~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~
Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?
Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :)
kaunisikävä, kp9
Kommentit (437)
Argh ei kestä, hiljaiselon jälkeen kirjoitin tänne mammuttiviestin ja iPadi otti sitten asiakseen hävittää sen ennen kuin viesti ehti lähteä!!!
Elikäs ärsytystään nieleskellen Marjamiini kuittaa että hengissä ollaan, myöhäinen ovulaatio/lyhyt luteaalivaihe kiusana ja alkuviikosta tsekataan gynen kanssa onko lisäprogesteronille tarvetta. Kivaa viikonloppua kaikille ja päivitelkäähän kuulumisia paremmalla onnella :)
Marjamiini kp 21/26-28 dpo2 yk3
Liityn porukkaan nyt, kun täällä jo jonkin verran käynyt lueskelemassa, vaikka itselleni lupasinkin että mennään "tulee jos on tullakseen" -mentaliteetilla.
Olen 30v. kahden lapsen äiti, pienempi nyt jo 3,5-vuotias ja vauvakuume iski ihan puskista syksyn pimeinä iltoina. Kaksi palleroa on siis jo ennestään ja näiden kahden jälkeen olen yhden km:n saanut rv 9:lla pari vuotta sitten. Km oli henkisesti kova paikka enkä oikein sen jälkeen uskaltanut enää lapsen hankkimista ajatellakaan. Nyt sitten vauvakuume iski vähän salakavalasti ja kun parin viikon pehmittelyn jälkeen isäntäkin lämpeni ajatukselle, jätin pillerit pois ja nyt yk1 meneillään. Tai siis saa tulla jos on tullakseen... ;)
Jostain kumman syystä tämä kuitenkin "vauvaprojektiksi" on taas kääntymässä ja kp:t on merkattuna kalenteriin. Nyt menossa kp 11, joten ihan vielä en pääse jännäilemään kun teidän muiden puolesta.
Seuraavaan kiertoon ehkä sitten jo ovista tikuttelen, toistaiseksi mennään ihan näillä "luomumenetelmillä". ;)
Marjana: Kyllä on mukavaa kun tähän pinoon on eksynyt paljon vanhoja naamoja. Tuntuu että joka kuukausi tulee kasa uusia naamoja ja ne katoaa plussiensa kanssa sitä mukaa poiskin. Ei ehdi edes kaikkia nimimerkkejä oppimaan :D Mutta mukavaa olla kanssasi taas samassa pinossa, mieluummin olisin siellä odottajien pinossa kanssasi :)
Metsätähti: Kiitos kiitos, sinä vain mukaan sinne odottajien puolelle tästä kuusta, eiköstä? :)
Kaunisikävä: Tsemppiä punktioon :)
ON: Voi että.. Mä täälä aiemmin kehaisin kuinka oon oppinu tuntemaan tämän kroppani ja ovis on selkee. Noita gelee royaleja napsittuani, kroppa ei menekkään aivan käsikirjoituksen mukaisesti :o. Eli tarkalleen en tiedä koska ovis tapahtui vai tapahtuiko olleskaan, tikkuunkaan sitä en saanut. Noh, eilen aamulla ja tänään aamulla oli pahoivointia herätessäni.. Ja rinnat tuli erilailla kipeeksi.. Tilaaminia r-testejä ei tullut eilen, joten viikonloppu ollaan ilman testejä :D Voisin kuvitella että hyppisin pitkin seiniä, mutta jotenkin uskon ettei mitään näkyisi jos oli näkyäkseen ja usko on vahva ettei ovista edes ollut... Kyllä jos tästä kierrosta muka plussa tulis niin pakotan teidät kaikki syömään tota kuningatarmehiläisen ruokaa... Usko ei itsellä ole mikään kovin vahva kyseenomaiseen tuotteeseen :D
Heippa kaikki!
Ilmottaudun mukaan jännäilemään.
Olen 28v, mies 31v ja ensimmäistä lasta yritetään. Yritystä takana 1v 6kk. Alkaa pikkuhiljaa tulla pienoinen epätoivo. Tosin vasta elokuussa aloin laskemaan kuukautiskiertoa ja käyttämään ovulaatiolaskuria. Mitään tikkuja yms. ei olla käytetty, eikä mitään vitamiinejakaan.
Nyt on kp 20/29
Tsemppiä kaikille!
