~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~
Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?
Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :)
kaunisikävä, kp9
Kommentit (437)
Larsku: kiitos tsempistä. Toivottavasti sulle tärppäis heti ekalla yrittämällä. :-)
Muutama kesäkuisista tänne tullutkin näyttää olevan. Tsemppiä uuteen yritykseen jokaiselle!!!
Mulla ovis pitäis olla ylihuomenna...ja ne oireet. Niitä ei juuri ole vähän turvonnutta oloa lukuunottamatta. Gyne sano et älä usko testituloksia jos ne näyttää muuta, mutta ovis on torstaina melko varmasti. Tää on vaan niin outoa että vielä ei ovisoireita juur ole. Opin kropastani taas uutta. Elän sen mukaan, että ovis on torstaina ja ehkä tikutan kokeeksi myös. Testatakseni ovistestin luotettavuuden, katsotaan nyt.
Olen muutenkin yrittänyt nyt rauhoittaa elämääni turhalta stressiltä. Töissäkin otan lunkimmin. Kieltämättä vähän uusi elämänvaihe jo nyt. Mutta hieno.
Toivoisin niin kovin, että plussauutisia alkaa tippua myös tänne heinäkuisiin...ihan jokaiselle meistä. Tämä kun ei ole helppoa tämä piinailu!!!
Hei kaikille!
Ajattelin ensin, etten liity tässä kuussa lainkaan kuukausipinoon, mutta havaitsin täällä olevan niin paljon tuttuja, että täytyyhän minunkin tulla. En kyllä ehtinyt vielä kuulumisiinne perehtyä...
Eli Marjana esittäytyy jälleen kerran: Ikää 28v, miehellä 30v ja esikoista yritetty 3,5 vuotta. Takana 3 inseminaatiota ja 2 ICSI-hoitoa, joissa molemmissa tuoresiirroista nega. Meillä oli pakkasessa tästä toisesta ICSI:stä 7 alkiota, joista yksikään ei kestänyt sulatusta, eikä siis päästy pakastealkionsiirtoon. :( Nollatilanteessa siis ollaan ja odotellaan kolmatta ja näillä näkymin viimeistä ICSI-hoitoa....
Nyt kuitenkin kuumeillaan ihan kotona omin voimin kaksi kiertoa ennen noita hoitoja. Tukena on Clomifen, kun minulla tuo ovulaatio on ruvennut jäämään väliin tai tulemaan toooosi myöhään. Munasarjat on monirakkulaiset, joten siinä syy tähän. Ja kai stressillä on oma osuutensa...
Pikkuhiljaa sitä ovulaatiota tässä jo odotellaan, mutta vielä ei ole mitään mahan nippailuja esiintynyt. Kenties viikonloppuna sitten, kun olisi hyvin aikaakin petipuuhille. ;)
Marjana kp 9/29-32 yk 3,5v.
Täällä taas kipeänä :/ mies oli koko viime viikon flunssassa ja itsellä alkoi perjantaina kurkkukipu ja pahenee vain, vähän sellainen tunne että olisi mennyt poskionteloihin :( lisäksi ääni ihan mennyt, täytyy katsoa jos huomenna kävisi lääkärissä ja lepäisi loppuviikon. Mutta sitten mietin, että jos saan antibiootit niin pitääkö minun kertoa, että saatan olla raskaana vai onko se turha tieto? Miten te olette uskaltaneet lääkkeitä syödä jos on ollut tarve? Kun se kuurikin kestäisi sitten 10-14 päivää.
Ja toinen kysymys. Onko teillä ollut mitään tuntemuksia, että olisitte raskaana? Itse jätin tosin oviksen testailut väliin ja viime viikon limoista ja nippailuista oletin, että ovis olisi ollut to tai pe. Mutta nyt minua nipistää taas, tosin vain silloin jos aivastan, yskäisen, naurahdan tms. Ehkä vasemmalla puolella enemmän, myös kumartuminen ja mahallaan oleminen on epämukavaa. Turvottaakin todella paljon ja eilen kun harrastimme seksiä, tuntui kun mies olisi työntynyt kohtuuni asti, eli sattui vähän. Onko muilla ollut tälläistä? Voisiko ovis ollakin vasta nyt?
Heips ja tervetuloa kaikille :) .Täällähän on taas tapahtunut vaikka sen mitä... Tsemppiä kaikille tähän heinäkuun nyytin yritykseen :)
Mitenkäs te muut joilla tänään kp.23???? Mielestäni meitä tais olla peräti 5 :D .
Itselläni oireina ny kp.20 alkaen vähän rinnat aristelee ja maha on tosi outojen outo ja vaaaaaltava ihan kun joku rv.10. Olen siis hoikka ja piilottelen tätä pömppistäni tässä. Kummallista...ehkä vähän kovaa nälkää,ehkä vähän väsyä,ehkä vähän tunteiden myllyä ja ehkä vähän viluinen ja flunssainen olo siis nämä tosiaan EHKÄ oireita. Rinnat ja maha oikeita oireita. Tässä kierrossa erinlaista viimekiertoon se että sillon kuuluttelin ja kyselin että onko jollain olut nänni herkkyytä, kun mulla oli kp.18-23 sitä vähän niin ku kai oviksen jälkeen, mutta nyt ei oo näkyny eikä kuulunu nänni tuntemuksia. Tosin joillakin se taas raskausoire mutta mulla siis ei ollut :( .katotaan nyt mihin tää olo kehittyy... Ens ma kp.28/30 aattelin EHKÄ testata herkällä testillä. Tässä näitä omia :D
80emilia kp.23/30 YK.2
Zenyh mulla kävi just noin viime su kp.20/30 ja itenkin mietin et mitä nyt, koska kuvittelen oviksen olleen tossa kp.16 jälkeen kun nyt 2 kiertoo ainoot limat just kp.16. Laskurin mukaan mun ovis olis just kp.17/30 eli limat tuliskin kp.16 ennen sitä. Kai... Ja mulla tolloin sunnuntaina alko rinta ja maha tuntemukset joten en tiedä kans mitä ihmettä. Sen jälkeen ei olla talleteltu. Mutta koko viime viikon tosi tiuhaan. Tärppiä toivon niiiiiin tästä kierrosta kun mahkutkin ois :D:D .
80Emilia, samoihin aikoihin kun mulla, mitähän ihmettä tämä nyt on. Meillä on talleteltu viime su, ma, ti, to, su ja ti. Eli pe ja la oli väliä ihan vain siksi ettei kipeänä jaksettu :D eli ihan hyvät mahkut täälläkin olisi! Toivotaan, toivotaan. Pitää vain yrittää olla ettimättä liikaa oireita ja olla toivomatta liikoja, tuntuu että vahingossa tullaan raskaaksi helpommin kuin yrittämällä :D
Ilmoittaudun mukaan. Plussasin jo viime kierrosta mutta meni ihan alkuvaiheessa kesken. Uuteen yritykseen haikein mielin.
Ensimmäistä kertaa kokeilen ovistikkuja mutta toistaiseksi ei ole ilmaantunut mitää merkkiä. Voi olla että on heittoa tuon km:n jälkeen. Viime kierrosta tuntemukset oviksesta oli jo kp 12, mutta siinäkin oli edellisen kierron kesken otettu kuparikierukka pois ja kierto sekaisin. Yleensä mulla on ihan säännöllinen 28 päivää.
Tsemppiä kaikille! La. olisi 10.7 jos tärppäisi ;)
Linnea78 kp 13 yk 3
~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~
päivitetty 16.10.2013
Rianna kp34/35, yk2
Outo-olio kp27/27-?, yk1v7kk
Larsku85 kp26/?, yk1
Äiskä 82 kp24/28-30, yk3
80Emilia kp23/30, yk2
Silmu89 kp23/29-30, yk5
Vava kp23/?, yk4
Henriikka85 kp21/29-30, yk10
Mago kp21/26-33, yk18
Vivian kp21/?, yk1
Zenyh kp20/30, yk?
Marjamiini kp19/26-28, yk3
Jansku20 kp19/32, yk4
Laakeriseppele kp18/25, yk1
Saagamaria kp18/28-33, yk4
PikkuinenMyy kp18/28 yk10
Lindaliini kp18/26-27, yk4
Kiova kp18/35, yk1
Saffelson kp17/27?, yk4
PiaW kp16/28, yk2
Nipa87 kp15/33, yk4
Tuukkis kp15/35, yk6
Lapinnoita kp13/28, yk1
Linnea78 kp13, yk3
Marjana kp9/29-32, yk 3,5v
Finola kp8/27-30, yk2
Vauvakuumeilija kp8/30, yk11
Snipsus kp8/29-31, yk n.3v 5kk
Mussuttaja kp7/25, yk10
Sonle kp7/28-35, yk3
kaunisikävä kp5/?, yk n.2,5v
Pikriina kp5/24-28, yk2
Metsätähti88 kp4/29, yk10
Johanna81 kp3/28-31, yk8
Jonsteri kp2/~34, yk 1v 10kk
Miumou kp?, yk8
Äh on kyllä niin kovaa nippailua ollut koko päivän että huhhuh, kiva lisä tähän flunssaan. Äsken huvikseni tein ovistestin ja viivan sain, haaleamman kuin kontrolliviivan, mutta viivan kumminkin. Eli täh onko nämä nyt sitten ovisoireita? Kunnon venyvää limaakin tulee.. Samoin oli kaikki nämä oireet viime viikon to-pe, mitä se sitten oli? En kyllä ymmärrä nyt yhtään.
Hei vain kaikille, kauheasti tullut uusia, tsemppiä teille tähän kiertoon, mie nimittäin tipahdin jo. Seuraavastakin osuis kyllä heinäkuulle LA, mutta taidan siirtyä hiljaiselon viettoon.
Zenyh: itselläni alko limailu uudestaan viikonpäästä oviksesta yhdessä kierrossa ja sainkin siinä haaleen plussan, mutta mulla se oli jäänyt kiinnittymisyritykseks. Toivottavasti sulla tarkottais sitä, että ottaa kiinni ja lujaa :)
terkuin Outo-olio kp1/27-?, yk 1v7kk
Voi sentään outo-olio putositpa varhain.Pysy vaan täällä mukana mielestäni kesäkuisistakin on vielä tulossa heinäkuun toiveilijoita, vaikka tietty hienoa jos plussapuolelle siirtyisivät :) .
Tänään kp.24\30 ja yleensä olen loppukierrosta ihan kuiva niin nyt vaan lisääntyvissä määrin oikein paksua valkovuotoa ja pikkareihin asti eikä tällasta ole ollut aiemmin iiiiiiik :) Zenyh onko sullakin vielä sitä vuotoa?? Kuullostaa vaan niin samanlaisilta nää meidän jutut :) . Vatsa on myös aivan outo selällään kun makaa niin ihan ku kohtupainais :D:D:D ei tietty voi mut siltä tuntuu ja toosi alhaalla. Jänskättää :)
Zenyh ja 80Emilia, mulla oli kans outo Se ovulaatio...ku Eka kuvittelin sen olleen kp 15 tienoilla, mutta kp22 tuli sit ainaki kaks kertaa voimakkaammat ovistuntemukset...outoo. Toivotaan,että Se tarkottais tulevaa plussaa!
Outo-olio, harmi kunei tärpänny! :( mutta jää ihmeessä vielä meidän joukkoon!
Omaa napaa:tein äsken Predictor earlyn...pöh, ei ois kannattanu. Ehkä siinä joku haalee viiva näky n. 10min kuluttua,mutta enpä sitä plussaks tulkitsis...katsotaan sunnuntaina uudelleen:)
-Larsku kp 27/? Yk1
Outo-olio: toivottavasti olisi niin, ei ole kyllä ikinä kähnyt näin vaan ovisoireet on helpottanu oviksen jälkeen. Harmi juttu, että putosit :( tsemppiä seuraavaan kiertoon, saa nähdä tullaanko täältä perässä.
80Emilia: kyllä täälläkin tulee edelleen paksua limaista valkovuotoa ja myös ihan pikkareihin asti, välillä tuntuu oikeen hulahtavan :D ja tämä siis koko ajan, ei kyllä ennen ole oviksen jälkeen näin ollut, vuodan kuin vesiputous :D eikä edes ole perus valkovuotoa vaan ihme limaa.
Larsku85, tikutitko oviksen silloin? Kun minä en tosiaan testaillut, oireista vain oletin oviksen olleen ja lämmöt koholla silloin, tuskin me kaikki ollaan voitu oviksesta erehtyä, kaikilla meillä suunnilleen viikon jälkeen tulleet nämä "oireet". Outoa kyllä!
Heips pitkästä aikaa! lueskelemassa olen lähes päivittäin käynyt, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitella... nyt tulin, kun kerran on jotain kerrottavaa :)
Tuli tuossa illalla sellainen tunne, että nyt on tehtävä testi... hölmöä, ja ajattelinkin, että no, negahan se on mutta kun kaapissa testi oli, tein sen. Kyseessä clearbluen plus. Ja siihen piirtyi heti haalean vaalea testiviiva!!! Nyt siis kp 25/29... huomenna tulee postissa lisää vähän halvempia testejä, joten pääsen testaamaan, vahvistuuko viiva :) Oi ihmettä, olisiko todella niin, että kolmas kerta toden sanoo!?! :)
Äiskä82 kp25/29 yk3 ja jos testi ei huijannut, rv 3+2 (voiko millään noin aikaisin näkyä..)
