Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loppumaton NÄLKÄ

Vierailija
20.09.2013 |

Apua! Tätä on kestänyt jo 5 päivää. Minulla on nälkä koko ajan. Siis joka ikisen sekunti. Olen syönyt aivan normaalisti kuten ennenkin yhtä paljon, yhtä usein ja samoja ruoka-aineita, mutta nälkä ei vain katoa. Söin juuri ison ruokaisan salaatin, ja tunnen oloni raskaaksi ja täydeksi, mutta nälkä ei vain hävinnyt syömisen aikana eikä sen jälkeen mihinkään. Oikein tunsin kuinka joka haarukallisella näläntunne vain yltyi. Ihan sairasta! tämän päivän aikana on alkanut myös armoton närästys, johon olen nyt ottanut rennietä. Ei auttanut närästykseen eikä nälkäänkään. Voisiko tämä loppumaton nälkäni silti johtua mahahapoista vai onko jotain muuta vialla? Raskaana en voi olla... Minulla on kaikki asiat elämässäni kuten aina on ollut ruokailusta lähtien.Tämä vain alkoi yhtäkkiä...eikä loppua näy. Ja nälkä minulla on oikeasti joka hetki, joka minuutti ja sekunti! Viime yönä nukuin vain 2 tuntia, sillä en tämän armottoman tunteen vuoksi saanut millään unta. En jaksa tätä tunnetta enää! Enkä liioittele... Onko kellään kokemusta tämän kaltaisesta vaivasta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruista, perunoita, eilistä makaronia ja proteiinia. Ja juureksia.

Pitävät nälkää.

Mutta jos kyse ei ole normaalista nälästä, niin jotain hämminkiä siellä on pötsin puolella. Ihan sama mitä syö niin hetken päästä on taas epämiellyttävät nälkätuntemukset mahassa. Mulla kesti siis pari päivää tuollaista, nyt vaikuttaa olevan taas normaali.

Vierailija
22/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut hyvänolontunteita muualta? Syön joskus vain pelkästä syömisen ilosta ja huomaan, että olo on edelleen yhtä tyhjä henkisesti, vaikka vatsa täysi. Jos olet syönyt epätavallisen vähän hiilareita niin siitäkin voi tulla loppumaton nälkä = hiilarihimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan