Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyisipä kunnon mies, haluan lapsen

Vierailija
28.08.2020 |

Haluan nähdä iloisen hymyn, yksinkertaisista asioista ilahtuvan lapsen. Kertoa lapselle miten sade syntyy, mistä pilvet muodostuvat, kasvattaa lapsesta rohkean ja kiltin ihmisen. On siis pieni vauvakuume. Ei tässä biologinen kello vielä tikitä, mutta viime aikoina on tullut sellainen fiilis, että ehdottomasti haluan lapsen. Ennen en ollut siitä aivan varma, mutta nyt olen. Nyt kun löytyisi se hyvä mies, jonka kanssa lapsia tehdä.

Äitiys on siunaus, vaalikaa sitä!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaha. Meille muille jäi sitten epäselväksi mikä aloituksen tarkoitus oli. Kyllä se minulle näytti ihan miehenhaulta. Vaikka nainen olen itsekin.

Vierailija
42/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla siementämään. Kassit aivan täynnä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaha. Meille muille jäi sitten epäselväksi mikä aloituksen tarkoitus oli. Kyllä se minulle näytti ihan miehenhaulta. Vaikka nainen olen itsekin.

Keskustella äitiydestä tai kuulla vastaavanlaisia kokemuksia. Miksi ihmeessä etsisin miestä Vauva-palstalta? Ap

Vierailija
44/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkaa vaikuttamaan työpaikkailmoitukselta, jossa on lista vaatimuksia, muttei sanallakaan siitä mitä tarjotaan

t. Sairaalloisen lihava (mies) mutta silti omasta mielestään mukava

En ole etsimässä miestä täällä, en kokenut, että velvollisuuteeni kuuluu aloituksessa kertoa millainen minä olen.

Ja ei, en halua miestä puunaamaan lattioita kun olen leikkinyt päivän lapsen kanssa. Aion käydä myös töissä, isä saisi valita käykö myös vai ei. Enkä usko, että äitiys on yhtä leikkiä ja juhlaa, vaan raskaita hetkiä varmasti ilmenee. Ap

Asunto- ja käytettävissä olevat tulothan varmasti näyttelee isoa osaa tuossa mahdollisuudessa. Kotiin jääminen voi kiinnostaa monia, miehiäkin.

Vierailija
45/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Ota mun py. 6v seurusteltu. Multa munasarjat poistettu. Saisin lapsipuolen sit. Miehellä hyvät siittiöt mut ei ehkä oo isätyypein ku ei se kämppääsäkkä saa puhtaaksi.

Vierailija
46/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen on tämä kunnon mies :)

Vierailija
47/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyispä kunnollinen mies joka EI halua lapsia!

Vierailija
48/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi helvetti näitä kommentteja täällä.

Näin harvinaisia ne perhekeskeiset miehet on, ketkä etsii kumppania perustaakseen myös myöhemmin perheen, että kun nainen kertoo näistä toiveista sanotaan että hän etsii vain spermanluovuttajaa .

Siis aivan naurettavaa. Tottakai pitää etsiä kumppania joka haluaa perheen , jos itse haluaa perheen . Ei missään nimessä kannata lähteä seurustelemaan ihmisen kanssa joka ei lapsia halua, jos itse haluaa.

Itsekkäimpiä tässä ketjussa ovat nämä ”mä en haluu lapsia yhyy yhyy pidät miehiä vain soetnan luovuttajana ” valittajat. Teillä ei ole mitään käsitystä, miltä se tuntuu, naisesta tai miehestä tai ylipäätään ihmisestä , kun haluaa perustaa perheen jonkun kanssa. Kun haluaa jakaa ja perustaa yhteisen elämän ja jatkaa sukua. Kun te ette sitä selvästi ymmärrä, voisitte mennä muualle tästä ketjusta ulisemaan.

Vierailija
49/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kommentoinut että alkutekstin lisäykset kuulostaa ihan hyviltä :)

Miehille tuo merkitsee varmaankin hiukan omalta mukavuusalueelta siirtymistä pehmeämpään suuntaan ja vähemmän itsekeskeisyyttä.

Hyvä tietysti olisi, jos molemmilla vanhemmilla olisi muitakin samoja kiinnostuksen kohteita, niin kuin vaikkapa koti.

Itselläni on sen verran tuhti olemus, että lapsien teko vielä onnistuu, muttei varmaan enää, jos tästä vielä pulskistun.

Vierailija
50/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa. Onneksi en ole mies, olisi hirveää kun joku haluaisi minut parisuhteeseen lapsen takia. 

No nyt on taas luettu rivien välistä jotain sellaista, mitä siellä ei ole. En tietenkään halua parisuhdetta vain lapsen takia. Ap

Mikset mene seminologille?

Vierailija
51/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen on tämä kunnon mies :)

Vähän kuin Brad Pitt mutta rikkaampi,komeampi ja nuorempi.

Vierailija
52/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn vaatimukset kunnon miehelle:

- jykevä leuka

- min pituus 190cm

- sixpack ja treenattu vartalo

- hk blö housuissa

- tehnyt nuoruudessa valokuvamallin töitä

- kaksi akateemista tutkintoa eri aloilta

- johtavassa asemassa työelämässä

- omaisuuden arvo väh 1 miljoona

- harrastaa lentämistä ja vuorikiipeilyä

Nämä alkuun. Onnea etsintään

Vierailija
53/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa mönkään menevää ylitulkintaa ja suoraa paskaa tullut tähän ketjuun. Muutama normaali vastaus vain seassa. Voitte jäädä vänkäämään keskenänne, keskenkasvuiset "aikuiset" ihmiset. Ja joku minun nimissäni kirjoitellut täysin väärin menevän vaatimuslistan. Jos olette sinkkumiehiä, ettekä kelpaa naisille, niin johtuu varmasti vainoharhaisesta persoonasta tmv mielenterveysongelmista, surkeasta pessimistisestä asenteesta. Sellainen isä on viimeinen, minkä lapsilleni haluaisin. Nyt poistun tästä ketjusta pysyvästi. Ap

Vierailija
54/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Toni Nieminen ollut tinderissä? Häneltä onnistuu tunnetusti ainakin tuo siitos puoli.

Vierailija
55/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustella äitiydestä tai kuulla vastaavanlaisia kokemuksia. Miksi ihmeessä etsisin miestä Vauva-palstalta? Ap

Varmaankin voisi olettaa että haet keskustelua aiheesta, mutta ei siinä ole mielestäni mitään noloa etsiä seuraa palstaltakaan. Olen itsekin vaihtanut täällä meilejä, vaikka ei tullut mitään sen henkilön kanssa, ei se minua katkeraksi saanut. Tällä palstalla tuntuu olevan paljon yksinäisiä ihmisiä, kannustan tutustumaan tämän palstan kautta, jos joku mielenkiintoinen persoona siihen mahdollisuutta tarjoaa.

Vierailija
56/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi helvetti näitä kommentteja täällä.

Näin harvinaisia ne perhekeskeiset miehet on, ketkä etsii kumppania perustaakseen myös myöhemmin perheen, että kun nainen kertoo näistä toiveista sanotaan että hän etsii vain spermanluovuttajaa .

Siis aivan naurettavaa. Tottakai pitää etsiä kumppania joka haluaa perheen , jos itse haluaa perheen . Ei missään nimessä kannata lähteä seurustelemaan ihmisen kanssa joka ei lapsia halua, jos itse haluaa.

Itsekkäimpiä tässä ketjussa ovat nämä ”mä en haluu lapsia yhyy yhyy pidät miehiä vain soetnan luovuttajana ” valittajat. Teillä ei ole mitään käsitystä, miltä se tuntuu, naisesta tai miehestä tai ylipäätään ihmisestä , kun haluaa perustaa perheen jonkun kanssa. Kun haluaa jakaa ja perustaa yhteisen elämän ja jatkaa sukua. Kun te ette sitä selvästi ymmärrä, voisitte mennä muualle tästä ketjusta ulisemaan.

Ai tämä olikin vain samanmielisten ketju. Sori, en huomannut.

Vierailija
57/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran naisen kanssa, jolla olisi ollut todella kiire tehdä kanssani lapsi. Minusta ihmisenä hän ei ollut kovin kiinnostunut. En lähtenyt siitoseläimeksi..mielestäni ensin pitäisi olla terve suhde, joka perustuu muuhun kuin lapseen.

Vierailija
58/62 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran naisen kanssa, jolla olisi ollut todella kiire tehdä kanssani lapsi. Minusta ihmisenä hän ei ollut kovin kiinnostunut. En lähtenyt siitoseläimeksi..mielestäni ensin pitäisi olla terve suhde, joka perustuu muuhun kuin lapseen.

Minulla oli samanlainen kokemus, kun olin kolmekymppinen. Nainen vältteli ehkäisyä ja puhui vauvoista jo kolmen kuukauden seurustelun jälkeen. Näytin sitten, ettei niitä lapsia ainakaan minun kanssani kannata tehdä ja se suhde loppui lyhyeen. Kolme kuutautta erostamme se oli raskaana toiselle miehelle, josta erosi ennen kuin lapsi täytti edes vuotta.

Vierailija
59/62 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on järjestetty sillä tavalla että pitää olla kyky sitoutua vastakkaiseen sukupuoleen ennen kun voi saada lapsen.

Nimittäin jos esimerkiksi et ole valmis hyväksymään kumppanin virheellisyyttä, niin tuskin pystyisit hyväksymään sitäkään että lapsesi ei ole täydellinen. Jos et pysty rakastumaan toiseen ihmiseen, niin miten osaisit rakastaa lastasi. Jos et ole valmis näkemään vaivaa parisuhteen eteen, niin miksi olisit valmis näkemään vaivaa lapsesi eteen. Jos et ole valmis tekemään kompromisseja puolisosi kanssa, niin miten tekisit niitä lapsesi kanssa.

Et kai nyt tosissasi väitä että suomesta ei muka löytyisi ketään isäksi kelpaavaa miestä? Jos siltä tuntuu niin ehkä lapsen teko ei ole sinua varten.

Vierailija
60/62 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

l

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö, jos mies on omasta mielestään kunnon mies? Vai vaaditko suosituksia?

Miehen pitää olla fiksu ja kiltti, kemioiden pitää kohdata ja samat arvot pitää olla. Pitää olla myös sellainen mies, joka hoitaa kasvatuksessa ja kodinhoidossa yhtä paljon kuin minä. Ap

Minkä näköisistä miehistä pidät?

Ei mitään väliä, kunhan huolehtii hygieniasta. Ylipaino ei varsinaisesti haittaa, kunhan tykkää liikkua, koska minäkin tykkään. Liikunta olisi kiva yhteinen harrastus. Ap

Ylipainoiset eivät tykkää tai jaksa liikkua. Heillä on myös nivelet kovalla koetuksella, jos yrittävät liikkua ja pian eivät senkään takia voi liikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi