Tinderin profiilit, jotka vedät vasemmalle
Moi!
Varmaan tuhat keskustelua näihin liittyen jo aikaisemmin, mutta siis millainen miehen tai naisen profiili lähtee sinulta tyypillisesti vasemmalle, vaikka ulkonäkö olisikin ok? :D
Mua henkilökohtaisesti kummastuttaa sellaiset, jotka hakee Tinderistä instaseuraajia, joita ainakin naisissa on paljon.
Kommentit (73)
Ai niin, ne joilla on valokuvaajan ottamat kuvat kuin jostain katalogista suoraan. Ne on aina huijausprofiileja.
- Mullekin turn off jos miehellä on instagram-profiili näkyvillä. Ei kiitos mitään sometyrkkyä mulle
- Profiilista selviää, että etsii eri asiaa kuin minä
- Profiilissa mitä tahansa seksiin liittyvää
- Profiilissa listattu vaatimuksia naiselle, enkä istu niihin vaatimuksiin (tyypillisin "etsin positiivista naista")
- Listattu vaatimuksia joihin istun, mutta jotka antavat miehestä epämiellyttävän kuvan (esim. painoraja tai muut ulkonäköön liittyvät asiat)
- Miehestä saa profiilin perusteella supersosiaalisen vaikutelman
- Kuvat joissa naisia tai koira/koiria
- Harrastuksina golf, purjehdus tai jokin muu ns. "parempien piirien" harrastus
- Kuvat joista näkee että eksän ottama
- Todella paska musiikkimaku
Siinä nyt alkuun.
Jos Haluaa nyt vakavaa, aikaisemmin oli loora.
Mieheltä vaaditaan mutta omat asiat yks muhiva komposti.
Feminismi ja miesviha.
Sellaiset jonka profiilissa ei ole mitään kiinnostavaa.
- "Ota selvää!"
- "Nainenkin voi aloittaa keskustelun!"
- "En näe tykkäyksiä!"
- Ikä piilotettu tai laitettu väärin
- Kuvissa lapsia, autoja, moottoripyöriä, tupakkaa, alkoholia tai rumia hattuja
- Meemikuvat
Miten kuvasta näkee, että on exän ottama?
Profiilista käy ilmi, että ko. henkilö edustaa elintapojensa tai ajatusmaailmansa osalta niitä arvoja, joita hallituspuolueet ja erityisesti kokoomus tai persut edustavat. Varsinkin itsekkäät narsistit
Lapsihaavekohdassa on "mietin vielä". Ei näin kolmikymppisenä naisena tee mieli tuhlata aikaa jahkailijoiden kanssa.
Musta sydän ja kettinki, 'dom', "vanilja ei ole mun suosikkimaku", ei tiedä mitä etsii.
Hyvä nyrkkisääntö on, että kaikki vassarit vasemmalle ja oikeistolaiset oikealle.
Ne joiden profiiliteksti koostuu negaatioista tyyliin en tykkää lyhyistä hiuksista ja tatuoinneista, en ala isäksi kenenkään lapsille, eihän täällä ole muita kuin sellaisia ja tällaisia, ei taida kelvata tällainen tavallinen mies kenellekkään jne jne.
Ylipäätään sellainen asenne että nousin väärällä jalalla ja tulin tekemään tinderprofiilia.
Haen Tinderistä alkuun vain hyväntuulista huumorintajuista juttuseuraa, joten minkään känkkäränkän kanssa en ala mitään juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvasta näkee, että on exän ottama?
No yleensä nämä tunnelmallisessa ravintolassa otetut kuvat. Miehen ilme ja se miten on tilanteeseen laittautunut kertoo paljon. En usko että sellaisia kuvia otetaan äijäporukalla. Sama jotkut reissukuvat.
Lemmikit, oli ne mitä tahansa. Vaikka eläimistä pidänkin en halua lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Musta sydän ja kettinki, 'dom', "vanilja ei ole mun suosikkimaku", ei tiedä mitä etsii.
Jep nämä kaikki vasempaan vaikka tykkäänkin noista jutuista. En niitä tinderissä kellekkään kertoisi. Sieltä löytää tuolla tyylillä jonkun sukkahousukuristajan.
Aika monella itseasiassa on kuva jossa kaulailevat jonkun naisen kanssa ja oletan että ex siinä on tai sitten joku poka jostain. Aika outoa ettei miehet ymmärrä että tuo ei herätä kiinnostusta.
Samoin itse vedän vasuriin jos on kuvia lasten kanssa. Lasten kuvia ei hitto soikoon levitellä missään tindereissä. Aivan ihme touhua.
- Varatut ja nämä "luvan kanssa" liikkeellä olijat. Nämä salaista seuraa LUOTTAMUKSELLA tyypit. Siis menevät joka tapauksessa vasemmalle kun ovat varattuja mutta naurattaa kun vaativat naiselta 100% luottamusta mutta itse ovat tasan 0% luottamuksen arvoisia.
- On jo lapsia
- Ethän ole sitä ja tätä -tyypit
- Ylimielinen teksti biossa (luulee olevansa joku Jumalan lahja naisille)
- Ei tiedä mitä etsii. Olen kolmekymppinen ja ikähaarukassa kolmekymppiset miehet. Jos on tuon ikäisenä jäänyt teinin tasolle eikä muka tiedä mitä etsii niin meillä ei ole mitään yhteistä. Tiedän siis, että oikeastihan nämä etsii pelkkää seksiä mutta eivät laita sitä profiiliin kun silloin ei tule paljoa matcheja.
- Kettingit ja mustat sydämet
- Väärä ikä joka sitten korjataan biossa, eli valehdeltu ikä että näkyisi nuoremmille naisille
- Ei kuvaa. Suomessa ei ole sellaista ammatia jonka vuoksi ei voisi olla omalla naamallaan Tinderissä. Kuvaton profiili = varattu joka etsii pettämisseuraa mutta ei halua naisen tietävän siitä, että on varattu ettei vain etsi puolisoa ja paljasta pettämistä.
- Omistaa ison koiran (pelkään koiria, erityisesti isoja) ja muutkin lemmikit jos tilanne se, että lemmikki on yhteinen exän kanssa.
- Katkeroituneet, en kelpaa kuitenkaan ja eihän täältä kuitenkaan löydä naista -tyypit
Ja poistoon mene jos käy matchin jälkeen ilmi, että on lapsia. En lähtökohtaisesti etsi suhdetta jossa mies on jo kokenut kaiken jonkun toisen kanssa enkä etsi mitään uusperhe kuviota. Nämä jotka eivät kerro lapsista profiilissa ovat vielä niitä pahimpia kun ilmeisesti häpeävät lapsiaan ja ovat matchien toiveessa valmiita kieltämään omat lapsensa. En voi kunnioittaa sellaista miestä pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella itseasiassa on kuva jossa kaulailevat jonkun naisen kanssa ja oletan että ex siinä on tai sitten joku poka jostain. Aika outoa ettei miehet ymmärrä että tuo ei herätä kiinnostusta.
Samoin itse vedän vasuriin jos on kuvia lasten kanssa. Lasten kuvia ei hitto soikoon levitellä missään tindereissä. Aivan ihme touhua.
Niinpä. Osalla saattaa vielä olla maininta, että kuvan lapsi ei ole oma! Siis jakavat Tinderiin toisten lasten kuvia! Ei varmasti ole lupaa kysytty lapselta tai lapsen vanhemmilta. Oletan, että ovat kummilapsia tai sisarusten lapsia mutta silti tosi creepyä.
Lapset, lemmikit (elämääni eivät sovi kummatkaan).
Viittaukset seksiin, myös kinkyyn.
Yleinen negatiivisuus, itsensä tai muiden haukkuminen epäsuorastikin.
Monet harrastukset, jotka ovat tosi kaukana omasta elämästäni.
Vaatimukset painorajasta, vaikka täyttäisinkin ne.
Naiset:
-ei tekstiä (ei saa mitään otetta, onko vaan kattelemassa?)
-ei kuvaa (hämärää touhua)
-avoin suhde, polyt yms. säädöt (ei oo mun juttu)
-new age / horoskooppihörhöilyt (ei mun juttu)
-kaikki kuvat baarista tai drinksut kädessä (etsii varmaan seuraa viihteelle tai kevyellä mielellä)
-pro studiokuvia (joku malli, tuskin kelpaisin hänelle, tulee mieleen myös että onko nyt vapaalla vai promoamassa itseään)
-suttuiset vessaselfiet (antaa alkkismaisen kuvan)
Ne joilla ei ole tekstiä ollenkaan, jotka ovat avoimessa suhteessa tai varattuja, suoraan sanovat etsivänsä lyhyttä juttua tai seksiä, jotka harrastaa esim. joogaa tai jotain idänmaan ituhippeilyä (ei vaan ole mun tyyppiä), suurin osa ulkomaalaisista (poikkeuksena britit, skotit, irkut, ruotsalaiset ja norjalaiset), jotka esittelee omaisuuttaan (en ole sugarbeibe)
Nuo nyt ainakin heti tulee mieleen.