Moi kaikille, ilmoittaudun mukaan tänne heinäkuisiin!:) Muutaman tutun nikin jo bongasinkin:)
Putosin just tuolta kesäkuisista, menkat alkoi myöhässä päivän pari. Itse olen 25, mies on 27 ja tämä olisi meille ensimmäinen yhteinen lapsi, itselläni on entuudestaan kohta puolitoistavuotias tyttö. Ensimmäinen sai alkunsa kertalaakista, nyt "jo" kolmas yrityskerta.
Jos nyt tärppää tästä uudesta kierrosta, olisi LA joko 26.7 tai 27.7. Onko paljonkin muita loppukuun jännäilijöitä?:)
Khalemeon kp1/28-30 yk3
Heips pitkästä aikaa kaikille!
Kiltisti olen lueskellut teidän muiden kertomuksia joka päivä, yrittäen kuitenkin unohtaa koko tämän hermoja raastavan odotuksen ennen menkkoja etten ihan sekoa :D
onnea paljon Äiskä82 ja hirmuisesti tsemppiä kaunisikävä!!
ON: mä olen jotenkin kadottanut oman kroppani tuntemisen.. Ennen kesän keskenmenoa tunsin aina oviksen, sen jälkeen en enää kertaakaan!! En haluaisi ajatella ettei sitä edes tulisi koska en tunne sitä, vaan yritän unohtaa koko asian.. Täällä on kulutettu patjan jousia niin urakalla että huhhuh, kyllä on ainakin kaikkemme yritetty! :D nyt noin 4-5 pvää ollut alavatsassa ihme nippailuja jä tänään kaksi oikein kovaa ja pitkäkestoista oikealla puolella.. Viimeksi tämä tarkoitti raskautta mutta nyt en enää luota siihen.. Muutamat tuskallisen päivät edessä ja sitten paljon viisaampana tiedän kuinka kävi. Vauvakuumeilu on kamala "tauti"!!!! :D
Plussatuulia kaikille!!
Silmu kp 25/29-30. YK 5.
Iltoja kaikille!
Ja onnea Äiskä82! Hienoa, että plussia alkaa tulemaan, ja tietysti onnea kaikille yritykseen.
ON: Täällä kp24 ja jännitys tiivistyy. Ovisoireita oli viime viikolla ja niitä hyödynnettiin. Eilen tuli sitten kirkasta verta pyyhkiessä ja myöhemmin veriviirua liman seassa (anteeksi yksityiskohtaisuus), lisäksi mahaa on jomotellut menkkojen tyyliin, mutta vuotoa ei tullut sen enempää ja valkkaria tuntuu lorahtelevan. Mietin vaan, olisiko se voinut olla kiinnittymisvuotoa, jota Rianna aikaisemmin tuumi. Ekasta en muista ollenkaan sellaista, ja tokan lapsen kohdalla sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa tuli veristä vuotoa hieman ja seuraavana päivänä sitten plussasinkin. Mutta nyt oletettujen menkkojen alkuun olisi vielä päiviä. Jännittää.. Muita oireita ei kyllä ole, paitsi ihana räkätauti.
Pitää siis vaan yrittää olla kärsivällinen...
Vivian81 kp 24/?, yk1
Moi!
Onnea plussanneille ja pahoittelut tippuneille!
Täällä ei mitään ihmeempiä. En ole syönyt mitään vitamineeja. Ovis hyödynnettiin. Ei tosiaankaan mitään tuntemuksia ole. En usko tärppiin. Kauhee vauvakuume, kaikki ympärillä poksahtaa ja raskautuu. Huoh.
Tsempit kaikille!
Lindis kp ??/27
Huomenta,
Pikainen piipahdus kuulumisten kera: Nyt on herkällä testillä testattu ja puhdas nega tuli. Menkkojen pitäisi alkaa vasta neljän päivän päästä, joten kirvestä ei ole vielä heitetty kaivoon, eihän :) Eikä muutenkaan, tämähän on vasta eka yrityskierto. Juu ja munhan piti testata CB:n digitaalisella tänään, mut en malttanut odottaa ja testasin eilen ja sillä tuli myös nega. Hölmöähän se oli testata noin aikaisin, myönnän :) Meni kallis testi oman tyhmyyden takia hukkaan.
Mutta WAU, yksi raskautunut jo meidän porukasta, ONNEA Äiskä82!!!
Tärppionnea kaikille!
Laakeriseppele kp 20/24, yk1
(.) No hainhan minä eilen sitten kaupasta testejä.. Koska ällöolo ei lähteny... Vahvasta pissasta eilen haamuinen!!!!!!! Tänä aamuna tuli hieman heikompi haamuinen! Vielä ei tarvitse onnitella eikä saa onnitella, koska nyt on korkeintaan dpo 10, veikkaan dpo 8. Eikä sitä isommat dpo:t pysty olemaan, hedelmöittymistä ei oo voinut olla 11.10 aiemmin.. Meinasin tuhlata digin aamulla, mutten malttanu, tihrustin sitä haamulaista vain silmät ristissä. Voikun jännittää hyvällä tavalla että tuleeko kunnon viivanen.
Piti tulla vielä kertomaan, että kävin juuri vilkasemassa tikkua :D. Ja vertailin sitä kuivuneena eiliseen ja se se oli tossa vahventunu ja oli paljon tummempi kuin eilinen.. mä en pysy housuissani!!!! Ja anteeksi oma napaisuus!
~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~
päivitetty 20.10.2013
Rianna kp38/35, yk2
Larsku85 kp30/?, yk1
80Emilia kp27/30, yk2
Vava kp27/?, yk4
Silmu89 kp26/29-30, yk5
Henriikka85 kp25/29-30, yk10
Mago kp25/26-33, yk18
Vivian kp25/?, yk1
Zenyh kp24/30, yk?
Marjamiini kp23/26-28, yk3
Jansku20 kp23/32, yk4
Saagamaria kp22/28-33, yk4
PikkuinenMyy kp22/28 yk10
Lindaliini kp22/27, yk4
Kiova kp22/35, yk1
Saffelson kp21/27?, yk4
Onnenaika kp21/29, yk1v6kk
PiaW kp20/28, yk2
Laakeriseppele kp20/24, yk1
Nipa87 kp19/33, yk4
Tuukkis kp19/35, yk6
Lapinnoita kp17/28, yk1
Linnea78 kp17, yk3
Marjana kp13/29-32, yk 3,5v
Tintti98 kp13/?, yk1
Finola kp12/27-30, yk2
Vauvakuumeilija kp12/30, yk11
Snipsus kp12/29-31, yk n.3v5kk
Mussuttaja kp11/25, yk10
Sonle kp11/28-35, yk3
kaunisikävä kp9/?, yk n.2,5v
Pikriina kp9/24-28, yk2
Metsätähti88 kp8/29, yk10
Johanna81 kp7/28-31, yk8
Jonsteri kp6/~34, yk1v10kk
Outo-olio kp4/27-?, yk1v7kk
Khameleon kp2/28-30, yk3
Miumou kp?, yk8
+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy, en onnittele vielä kun kielsit mutta sanon varovaisesti että JEE :D.
Hienoa!! Juuri ennätin päivittää listan mutta lisäilen sut sinne +-puolelle sitten kun sallit.. :)
Onnittelut plussasta Äiskä82 ja varovaisesti kanssa jee Pikkuiselle myylle. Tämä antaa uskoa siihen, että ei tämä onnistuminen mahdotonta ole. Vaikka haastavalta se kieltämättä välillä tuntuukin. Ja sitten vähän omanapailua.
Täällä ovis oli ja meni ja se hyödynnettiin nyt niin hyvin kuin pystyttiin. Eli nyt voin sanoa, että a) mulla pitäisi (huom: pitäisi tämän hetken tietämyksen perusteella) olla kaikki kunnossa (munanjohtimet auki ja munasolu irtoaa ja limakalvo kunnossa) ja b) oviksesta oli nyt niin varma tieto kuin olla ja voi (gynen toteamana). Miestä ei ole tutkittu vielä. Olen myös ottanut rennommin tämän asian suhteen vaikka vaikuttaahan se elämään. Tämä saattaa olla siis eka kierto kun kaikki osuu nappiin...niin nappiin kuin nyt vaan voi. Viime kierrossa ehkä huom ehkä touhuiltiinkin liian aikaisin. No anyway. Ovistesteillä ovispäivänä näytti negaa samoin kuin seuraavana jolloin gyne kehotti myös heiluttelemaan peittoja. Eli ovistesteihin ei aina ole luottamista kuten gyne sanoi. Sitä vastoin ovistuntemukset olivat selvääkin selvemmät sitten lopulta kun ne alkoivat.
Gyne sanoi mulle (ottaen lasit pois päästään), että raskaaksi ei tulla kalenterin mukaan vaan oikea hetki on kun haluat miestäsi. Luonto on hoitanut asiat. Lopultakin tässä mielestäni edelleen ja jälleen kerran hyvä neuvo meille kuumeilijoille. Tämä varmasti jossain mielessä pitää paikkaansa, vaikka onkin yksinkertaistettu versio todellisuudesta. Koitan itse muistaa tämän aina kun "mopo lähtee käsistä".
Tsemppiä kaikille ja onnittelut myös kesäkuisissa plussanneille!!! Ihanaa.
Onnittelut plussanneille! :)
Tuntuu kyllä vahvasti siltä ettei täällä raskauduttu tästä kierrosta, mutta ei voi mitään. Ensimmäinen varsinainen yrityskerta tämä vasta on. En jaksa etsimällä etsiä mitään oireita, koska ne voivat viitata ihan muuhunkin ja vielä kun on tämä flunssa käynnissä. Mutta muutama outo juttu kuitenkin: alamasussa nippailee lähinnä oikealta puolelta aina yskiessä, aivastaessa tai muussa voimakkaassa liikkeessä. Lisäksi rinnat ovat turvonneet ja aristavat, olleet kylläkin jo viikon verran ja voi enteillä tietenkin menkkojakin. Testasin huvikseni ovistestillä, koska hämäsi niin paljon se alkuviikon viiva ja taas sain haalean viivan. Turvotusta on edelleen ja masu jotenkin outo. Hain tämän sitkeän yli viikon jatkuneen flunssan takia saikkua to ja pe, mutta sitten to illalla mies poltti mannapuuron pohjaan ja se haju laukaisi ihan yllättäen aivan kaamean huonon olon, huono olo toistui myös pe ja la. Eli mikään näistä ei välttämättä ole raskausoire, mutta tässä kaikki "oireet" mitä minulle tulee mieleen. Aikaisemmin mainittu limailukin jatkuu..
Mites muut, onko oireita? :) Alkaa olla monen osalta jo jännää aikaa, pidän peukut pystyssä ja toivon, että mahdollisimman moni plussaisi!
zenyh täällä oireina kans himpun outo vatsa ja pullee, mut menkkakipuja ei näy... Rinnat kans vähän kipuilee ja vähän turvoksissa. Ja tää paksu valkovuotolima pikkareihin asti on jatkunut kuten tissipistoksetkin nyt 4 päivää. Menkkakipuja oli alkuviikosta jotka kait niit kiinnittymiskipuja tai myöhästä ovista??? Nuha on kans. Kaiken näköstä, mutta jaa a arvailuksi menee....... :D:D:D jännää....
Onnea plussanneille <3 ihanaa voikun itsekkin tulisi perästä :)
80emilia YK.2 kp.27/30
Pika-Hei!!!!!
Jee ja jihuu Äiskä82 ja voi Että Pikkuinenmyy- ihanaa!!!!!!!!!!!! Voi että ko sais teän perässä tulla....
E ole kerinny konheelle, ehkä hyväki.. Ukko-kulta on kellistetty joka iesuksen päivä kierron 10.päivästä asti ja ihan vain siksikki ko noita-hirmulla on ollu joku hirviä halutus että! Tänhän tuli jotaki limaa enkä ole ovista mitenkhän tuntenu niin piti ihan varmuuden vuoksi päiväkahvistella pelekässä esiliinassa..hih..
Isommat lapset syyslomalla olhet reissussa ja pikku-pikkunen nukkuupi ihanan pitkiä päiväunia..siksi se tämmönen onnistuu. ;D
Plussia nyt kovasti jooko :D
Lapinnoita kp17/28 yk1 tällä kertaa
Pikkuisellemyylle varovainen jippii-huuto! :D
Mä tein aamuyön tunteina testin, ihan tyylipuhdas nega :( Paska. Alkais nyt sit menkat eikä tarvis enää pähkäillä...jännityksellä odotan kuinka pitkäks Tää kierto nyt sit venyy. Ikinä ei oo menny yli kp30:n. Plääh.
toivon teille kaikille plussia <3
-Larsku kp 30/? Yk1
Huomenia :) Täällä kans tehty testi clearblu, jonka vois tehdä 4 päivää menkkojen alkua ennen. Mulla tänään ma 3 päivää ennen vai onko se 4 päivää jos menkst oletetusti alkais to?? No kuitenkin siis selvä nega :( tänään siis kp.28/30 ja kp.31 olis siis uudenkierron päivä 1 ja niin siinä siis taitaa tulla käymään :( ainakin oma usko enää vähissä, vaikka voihan se olla ettei vielä vaan näkyis...ymmärrän fiilikses Larsku85.no enpähän sitten niin pety, vaikka olishan se ollu kiva jännäillä loppuun asti. Ens yrityskierrossa en kyllä testaa ennakkoon... Tsemppiä muille :)
Niin, ja kaunisikävä, varmasti jännittää! Mut hienoo että asiat etenee ja peukut pidän pystyssä, ettei turhan takia tarvis hoitoja käydä läpi! :)