Larsku85, toivotaan että tärppää!:)
Äiskä82, itse testailin viime kuussa nimenomaan samoilla Clearbluen plus -testeillä 3-4pv ennen kuukautisten odottettua alkua, ja sain samanlaisen varhaisen "heikohkon" mutta kuitenkin selvän positiivisen.. Ei se testi huijaa, kyllä siellä jotain tapahtuu. Pidän sulle peukkuja ja varpaitakin pystyssä!:)
Mulla tuntui ovis(?) vihlontana oikealla just kp 14 kohdalla. Kp 15/16 vihloi puolestaan vasemmalla puolella. Että tiedä siitä sitten miten tämä nyt meni. Tänään kp 18 ja tuli liisterimäistä valkovuotoa (oisko samaa kuin mistä Zenyh & 80Emilia puhuivat) ja pari viivaa kirkasta verta vessapaperiin.. Liekö voisi olla kiinnittymisvuotoa muka näin aikaisin. Lämmöt oli kuitenkin aamulla 37,2. Olen silti vähän skeptinen, vaikka alavatsa tuntuukin hellältä. Muuten on tosi energinen olo valveilla, iltaisin on nukuttanut tosi hyvin ja pari viime yötä olen nähnyt mitä sekopäisimpiä painajaisia... Todennäköisesti enempi stressiä kuin raskausoire:D
Mies lähtee reissuun ensi viikoksi ja otinpa ylitöitä viikonlopuksi, jotta saisin muuta ajateltavaa..:)
Tsemppiä kaikille kanssakuumeilijoille, nauttikaahan myös kirpeistä syyssäistä!:)
PiaW, kp 18/28(?) yk 2
toiveet senkun kasvaa :) en voinu olla testaamatta tänään uudestaan! netistä tilaamani testit eivät vielä kaikista odotuksista huolimatta saapuneet, joten kävin ostamassa apteekin raskaustestin. Haalea, mutta selvä plussa!!! ja siis pissasta, jota pidättelin ehkä tunnin.. Josko ovis oliskin ollut hieman aiemmin, ei kai muutoin vielä testit plussaa näyttäis... Voi, toivottavasti plussat nyt vaan vahvistuisivat!! No, anakin mulla on ens viikolla monen monta liuskaa, joilla varmistella :D
Nyt paljon plussatuulia myös muille!!
Äiskä82 kp26/29 yk3 tai rv3+3
~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~
päivitetty 18.10.2013
Rianna kp36/35, yk2
Larsku85 kp28/?, yk1
80Emilia kp25/30, yk2
Silmu89 kp25/29-30, yk5
Vava kp25/?, yk4
Henriikka85 kp23/29-30, yk10
Mago kp23/26-33, yk18
Vivian kp23/?, yk1
Zenyh kp22/30, yk?
Marjamiini kp21/26-28, yk3
Jansku20 kp21/32, yk4
Laakeriseppele kp20/25, yk1
Saagamaria kp20/28-33, yk4
PikkuinenMyy kp20/28 yk10
Lindaliini kp20/26-27, yk4
Kiova kp20/35, yk1
Saffelson kp19/27?, yk4
PiaW kp18/28, yk2
Nipa87 kp17/33, yk4
Tuukkis kp17/35, yk6
Lapinnoita kp15/28, yk1
Linnea78 kp15, yk3
Marjana kp11/29-32, yk 3,5v
Finola kp10/27-30, yk2
Vauvakuumeilija kp10/30, yk11
Snipsus kp10/29-31, yk n.3v 5kk
Mussuttaja kp9/25, yk10
Sonle kp9/28-35, yk3
kaunisikävä kp7/?, yk n.2,5v
Pikriina kp7/24-28, yk2
Metsätähti88 kp6/29, yk10
Johanna81 kp5/28-31, yk8
Jonsteri kp4/~34, yk 1v 10kk
Outo-olio kp2/27-?, yk1v7kk
Miumou kp?, yk8
+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Heei, eka plussa! Jes, hienoa. Onnea Äiskä82! Peukut pystyssä että plussa nyt vaan vahvistuu :).
Omaan napaan sellaista että hoito etenee.. varmaankin ensi viikolla sitten punktioon. Kääk. Jännittää taas jokaikinen vaihe koko jutussa. Mutta pakko koittaa pitää positiivinen fiilis, jospa se nyt meillä sitten tärppäisi ja tulisi vauva viimein ihan syliin asti.
Zenyh, en tikuttanu ovista ku ei mul oo semmosii testejä olleskaan! Seuraavaan kiertoon vois Kyl ostaa :)
Huuuuurrjaaasti onnea Äiskä82!!!! Ihana juttu!
Omaan napaan ei uutta, odotellaan joko menkkoja alkavaks tai sunnuntain testauspäivää :) mieluummin jälkimmäistä!
-Larsku kp 28/? Yk1
Lapinnoita: Joo, muistan hyvinkin teidän tilanteen. En nyt sillai yrittäny kesän aikana, mutta mahollisuus olis ollu. Palstasta pidin totaalisti taukoa.
ON: En tiedä kyl yhtään tuliko se ovis vai ei. Ja nyt en yhtään tiedä mille päivää kk odottaa :o