Minunkin mielestäni pyöräilykypärä on pöljän näköinen
mutta se ei ole minulle este, käytän sitä silti.
Kommentit (83)
Voi ei miten kovasti näin sunnuntaiaamuna pani naurattamaan tämä yksi "merkki malli" -hokija.
Mammat, miksette voisi katsoa merkki malli?
näin talvella en edes uskaltaisin miettiä mennä pyöräilemään ilman kypärä
Mä ainakin näytän hyvältä kypärä päässä. Mut ei muo kyllä kiinnostais, vaikken näyttäiskään. Kypärä on päässä aina, kun pyörällä lähden liikenteeseen.
Kokeilkaa hyvät ihmiset eri malleja, niin huomaatte ettei ne kaikki näytä
samalta. Kunnon kypärä ei hiosta/paina/kiristä/hölsky, kunhan säädöt on kohdallaan.
Ihan sama miltä näytän pyöräillessäni kypärä päässä. Kerran on jo henkeni pelastanut kolaritilanteessa. Siinä viimeistään lakkaa ajattelemasta moisia pikku asioita, kun makaa murjoutuneena maassa ja onnettomuudesta toipumiseen meni kuukausia.
Voiko pyöräillessä näyttää koskaan hyvältä?
Kypärä on niin epäkäytännöllinen, että lakkasin käyttämästä sitä. Ai niin, ja ammattikorkeassa mua kiusattiin kypärän käytön takia.
Minua ei kiinnosta miltä näytän tai mitä muut ajattelee, itsetuntoni on kunnossa. Kypätää en kyllä silti käytä ja syy on luettavissa siinä toisessa ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 12:15"]
Ihan sama miltä näytän pyöräillessäni kypärä päässä. Kerran on jo henkeni pelastanut kolaritilanteessa. Siinä viimeistään lakkaa ajattelemasta moisia pikku asioita, kun makaa murjoutuneena maassa ja onnettomuudesta toipumiseen meni kuukausia.
[/quote]
millainen kypärä käytit? menikö rikki?
Ei se kypärä mikään kaunistus ole, mutta olen käyttänyt sellaista menestyksekkäästi jo parisenkymmentä vuotta.
Henki on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Mulle tulee vähän dorka olo, jos joskus ajan ilman kypärää. Sellainen, että tässä olen nyt miettinyt liikaa omaa ulkonäköäni, kuin mikäkin teini. Samalta tuntuu, jos on lurahtanut tavallista reippaammin meikkiä.
Mä olen paljon fiksumman näköine se kypärä päässä kuin ilman :)
Lapseni kaatui n 3-vuotiaana pöyräillessään ja löi päänsä asfalttiin. Kypärstä kuului epämääräinen rusaus ja hämmäsynyt poika nousi ylös asfaltilta. Kypärä meni rikki, mutta pojan pää ei.
Mutta joo, ulkonäkö ennen kaikkea :)
kmillaisia kypäriä omistatte? merkki, malli?
entä te kun kypärä suojannut, menikö ne rikki? ja minkä merkkisiä ne oli?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 16:07"]
En muista sen merkkiä, on varastossa pyörän kanssa.. Skeittikypärän mallinen tukeva kypärä. Ei siis sellainen klassinen pyöräilykypärä joka on kuin munankuori päälaella. Vanha oli paljon huterampaa tekoa. En olisi tällin jälkeen muuten edes huomannut että löin pääni, mutta kypärästä näki ne naarmut (ja poskesta tietysti)
[/quote]
voitko tarkista?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 12:15"]
[/quote]
millainen kypärä käytit? menikö rikki?
[/quote]
Ihan normaali kypärä, eikä mikään kallis, mutta pelasti silti. Halkesi takaa, kun löin pääni katukivetyksen reunaan. Poliisin sanojen mukaan juuri kallon takaosaan kohdistuvat iskut ovat kohtalokkaimpia.
Juu mut mäpä oon niin kaunis, että näytän kauniilta kypäräki päässä..niih!