Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isot ne elarit on, mies ok tuloinen?

Vierailija
20.09.2013 |

Ja meillä 2 lasta

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma menee niin, että MOLEMMAT vanhemmat laitamme joka kuu lastemme tileille 500 ja lapsilisät. Molemmilla on tiliin käyttöoikeusta, josta olisi tarkoitus sitten käyttää lasten isompiin menoihin, mutta eihän sieltä kumpikaan mitään ole käyttänyt, että nyt sitten maksellaan veroja ja tehdään maistaraattiin ilmoistus...

Eli ihan voitte itse asioista sopia omanlaisianne järjestelylä. Oikeusministeriö vaan suosittelee tuota kaavaa, eikä markkinoi sitä faktana.

Vierailija
22/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:45"]

Eli ihan voitte itse asioista sopia omanlaisianne järjestelylä. Oikeusministeriö vaan suosittelee tuota kaavaa, eikä markkinoi sitä faktana.

[/quote]

Kuitenkin jos oikeuteen mennään, tätä OM:n ohjetta sovelletaan siellä, samoin kuin lastenvalvojien laskelmien pitäisi nykyisin perustua nimenomaan yllä linkitettyn ohjeistukseen, sillä erolla, että lastenvalvojilla ei ole valtuuksia määrätä maksuja, he vain vahvistavat vanhempien välisiä sopimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:41"]

14 jeesus, että sinä ja moni muukin on melkoisia urpoja. Ilmeisesti sinulla itselläsi ei ole elatuskykyä lainkaan, koska noin isot elarit/lapsi/kk.

¨Lue tuo om-ohje, että tajuaisit edes jostain jotain.

[/quote]

Onko sinulle edes tullut mieleen, että isät voivat ihan itse haluta osallistua lastensa elättämiseen muulla, kun joilla standardilla 150€/kk.

Ja ohje on OHJE ei mikää veteen piiretty viiva, jota luetaan kun pirun raamattua. Kaikki perustuu lapsen tarpeeseen ja oikeuteen!

Vierailija
24/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa, että vaikka nyt saisi millaiset elarit, niin asiat voivat muuttua.

Mun miehen exä sai kolmesta lapsestaan 900e/kk elareita. Ja kaikkea siihen päälle, vaatteita, puhelimia yms yms.

Pakko on sanoa, että tunsin pientä vahingoniloa, kun mies jäi työttömäksi ja elarit tippui minimiin. Exä on aivan raivona, ihan kuin olisi jotenkin hänen rahoistaan kyse.

Meillä tuo haittaa, koska minä tienaan hyvin ja lisäksi on pesämunana kohtuuiso perintö eli pystyn helposti elättämään sekä itseni että mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi