mitään väliä, kunhan huolehtii hygieniasta. Ylipaino ei varsinaisesti haittaa, kunhan tykkää liikkua, koska minäkin tykkään. Liikunta olisi kiva yhteinen harrastus. Ap
Minkä ikäinen Ap olet?
M39
Eli haluat vaan spermanluovuttajan.