Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT meni kuppi nurin, tekisittekö saman? Anopilla "henkisiä ongelmia" ja on poikaansa takertuvainen, lapsenlapsia omiva, ja minulle mustis,

Vierailija
27.08.2020 |

olen ymmärtänyt ja ymmärtänyt, koska mieheni hänen ainoa lapsensa, lapsenlapset rakkaita, anoppi on yksinäinen jne jne. Vanhempi lapsistamme (6v) oli viime viikonloppuna yökylässä mummilla eka kertaa yksinään, ja kappas vaan, mitä olikaan mummi kertonut. Ei ihan heti selvinnyt asia, mutta näin heti ettei tyttö ole ihan oma itsensä, vaan joku asia painoi. Selvisi sitten ja lopulta anoppi pojalleen tunnusti, että oli tosiaan sanonut lapselle aika sanasta sanaan "Jos mummi ei olisi rukoillut puolestasi silloin kun olit äidin mahassa, äitisi olisi tappanut sinut kohtuun". KYLLÄ, SAIRASTA, mutta näin kertoi. Samalla selvisi, että mieheni oli avautunut äidilleen tilanteesta, jolloin aloin esikoista odottamaan ehkäisyn petettyä ja todellakin harkitsin aborttia koska samoihin aikoihin sain selville miehen pitkään jatkuneen sivusuhteen. Oon niin raivona etten tiedä mitä tekisin, lapselle sanoin että mummi puhuu ihan höpöjä kun on jo vanha, ja anopille lähti viesti, että siinä meni välit sitten. Pojalleen veisaa nyt itkuvirttä, miten olen kamala, ja mun pitäisi miehenkin mielestä ymmärtää että äitinsä on vanha ja kaikkea. MISSÄ TEILLÄ MENEE RAJA mitä anoppi voi päästellä suustaan? Olenko oikeasti kohtuuton?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Anoppi suoraan helvetistä sinulla. Olen 40v lapseton nainen ja silti järkytyin, mitä lapsesi on joutunut mummultaan kuulemaan. 

Vierailija
2/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle traumatisoivaa ja sekavaa. Ainakaan ilman aikuista ei enää mummolaan. Meillä kans jo teini joka käy toisessa mummolassa vain isänsä kanssa, koska mummo jo vähän höppänä ja lapselle kahden puhunut aivan kummallisia ja puuttunut juttuihin jotka ei hänelle kuulu. Rauhoittukaa nyt ja jatkossa olette aina paikalla kun lapsi tapaa mummoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa menee raja. Välit poikki. Minun anoppini ei usko että mieheni on meidän pojan isä. Jauhaa sitä ympäri kylää. Välit poikki.

Vierailija
4/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei ole vähän höppänä vaan sairas ja vaarallinen ihminen.

Vierailija
5/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anoppi kertoo sen faktan, että sinä et välttämättä halunnut tätä lasta ja nyt olet sitä mieltä, että kyseessä on anopin vika?

Vierailija
6/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Ei sinun, vaan vanhan kusisen mummon toiminta. Oksettava, että lapselle tuollaista puhuu.

Vierailija
7/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN IHMEESSÄ se miehesi on mennyt tuollaisia sössöttämään sille anopillesi?????

Vierailija
8/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itseäni huomattavasti vanhempi anoppi. Jouduin aina kuulemaan vaikka mitä. Lisäksi sitä mieltä, että kukaan muu nainen tässä maailmassa ei ole mitään kuin hän ja hänen tyttärensä. Sietämätön, omahyväinen, ilkeä ja piikikäs on ollut lukuisia kertoja ja takertuu myös lapsiinsa. Olen ottanut ison etäisyyden. Mieheni onneksi näkee ja ymmärtää tilanteen ja olemme onnellisia.

Vierailija
9/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anoppi kertoo sen faktan, että sinä et välttämättä halunnut tätä lasta ja nyt olet sitä mieltä, että kyseessä on anopin vika?

Missä rinnakkaistodellisuudessa sinusta on hyvä, että lapsi kuulee tuollaisia asioita, vaikka ne totta olisivatkin? Anopin harkintakyky petti pahasti. 

Vierailija
10/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää kysymyksiä:

Kertoiko miehesi äidilleen myös tuosta pitkään jatkuneesta sivusuhteesta?

Miten sivusuhde loppui vai jatkuuko vielä?

Miten pystyit jatkamaan miehen kanssa, vaikka hänellä oli pitkään jatkunut sivusuhde?

Eikö mies ole huolissaan oman tyttärensä hyvinvoinnista?

Mitä mies selitti tyttärelle äitinsä sanomisista?

Onko miehen mielestä ok, että hänen äitinsä puhuu 6-vuotiaalle tuollaisia?

Onko anopilla ollut muita tilanteita, jolloin ei ole puhunut sopivia lapsen kuultaviksi lasten läsnäollessa?

Sinänsähän on anopilla oikeus uskoa tuohon, mitä uskoo, mutta ei kai kukaan täysjärkinen haukkuisi tuolla lailla lapsen äitiä ( ja isää) lapselle.

Onko anopilla siis muita muistisairauksien oireita?

Ja kyllä, viimeistään tuossa tilanteessa tulisivat rajat vastaan. lapselle ei puhuta lapselle sopimattomia asioita.

Vierailija
11/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän lapselle tarvi mennä tuollaisia puhumaan! Hieman vois suodattaa ajatuksia. Lapsia pitää suojella. Ja tuohan on muunneltu totuus, koska eihän se ole anopin rukoilun ansiota, että lapsen henki säästyi.

Vierailija
12/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä ei harrasteta anoppeja ollenkaan. Kun nainen alkaa puhua vanhempiensa tapaamisesta, on aika lähteä eri teille. 

Vierailija
13/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkoisin välit vaikka olisi oma äiti kyseessä. Tuollaista ei sanota lapselle. Myrkyllinen mummo.

Vierailija
14/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman hyvinvoinnin vuoksi on selkeintä hyväksyä, että anoppi ei tykkää ja sitten vältellä hänen seuraansa. Mutta siinä menee rajat täysin rikki, että anoppi kostaa inhonsa lapselle.

Se, että miehesi on aikoinaan avautunut tilanteesta äidilleen ei ole väärin, se taas on että anoppi käyttää tietoa sinua vastaan.

Vierailija
15/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se vain puhui, kun olet aborttia harkinnut. 

Vierailija
16/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman hyvinvoinnin vuoksi on selkeintä hyväksyä, että anoppi ei tykkää ja sitten vältellä hänen seuraansa. Mutta siinä menee rajat täysin rikki, että anoppi kostaa inhonsa lapselle.

Se, että miehesi on aikoinaan avautunut tilanteesta äidilleen ei ole väärin, se taas on että anoppi käyttää tietoa sinua vastaan.

Kyllä se on erittäin väärin että mies on tuollaisia äidilleen selostanut. 

Vierailija
17/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavinta on, ettei mies pidä vaimonsa puolta. Kun mies ei tee äidilleen selväksi, että on tosiaankin naimisissa vaimonsa kanssa, ja päättää perhettään koskevat asiat nimenomaan vaimon kanssa, ei anoppi luovuta ikinä vaan sekaantuu milloin mihinkin, kun on tavallaan saatu pojalta lupa sekaantumiseen.

Minäkin olen saanut kolmikymppisenä kuulla, miten ei saa pahoittaa vanhan ihmisen mieltä - vanha ihminen oli tuolloin alle 60 v. Hän sai kyllä pahoittaa minun mieleni. Nyt kun itse olen 65, jatkuu sama virsi: vanhat ihmiset sitä ja tätä (anoppi on terve kuin pukki korkeasta iästään huolimatta - kuolen varmaan ennen häntä).

Ihmettelenpä vain, milloin minusta tulee niin vanha, ettei minun mieltäni saa pahoittaa ):

Vierailija
18/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppivihan lietsontaa koko juttu. Kukaan täysjärkinen ei olisi edes anopille kertonut miettivänsä aborttia.

Vierailija
19/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on erittäin väärin että mies on tuollaisia äidilleen selostanut. 

Siinä ei ole mitään väärää, että vaikeassa tilanteessa juttelee jonkun läheisen ihmisen kanssa. Onko se sitten kaveri, oma äiti tai joku muu, sillä ei ole väliä.

Vierailija
20/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN IHMEESSÄ se miehesi on mennyt tuollaisia sössöttämään sille anopillesi?????

Yllätyin itsekin, että oli meidän vaikeuksista puhunut äidilleen. Kun kummiskin itsekin valittaa aina äidistään, mutta silti on selvästi niin mamman poika, ja meni noloksi kun jäi kiinni nyt siitä, että oli kertonut tuosta aborttiasiasta äidilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme