Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos olisit vastakkaista sukupuolta,

Vierailija
20.09.2013 |

kiinnostuisitko itsesi kaltaisesta ihmisestä, perustaisitko esim. perheen? Miksi/mikset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en haluu kommentoida tähän muuta kuin olisin onnellinen!!

Vierailija
2/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja kyllä

Uskoisin, että haluaisin olla hyvä isä. Ja olisin varmaankin kiinnostunut tällaisesta hieman ujon oloisesta, mutta huumorintajuisesta, hassusta ja suloisesta naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa tutustuneet olosuhteissa, joissa ulkonäöllä ei ole minkään valtakunnan väliä ja hyvä niin, olisimme muuten molemmat häviäjien puolella.

Hetken aikaa elämä voisi olla mieleniintoista kaltaiseni ihmisen kanssa, äärettömiä nousuja ja raivostuttavia laskuja. En kuitenkaan perustaisi perhettä kaltaiseni turhan impulsiivisen ja liian helposti takkiinsa ottavan ihmisen kanssa.

Vierailija
4/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Myönnän, etten ole ihan helppo, mutta paljon montaa muuta parempi, varsinkin äitinä.

Vierailija
5/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Olisinko siis riittävän mielenkiintoinen itselleni... Ehkä, mutta tätä pitääkin vähän mutustella. Kiitos ap:lle päiväpähkinästä :)

Vierailija
6/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkonäöstäni ei ole kukaan mies tykännyt, ja tuskin itsekään siihen kiinnittäisin huomiota, jos mies olisin. Ehkä en inhoaisi, mutta en huomaisikaan kadulla tällaista naista.

Minun luonteeseen taas kukaan ei pääse tutustumaan, koska en miesten kanssa juttele. Täysin mahdotonta siis olisi seurustella, jos toinen ei suostu puhumaan eikä tulisi treffipaikalle :). 

Vierailija
7/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Valitsinhan miehenkin joka on haasteellinen.

Vierailija
8/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin niin. Näkisin itsessäni aikaansaavan ja hymyilevän naisen, seksikkäänkin. Saman minkä mieheni näki minussa parikymmentä vuotta sitten ja näkee yhä:)

Vierailija
9/9 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 09:04"]

Olemme mieheni kanssa tutustuneet olosuhteissa, joissa ulkonäöllä ei ole minkään valtakunnan väliä ja hyvä niin, olisimme muuten molemmat häviäjien puolella.

Hetken aikaa elämä voisi olla mieleniintoista kaltaiseni ihmisen kanssa, äärettömiä nousuja ja raivostuttavia laskuja. En kuitenkaan perustaisi perhettä kaltaiseni turhan impulsiivisen ja liian helposti takkiinsa ottavan ihmisen kanssa.

[/quote]

Miksi sitten haluat sitten seurustella miehen kanssa joka haluaa olla sinunkaltaisen naisen kanssa? Minä en ainakaan haluaisin seurustella ihmisen kanssa jota en itse hyväksyisi