Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naisen saa kohentamaan ulkonäköään?

Vierailija
20.09.2013 |

Vaimoni ei ole ulkoisesti kovin näyttävä. Välillä minua hävettää kävellä hänen rinnallaan kadulla ja esitellä häntä juhlissa vieraille. Olen jo vuosikaudet yrittänyt "kouluttaa" häntä ylpeämmäksi itsestään mutta mikään ei tunnu auttavan. Hän vain istuu sohvalla kaiket päivät ja katselee tv-sarjoja, mutustaa sipsejä ja suklaata.

Viime syntymäpäivänä ehdotin hänelle varovaisesti GoGo jäsenyyttä mutta siitähän se vain suuttui ja mökötti pitkään. Sanoi ettei hänen tarvitse olla mikään anorektinen mallityttö, hän on kaunis sellaisena kuin on. Ihmeellistä miten ihminen voi noin kieltää ilmiselvää totuutta. Hän on kuitenkin selvästi lihava ja siitä voi olla haittaa hänen terveydelleenkin. Pitäisikö hänet sitten passittaa väkisin rasvaimuun?

Miten vaimosta saisi edes jokseenkin kauniin tai edes "normaalin" näköisen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi että ap hankkii nyt sinne kämppään ison kokovartalopeilin. Oletko ajatellut, ettei vaimosi ole välttämättä tietoinen kiloistaan. Jos salakavalasti lihoaa, niin sitä ei itse tajua. Jos akka nyt näkee itsensä peilistä uusine kiloineen, niin voisi alkaa ihan itsenäisesti tekemään asialle jotakin.

Vierailija
22/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako vaimo itse herkut? Saisitko olemaan ostamatta? Jos kokkaat kaikkea terveellistä herkkua ja niillä hemmottelet?

Voisiko toimia semmoinen malliesimerkki? Meillä toimi kun itse terveyden takia pudotin painoa, niin puoliso seurasi jonkin ajan päästä perässä. Voi käydä mittauttamassa omat arvonsa, verenpaineet ym. ja kertoa niistä vaimolle jos niissä häikkää tai jos ei ole niin kuinka huojentunut on että on terve. Nämä ei kohdistu suoraan vaimoon, mutta herää ehkä itsekin miettimään omia kolesteroli ym. tasoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:08"]

Minusta ei ole normalia solvata elämänkumppaniaan julkisella keskustelupalstalla, hävetä ja kouluttaa (!) häntä ja jatkuvasti arvostella hänen ulkonäköään. 

Jos kohtelet rakkaimpaasi noin niin kuinka kohtelet vihamiehiäsi? Hyi olkoon.

[/quote]

Itse ainakin välitän sen verran rakkaimmistani, että en halua heidän saavan mitään diabetesta, verenpainetautia, sydäninfarktia, uniapnea tai vastaavaa

Vierailija
24/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:37"]

Minusta ei ole normalia solvata elämänkumppaniaan julkisella keskustelupalstalla, hävetä ja kouluttaa (!) häntä ja jatkuvasti arvostella hänen ulkonäköään. 

[/quote]

Itse ainakin välitän sen verran rakkaimmistani, että en halua heidän saavan mitään diabetesta, verenpainetautia, sydäninfarktia, uniapnea tai vastaavaa

[/quote]

Nälviminen ja täällä aloituksen tekeminenhän auttaa juurikin noissa mainitsemissasi asioissa... Oksettaa miehet, jotka naamioivat oman vittumaisen ja pienen sielunsa välittämisen valheeseen. 

Aloittaja: ota ero ja päästä se alistettu ja mitätöitu nainen menemään. Lopeta tuo kidutus ja mene terapiaan. Opettele näkemään elämä ja ihmiset toisenlaisessa valossa. Opettele rakastamaan ja välittämään.

Vierailija
25/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nimenomaan haluaa vaimostaan kauniin tai normaalin, kuten hän asian ilmaisee. Ei paljon uniapneat kiinnosta.

Vierailija
26/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 15:03"]

Oksettaa miehet, jotka naamioivat oman vittumaisen ja pienen sielunsa välittämisen valheeseen.

[/quote]

Minua oksettaa myös. Se on niin...    naismaista.

Vierailija
27/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 13:04"]

Vaimoni ei ole ulkoisesti kovin näyttävä. Välillä minua hävettää kävellä hänen rinnallaan kadulla ja esitellä häntä juhlissa vieraille. Olen jo vuosikaudet yrittänyt "kouluttaa" häntä ylpeämmäksi itsestään mutta mikään ei tunnu auttavan. Hän vain istuu sohvalla kaiket päivät ja katselee tv-sarjoja, mutustaa sipsejä ja suklaata.

Viime syntymäpäivänä ehdotin hänelle varovaisesti GoGo jäsenyyttä mutta siitähän se vain suuttui ja mökötti pitkään. Sanoi ettei hänen tarvitse olla mikään anorektinen mallityttö, hän on kaunis sellaisena kuin on. Ihmeellistä miten ihminen voi noin kieltää ilmiselvää totuutta. Hän on kuitenkin selvästi lihava ja siitä voi olla haittaa hänen terveydelleenkin. Pitäisikö hänet sitten passittaa väkisin rasvaimuun?

Miten vaimosta saisi edes jokseenkin kauniin tai edes "normaalin" näköisen?

[/quote]

Voi ap raukka... etkö ole vielä tältä palstalta oppinut että naista pitää arvostaa ja rakastaa sekä haluta vaikka hän ei huolehdi ulkonäöstään, lihoo sotanorsuksi, antaa karvojen rehottaa vaikka sinua kiihottaisi siistitty pillu ja teet 90% kotitöistä palkkatyön lisäksi.

AVn naisilla on OIKEUS tulla rakastetuiksi omina itsenään:) Muu pn vain sovinistista paskaa... Tyydy siis kohtaloosi tai omaan käteesi...

t itsestään (ja puolisostaan) hyvää huolta pitävä nainen joka on surullinen puolestasi.

Vierailija
28/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla melkoisesti lihavia mammoja kun niin paljon peukutettu alaspäin aloitusta.

Vierailija
29/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun selvästi naisen kirjoittamaa lässynlää stooria. Hanki elämä!

Vierailija
30/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 15:12"]

Täällä taitaa olla melkoisesti lihavia mammoja kun niin paljon peukutettu alaspäin aloitusta.

[/quote]

Hehheh. Aloitus on selkeästi osunut arkaan paikkaan. Av-mammat aina innoissaan arvostelevat laiskaa/saamatonta/alkoholisoitunutta/välinpitämätöntä miestään mutta entä kun mies esittää samoja kysymyksiä takaisin? Paskamyrskyhän siitä syntyy. Pistää näin miehenä ihmettelemään kuinka heikkoluontoisia naiset ovatkaan. :)

Vierailija
31/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:37"]

[/quote]

[/quote]

Ap:n pointti oli kuitenkin nimeomaan vaimon ulkonäkö, joka siis on hänelle the ongelma. Terveys mainittiin vain sivumerkityksessä. Ap on huolissaan naisensa ulkonäöstä, ei terveydestä.

Vierailija
33/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 15:12"]

[/quote]

Hehheh. Aloitus on selkeästi osunut arkaan paikkaan. Av-mammat aina innoissaan arvostelevat laiskaa/saamatonta/alkoholisoitunutta/välinpitämätöntä miestään mutta entä kun mies esittää samoja kysymyksiä takaisin? Paskamyrskyhän siitä syntyy. Pistää näin miehenä ihmettelemään kuinka heikkoluontoisia naiset ovatkaan. :)

[/quote]

Annapa kun täti opettaa.

Jokainen nainen tietää, että jos nainen käyttäytyy noin se kertoo pahasta olosta. Hän on ehkä masentunut tai muuten onneton liitossaan. Ap ei ole kiinnostunut vaimonsa hyvinvoinnista. Ei, vaan häntä vituttaa naisen ulkonäkö. Siksi meitä vituttaa ap:n aloitus.

Miksi ap siis roikkuu suhteessa, jossa hän ei välitä kumppanistaan vaan valittaa ja komentelee. Ei ihme että vaimoa masentaa.

Vierailija
34/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vaimo on varmaan masentunut tai onneton, ei kukaan muuten päästä itseään tuohon kuntoon. Tee ap vaimolle hyvää ja terveellistä ruokaa ja raahaa hänet mukaasi ulkoilemaan ja tekemään muuta kivaa. Vaimokin varmaan piristyy ja alkaa miettiä muutakin kuin sipsinmussutusta ja tv:tä.

Mutta jos vaimoa ei huvita, niin sitten ei. Ketään ei voi pakottaa muuttumaan, vain itse voi muuttua. Ehkä ap:n kannattaisi opetella vain rakastamaan ja arvostamaan vaimoa juuri tuollaisena itsenään, niin kaikki olisivat onnellisempia.

Vierailija
35/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko yhessä harrastaa jotain? Ehota vaimolle että lähette yhessä esim. Lenkille ja teette semmosen lenkin minkä vaimo jaksaa ettei heti alkuun mee into lenkkeilystä. Tähän vielä semmonen lisäys että sen lenkin aikana piät turvan visusti kii kaikesta ulkonäköön liittyvästä tai siitä että pitäis kuntoilla enempi. Näin teet useempana päivänä niin kyllä Se sit itekki hoksaa et hei täähän onki ihan kivaa. Tai toinen mikä on hyvä niin sulkapallo. T: itekki läski ja mieheltään salaa tämmöstä toivova :)