Löytyisipä kunnon mies, haluan lapsen
Haluan nähdä iloisen hymyn, yksinkertaisista asioista ilahtuvan lapsen. Kertoa lapselle miten sade syntyy, mistä pilvet muodostuvat, kasvattaa lapsesta rohkean ja kiltin ihmisen. On siis pieni vauvakuume. Ei tässä biologinen kello vielä tikitä, mutta viime aikoina on tullut sellainen fiilis, että ehdottomasti haluan lapsen. Ennen en ollut siitä aivan varma, mutta nyt olen. Nyt kun löytyisi se hyvä mies, jonka kanssa lapsia tehdä.
Äitiys on siunaus, vaalikaa sitä!
Kommentit (62)
Vauvakuume voi sokaista niin, että käy vielä huonosti. Minä löysin kuin tilauksesta aivan ihanan miehen, kun oli jo kiire saada lapsi. Alkuhuuman jälkeen mies tajusi, ettei halua minua sen enempää kuin lastakaan. Paha, että siinä vaiheessa olin jo raskaana. Olisi siis kannattanut alunperinkin suhtautua mieheen vain sperman luovuttajana, olisin säästynyt paljolta tuskalta koska sydämeni särkyi tässä täysin. Ihan vaan varoittavana esimerkkinä.
Ei löydy. Tinderissä nainen leimautuu. Mitä sitä on joka viikko jonkun miehen viikon kolmas Tinderpano. Tinder- tiedot kuitenkin kerätään USAn NSA järjestölle. Tinder -deittailun tiedoilla voidaan ihmistä kiristää jos on myöhemmin tarve.