Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loppumaton NÄLKÄ

Vierailija
20.09.2013 |

Apua! Tätä on kestänyt jo 5 päivää. Minulla on nälkä koko ajan. Siis joka ikisen sekunti. Olen syönyt aivan normaalisti kuten ennenkin yhtä paljon, yhtä usein ja samoja ruoka-aineita, mutta nälkä ei vain katoa. Söin juuri ison ruokaisan salaatin, ja tunnen oloni raskaaksi ja täydeksi, mutta nälkä ei vain hävinnyt syömisen aikana eikä sen jälkeen mihinkään. Oikein tunsin kuinka joka haarukallisella näläntunne vain yltyi. Ihan sairasta! tämän päivän aikana on alkanut myös armoton närästys, johon olen nyt ottanut rennietä. Ei auttanut närästykseen eikä nälkäänkään. Voisiko tämä loppumaton nälkäni silti johtua mahahapoista vai onko jotain muuta vialla? Raskaana en voi olla... Minulla on kaikki asiat elämässäni kuten aina on ollut ruokailusta lähtien.Tämä vain alkoi yhtäkkiä...eikä loppua näy. Ja nälkä minulla on oikeasti joka hetki, joka minuutti ja sekunti! Viime yönä nukuin vain 2 tuntia, sillä en tämän armottoman tunteen vuoksi saanut millään unta. En jaksa tätä tunnetta enää! Enkä liioittele... Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta vaivasta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sokeria siinä on eniten enrgiaa per kilo

Vierailija
2/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täsmälleen sama tunne! Eikä mitään hajua mistä johtuu! Eilen heräsin neljältä yöllä tekemään leipää (aluksi söin banaanin ja join vettä, ei auttanut) ja nyt on uunissa kalapuikkoja ja ranskalaisia....

pelottaa että olisin raskaana, olen kyllä syönyt pillerit säännöllisesti mutta menkkoja ei kuulu. Näin on kyllä käynyt ennenkin, on niin vahvat pillerit. Uskon että mullakin johtuu jostain muusta- mutta MISTÄ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että tämä on oikeaa nälkää!! vaan näläntunne johtunee jostain muusta kuin ruoan tai energian puutteesta....

ap

Vierailija
4/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei mullakaan pitäisi oikeasti nälkä olla tällä syömisellä! Mutta näläntunne on jatkuva. Syömällä helpottaa vain hetkeksi, ja kohta uudestaan nälkä. Eikä tää oo sitä että söisin vain tylsyyteen. Tänäänkin ollut koko päivän pois kotoa ja tekemistä riittänyt. Ja viime yönä heräsin nälkään... Jatkunut kans jo useamman päivän t. 3

Vierailija
5/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, mulla on ihan sama ollut nyt tän viikon!

Mä vaan syön ja syön ja syön ja heti kun lopetan, mietin jo mitä syön seuraavaksi. Sitten yritän sinnitellä että en söisi, mutta en pysty hillitsemään itseäni. Tänään päätin mennä oikein ajoissa nukkumaan etten taas syö koko yötä, mutta parin tunnin pyörimisen jälkeen oli pakko nousta syömään. Nyt on syöty tunnin aikana 5 uuttaperunaa voin kanssa, salaattia, kaksi leipää ja puolikas mokkapala, ja koko ajan vaan päässä pyörii mitä vielä voisi syödä. Ei tee edes mieli mitään, mutta kauhea nälän tunne. Sitten ahdistaa mitä kaikkea tuleekaan syötyä.

Ja närästänyt ihan älyttömästi varsinkin iltaa kohden kaikki nämä nälkäpäivät...

Ei ole koskaan ennen ollut tällaista, ja nyt luen että av:lla samaan aikaan ainakin kahdella muulla. Mitä kummaa?

Vierailija
6/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui..minullakaan ei ole tätä ollut ikinä ennen. Mikä ihmeen epidemia täällä on liikkeellä. On kyllä varsin karmiva vaiva..Mieluummin ottaisin vaikka noidannuolen.

ap

Vierailija
7/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa että kuinka kauan tää jatkuu ja loppuuko ollenkaan... Paisun kun pullataikina tällä menolla. Kaikki kontrolli ja itsekuri hukassa. Semmonen olo kun ois joku nälkiintynyt eläin, pakko syödä kaikki mitä eteen tulee.

Päätin 10 min sitten että en varmasti enää syö mitään ennen kun aamulla herään. Nyt nakerran juustoa suoraan paketista. Se oli avaamaton kun alotin, mutta veikkaan etten lopeta ennenkun koko kilo on mennyt. Ja närästys senkun pahenee. Perkele.

6

Vierailija
8/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Minulla ollut ihan sama juttu jo muutaman päivän! Syön, syön ja syön! ja isoja annoksia kaiken lisäksi! pelottavaa :D 

Vierailija
9/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämä hirveä nälkäepidemia oikein on??? Kammottavaa tosiaan... Eikä kukaan ole löytänyt parannusta vaivaansa? :/

Vierailija
10/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just ranskalaiset ja kalapuikot syötyä ja ekaa kertaa moneen päivään olen täynnä! Mutta varmasti herään aamulla taas nälkäisenä :/ kertokaa joku jos tiedätte minkä oire tämmöinen on... Itsekin ottaisin mielummin vaikka sen noidannuolen! T. 3

ps. Nyt närästää..

Vierailija
11/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuollaista nyt raskaana ollessa. Mutta muuten näläntunne voi tosiaankin johtua myös liiallisista mahahapoista. Joskus nälkää ja lievää närästystä voi olla vaikea erottaa, jos närästys ei tunnu ylhäällä ruokatorvessa, vaan alempana. Suosittelisin kokeeksi viikon-parin kuuria jotain apteekista käsikauppalääkkeenä saatavaa happolääkettä, en tarkoita Rennien tyyppistä vaan esim. Somac.

Vierailija
12/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviunikausi lähestyy. Elimistösi haluaa tankata, että voisit sitten uinua tuonne kevääseen.

Vierailija
13/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on valitellut samaa muutaman päivän. Olisiko joku vatsapöpö liikkeellä, joka "huijaa" elimistöä?

Vierailija
14/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tässä nyt pari päivää sellaista että oli sellainen epämiellyttävä "valenälkä" mahassa vähänväliä ja välillä kurni. Se siis ei tuntunut aivan samalta kuin normaali nälkä kuitenkaan. Samalla oli myös jonkinlaista käsien vapinaa. Syöminen helpotti ehkä tunniksi tai pariksi ja sitten taas tuntui. Aiemmin ollut muutakin maha/suolivaivaa joka lääkärissä leimattiin refluksiksi ja määrättiin happosalpaajaa. Verikokeissa ainoastaan joku folaatti oli vähän alle rajojen. Välillä ollut ripulia monta päivää ja välillä taas ummetusta, kellertävää limaisen oloista tavaraa sieltä kuitenkin monesti tulee. Ei kiinnostaisi mennä taas lääkäriin, kun siellä ei tunnuta suhtautuvan mitenkään vakavasti. Viimeksikin vain vähän paineltiin mahaa ja kuunteli stetoskoopilla ja se oli siinä, about "tule sitten takaisin kun teet kuolemaa".

Vierailija
15/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö sokeria siinä on eniten enrgiaa per kilo

Ja nälkä vain yltyy.

Vierailija
16/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruista, perunoita, eilistä makaronia ja proteiinia. Ja juureksia.

Pitävät nälkää.

Vierailija
17/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän nälkä.

Herkkuja, ruokaa, ravintoa mulle!

Täällä ilmoittautuu 1 hento immeinen joka syönyt 2 viikkoa kuin raavas rekkamiesjengi.

Ympäristö ohuesti ihmetely että mihin tuo ravinto sinussa uppoo, mutta en tosiaan tiedä, mumskis ja maiskis ja nam. Ruokarauhaa ! Nyt syödään kai talven varalle.

Vierailija
18/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistukseen vedät ruokaa.

Vierailija
19/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko syksy ja valon väheneminen + viileämpi ilma? Tekee mieli "lämmikettä" keholle ja hiilarit tunnetusti nostavat serotoniinin tasoa aivoissa...

Vierailija
20/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serotoniinia kehiin...ja magnesiumia. Kurpitsansiemeniä, happamia maitotuotteita, juustoa, kirsikoita. Jos ei auta, niin ihme ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi