Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DI miettii: Mihin tarvitaan KTM:iä

Vierailija
18.09.2013 |

Saatika MBA-tutkinnon suorittaneita. Kyllä hakkerit aina oppii bisnestä siinä sivussa (Esimerkkeinä vaikkapa Bill Gates tai Mark Zuckerberg), mutta historiassa tuskin on ketään KTM:ää joka olisi tullut myöhemmin vaikkapa hyväksi fyysikoksi, koodariksi ym.

Oikeastaan täysin leikkikoulu koko kauppakorkea. Suoritin aikoinaan rahoituksen sivuaine-kokonaisuuden kauppakorkean puolelta ja valehtelematta voin sanoa, että koko sivuainekokonaisuus oli 10 kertaa helpompi kuin vaikkapa edes yksi fysiikan kurssi teknillisen puolella.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hämmästyin opiskellessani että mitä ääliöitä siellä oli, että niin se vaan on että jokaiseen koulukuntaan mahtuu mitä ihmeellisempää porukkaa. Nyt vähän vanhempana osaa arvostaa monenlaisia ihmisiä myös niitä mielenterveypotilaita jotka eivät selvinneet työelämään lainkaan.

Vierailija
42/45 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin DI:tä tarvitaan, ne DI-miehetkin on aina niin mauttoman, värittömän näköisiä nössöjä jotka erittäin kiinni äideissään eivätkä pärjää missään asioissa ilman että äiti hyysää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 08:57"]

Mä hämmästyin opiskellessani että mitä ääliöitä siellä oli, että niin se vaan on että jokaiseen koulukuntaan mahtuu mitä ihmeellisempää porukkaa. Nyt vähän vanhempana osaa arvostaa monenlaisia ihmisiä myös niitä mielenterveypotilaita jotka eivät selvinneet työelämään lainkaan.

[/quote]

Kuka määrittelee kuka on hullu? Mistä tiedämme, ettei määrittelijä itse ole hullu? Kaikki ei ole aina siltä miltä näyttää. 

"Todellisuus on vain illuusio, sitkeä sellainen" / A. Einstein

Vierailija
44/45 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:00"]

Mihin DI:tä tarvitaan, ne DI-miehetkin on aina niin mauttoman, värittömän näköisiä nössöjä jotka erittäin kiinni äideissään eivätkä pärjää missään asioissa ilman että äiti hyysää.

[/quote]

Totta naiset hyysää, mamupatjojakin. 

Vierailija
45/45 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 07:56"]

Ettei vaan tänne kirjoittanut "DI" olisi meidän ikioma vosudiletanttimme. Hän ei tee ollenkaan hyvää tekniikan akateemisten kunnialle. Ihmetyttää, miksi pitää noin kovin nostaa itseä ja mollata muita. Omista lapsistani kaksi opiskelee kauppatieteitä ja sen perusteella mitä olen kuullut ja nähnyt, opinnoista saa kyllä ihan niin haasteellisia kuin haluaa. Poikkitieteellisyyskin kannattaa. 

[/quote]

En ole AP, johon viittaat, en siis DI, ehkä joskus DJ, mutta useimmin vain OU812, tai jotain sinnepäin. Poikkitietelijä ehkä, mieluummin generalisti, osin spealisti, mutta usein - ei tosin aina, eikä edes tyypillisesti, kenties keskimäärin pitkässä jouksussa - jotain siltä väliltä.

Oli niin tai näin, niin olen varma, vaikken tiedä, että pienen impivaaralaisen mökin poika sitä ollaan. Näin luulen tai ainakin uskon, mutta korostan en tiedä. Ainakaan varmuudella - siis 100%. Kaikki on mahdollista, joten myös ei mikään ole mahdollista, mukaanlukien tämän negaatio.

Joten kannattaa vaan mennä yliopistolle lukemaan, se selkeyttää ajatusmaailmaa tosi paljon. 

[/quote]

Totta, duunarit eivät osaa ajatella selkeästi kuten esim. P. Himanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme