Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~

18.09.2013 |

Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?

Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :) 

kaunisikävä, kp9

Kommentit (437)

101/437 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miekin olen aina pessyt itteni...en usko sen mitään estävän raskautumisessa. Ja eikös sen yhden kerrankin pitäisi hyvin riittää. Meillä ainakin uskotaan siihen. 

Gyne oli tänään aamulla...selvisi että munarakkulan koko on liian pieni suhteessa siihen, että ovis voisi tulla vielä. Ilmankos ovistestit näyttäneet negaa kun ovis on vasta viiden päivän kuluttua...kiertoni näyttäisi siis jälleen olevan tuo 33 päivää. No maanantaina ultraan uudelleen ja sitten katsotaan tilanne ja tod. näk. aloitetaan lääkitys...huokaus. Ja seuraavaksi pitäisi tutkia miehen siittiöitä (ja mitäköhän mies tuumaan siihen?) Iso huokaus. Mutta tsemppiä ihan jokaiselle täällä (kuten gyne toivotti myös minulle).

Muuten, hänen mukaansa raskautumiseen ei tarvita mitään vitamiinejä, kun asiaa häneltä kysyin. Mutta ei niistä kuulemma haittaakaan ole...

Nyt siis kp 13/28-33 menossa täällä. 

102/437 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ANTEEKSI NÄMÄ MONET VIESTIT...en nyt näin paljon omanapailua olisi halunnut. Mutta tietokone tilttas ja uudelleen yrityksellä lähetti kaikki viestini...Anteeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/437 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ANTEEKSI NÄMÄ MONET VIESTIT...en nyt näin paljon omanapailua olisi halunnut. Mutta tietokone tilttas ja uudelleen yrityksellä lähetti kaikki viestini...Anteeksi. 

104/437 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tipuin kesäkuisten porukasta tänne kun menkat alkoi keskiviikkona. Olen 20v ja mieheni on 29v. Meillä yrityksessä ensimmäinen lapsi. Yritystä takana jo huimat 10 kuukautta ja meinaa jo pikku hiljaa usko alkaa loppumaan. 

Tässä kierrossa ajattelin ottaa mahdollisimman rennosti ja en testaile mitään oviksia ja raskaustestitkin teen vasta sitten jos menkat ois jo reilusti myöhässä. Toivottavasti tää heinäkuu olis nyt se meidän kaikkien kuukausi ja täällä tulis paaljon plussia. 

Paljon plussatuulia ihan jokaiselle! :)

Vauvakuumeilija kp 3/30 yk 11

105/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Uusi yrittäjä liittyisi joukkoon! Olen 29-vuotias, mies 37 vuotta. Lapsia on 4 ja nyt toiveissa kesän laps.. yrityskierto on ensimmäinen, mutta myös ensimmäinen heti munasolun luovutuksen perään niin hormonit voivat olla aivan vinkurallaan. Kierto on normisti 30-35 välillä, joten pidän nyt sitä 35 rajana alkuun. Ovulaation olen aina tunnistanut hyvin, nyt ei vielä merkkejä siitä. Tikutan ehkäpä hieman? Olen raskautunut todella helposti aiemmin, mutta jokainen kerta on uusi, joten odotuksia ei minulla ole. Jännäämään vaan teidän muiden joukkoon!

.. PLUSSATUULIA TÄNNE!

-Kiova kp 14/35, yk1. 

106/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitten kerennyt koneelle lukemaan viestejä :(

Tuosta peseytymisestä, kyllä minä olen ainakin peseytynyt ihan normaalisti. Tuskin se raskautumista estää. :)

Eilen taisi olla ovis, sen verran nippaili ja turvotus oli aika runsasta. :D Mutta eilen ei kyllä jaksettu edes hommailla, minulla alkoi eilen kurkkukipu ja päätä särki jäätävästi. Mies on ollut koko viime viikon sunnuntaista asti kipeenä. :( Että en tiedä riittääkö meidän puuhastelut :/

107/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytymisestä; Mä olen yleensä jäänyt hetkeksi makoilemaan puuhastelujen jälkeen ennen nousemista ylös ja suuntaamista suihkuun. Suihkussa olen pessyt ns. pintapuolisesti jos on just touhuiltu.

Meillä ois varmaan ovis kohtapuoliin edessä, vähän on nippaillut sen suuntaisesti. On tässä kyllä talleteltukin usein viime päivinä, viimeksi aamulla..:) Mies lähti tänään reissuun, joten väkisinkin tulee nyt pari päivää taukoa.

Joku puhui munasarjojen kipuilusta, mä olen myös tuntenut kaikki toiminnalliset kivut paljon selkeämmin km jälkeen, ja myös oviksen huomaa kyllä sekä nippailuista ja limoista, enkä siksi ole alkanut tikuttelemaan.

Yleensä selkeät nippailut on oviksen aikaan vain toisella puolella, muistan yhden gynekäynnin yhteydessä kipuilut molemmissa munasarjoissa, ja ultra paljasti että siinä kuussa kypsyi munasolu molemmilta puolilta munasarjoista. Raskauksien aikana on vihlonut kyllä aina molemmilla puolilla silloin tällöin.

Toiveikkuus alkaa nousta tässä oviksen lähestyessä, mietin et pitäisikö jättää suosiolla lauantaisauna tänään väliin, josko siimahännät jaksais uiskennella pidempään...:D

Plussatuulia meille kaikille ja tsemppiä hoidoissa käyville!:)

-PiaW, kp 12/28

108/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnoita mä en kestä, sä tulit takaisin <3 Ihanaa! Jotenkin sain keväällä niin paljon jaksamista sun jutuista :) Taukoiltiin sitten melkein yhtä kauan :) Niin se mieli sitten vain teilläkin muuttui, jospa nyt päästäis samaan aikaan odottelemaan? :)

Täälä on puhuttu pesuista, mä sitä joskus pohdiin, mutta eikö ne siimahännät sen verran kovalla paineella purkaudu että sisälle uppoaa? :D

Saagamaria hieman pisit hymyileen tuo oma napaisuus ;) :D Kiitos nauruista :) Nooh, eiköhän se miekkonen suostu simppatutkimukseen, onhan ne hyvä tarkastaa, eipä sieltä useimmiten mitään poikkeavaa löydy ja jos löytyykin niin sitten voidaan tehdä asialle jotain.. Kun asian esittää niin että mies ymmärtää ettei hän syyllinen kuitenkaan ole :) Toivottavasti nyt maanantaina ultras olis jo kasvanut ja pian olis ovis :)

PIAW: Mä täälä kirjottelin noista kasvukivuusta ja kuinka km:n jälkeen on tuntenu kaik niin hyvin.. Kiva kuulla, että jollain muulla samanlaisia tuntemuksia :)

(.) Hassua, jotenkin tuntu et ovis oli tuloillaan, muttei tullutkaan? Tulikohan tästä kierrosta anovulaarinen kierto :( No, ehkä en sit kuitenkaan syöny noita gelee royjaleja turhaan, koska mun limakalvot voi paljon paremmin nyt. Näin tässä yks yö unta että olin menossa synnyttämään, se oli kovin todenmukainen. Sitähän en oo oikeassa elämässä kokenut ja veikkaampa et se on supistuksetki on pikkasen kovempi kokemus kuin pieni paineen tunne vatsassa :D Muistan että toimitin hoitajalle että eihän se nyt vielä voi syntyä kun oon vasta 34 viikolla ja mun vatsa ei ollu mikään valtava.. Jotenkin tuli tuosta unesta olo, ettei se synnytys oo kauheeta :D :D No, ootellaan että sitä ny raskautuis ensin joskus :)

109/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan!

Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan!

Mä luulen kans,että ei sillä peseytymisellä oo väliä hedelmöittymisen kannalta...

Tiättekö, mun kroppa on ihan sekasi. Mä kuvittelin jo, että mun massussa ois vauva, mut ei taida ollakaan...vielä. Mulla on siis muutaman päivän ajan ollu todella outoja vatsakipuja ja järkyttävä turvotus ja ilmavaivat. Ja mikä oudointa, niin päivittäin monta kertaa tuntuu että maito nousee tisseihin. Noh, tänään sit alko tuleen tosi venyvää valkovuotoo ja vatsaa nipistää, eli ihan ovistuntemuksia. Mittasin lämmöt ja 37,1 näytti lukemat...eli selkeesti ovis. Siis häh, vasta nyt!!?? Kp 22... Tää on toki Eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen,mut en ajatellu et ovis näin myöhään tulee! Mutta ei Se mitään,onneks ollaan vapaalla eikä tarvi miettiä mitä illalla tekis ;)

Hyvää viikonloppua!

t.Larsku kp 22/? Yk1

110/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 12.10.2013

Snipsus kp33/29-31, yk n.3v 5kk

Rianna kp30/35, yk2

Outo-olio kp23/27-?, yk1v7kk

Larsku85 kp22/?, yk1

Äiskä 82 kp20/28-30, yk3

80Emilia kp19/30, yk2

Silmu89 kp 19/29-30, yk5

Vava kp19/?, yk4

Henriikka85 kp17/29-30, yk10

Mago kp17/26-33, yk18

Vivian kp17/?, yk1

Zenyh kp16/30, yk?

Marjamiini kp15/26-28, yk3

Jansku20 kp15/32, yk4

Laakeriseppele kp14/25, yk1

Saagamaria kp14/28-33, yk4

PikkuinenMyy kp14/28 yk10

Lindaliini kp14/26-27, yk4

Kiova kp14/35, yk1

Saffelson kp13/28  yk4

PiaW kp12/28, yk2

Nipa87 kp11/33, yk4

Tuukkis kp11/35, yk6

Lapinnoita kp9/?, yk?

Finola kp4/27-30, yk2

Vauvakuumeilija kp4/30, yk11

Mussuttaja kp3/25, yk10

Sonle kp3/28-35, yk3

kaunisikävä kp1/?, yk n.2,5v

Miumou kp?, yk8

111/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä lista! :) Mukavaa viikonloppua vaan kaikille ja tervetuloa taas uudet heinäkuumeilijat!

Niin ne alkoi sitten kuukautiset mullakin ja huomenna alkaa pistelemiset..

112/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän osaltani.

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 12.10.2013

Snipsus kp4/29-31, yk n.3v 5kk

Rianna kp30/35, yk2

Outo-olio kp23/27-?, yk1v7kk

Larsku85 kp22/?, yk1

Äiskä 82 kp20/28-30, yk3

80Emilia kp19/30, yk2

Silmu89 kp 19/29-30, yk5

Vava kp19/?, yk4

Henriikka85 kp17/29-30, yk10

Mago kp17/26-33, yk18

Vivian kp17/?, yk1

Zenyh kp16/30, yk?

Marjamiini kp15/26-28, yk3

Jansku20 kp15/32, yk4

Laakeriseppele kp14/25, yk1

Saagamaria kp14/28-33, yk4

PikkuinenMyy kp14/28 yk10

Lindaliini kp14/26-27, yk4

Kiova kp14/35, yk1

Saffelson kp13/28  yk4

PiaW kp12/28, yk2

Nipa87 kp11/33, yk4

Tuukkis kp11/35, yk6

Lapinnoita kp9/?, yk?

Finola kp4/27-30, yk2

Vauvakuumeilija kp4/30, yk11

Mussuttaja kp3/25, yk10

Sonle kp3/28-35, yk3

Miumou kp?, yk8

113/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tosiaan alkoi keskiviikkona ja torstaina alkoi gonal-f:n pistely. Aloitataan annoksella 187.5, en sit tiiä onko toi suuri vai pieni annos. Synarelan suihkuttelu jatkuu edelleen, hieman se tuppaa aivastuttamaan ja jonkun kerran oonkin joutunu ottaan lääkkeen uudelleen.

Maanantaina aika anestesian puolelle jutteleen, tiistaina ultra ja gonal-f annoksen tarkustus.

114/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinenmyy: kiva, jos tuo "omanapailuni" sai sinut hymyilemään. Kieltämättä itteäkin vähän hymyilyttää asia. Ja kiitos tsemppauksesta ja vinkeistä. Hyödynnän niitä varmasti. 

Itellä pillereiden jättämisen jälkeen eka kierto oli 28 päivää, sitten toinen 33 ja sitten primojen kanssa kahdesti 28 päivää, mutta tämä nykyinen tilanne antaa ymmärtää, että tuo ovis on tullut oletetettua myöhemmin primo kiertojen aikana. Toisaalta ovis oireet eivät ole olleet aina selvät, joten oviksen aikaa on ollut vaikea artioidakin tarkasti. Ja tuossa ainoassa luomukierrossa joka oli 33 päivää ei ovistikuttelu antanut kuin yhden päivän ajan haalean tuloksen oviksesta. 

No toivotaan, että ovis olisi tulollaan...

Ja kiva, että gyne otti mut ennen varsinaista oman työajan alkamista, jotta sai mulle ajan. 

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!!

115/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinenmyy: kiva, jos tuo "omanapailuni" sai sinut hymyilemään. Kieltämättä itteäkin vähän hymyilyttää asia. Ja kiitos tsemppauksesta ja vinkeistä. Hyödynnän niitä varmasti. 

Itellä pillereiden jättämisen jälkeen eka kierto oli 28 päivää, sitten toinen 33 ja sitten primojen kanssa kahdesti 28 päivää, mutta tämä nykyinen tilanne antaa ymmärtää, että tuo ovis on tullut oletetettua myöhemmin primo kiertojen aikana. Toisaalta ovis oireet eivät ole olleet aina selvät, joten oviksen aikaa on ollut vaikea artioidakin tarkasti. Ja tuossa ainoassa luomukierrossa joka oli 33 päivää ei ovistikuttelu antanut kuin yhden päivän ajan haalean tuloksen oviksesta. 

Ja kiva, että gyne otti mut ennen varsinaista oman työajan alkamista, jotta sai mulle ajan. 

116/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

117/437 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas!!!! Mä en kirjoita tänne enää koskaan mitään! Minä ja tietokoneet ei tulla toimeen. ;-) Nyt on eri konekin kun viimeksi...

118/437 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagamaria Reps :D :D

119/437 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

ON: Tänne ei kummempaa. Ovis taisi olla kp 11 eli torstaina. Voiko se olla niin aikaisin? Silloin oli nippailua ja (hyvin) pientä verivuotoa ja sen jlk on tissit kipeytyneet.

Talletuksia tullut tehtyä kp 8, 10, 13 ja 14. Eli kai siinä ihan mahista on.

Ovistestejä en edes ehtinyt ostaa kun olisin alkanut testailla vasta kp 11.. Säästyi nekin rahat ;-)

Peseminenhän on enemmän sellanen urbaanio legenda, ettei voi tulla raskaaksi jos käy pesulla heti yhdynnän jlk. Kyllä voi. Sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta asiaan. Varmasti.

Saffelson kp 14/27? Yk 4

120/437 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagamaria: Reps :D Hauskaahan toi on. Kuvittelen sut kiroamassa siellä koneen äärellä, että miksi kone taas lähettää viestit moneen kertaan...

(.) Mulla on ovis myöhässä pari päivää. Vasta tänään sain LH-huipun kp 18 testistä, eikä nännitkään ole vielä kipeytyneet. Viime kuussa LH-huippu kp 16. On siis odotettavissa paria päivää pidempi kierto tässä kuussa. Toivottavasti nännit kipeytyisivät pian, jotta kysessä ei olisi anovulatorinen kierto. Mulla siis kipeytyy nännit aina oviksen jälkeen. Sit en kyllä ala mitään, jos tässä kierrossa ei olisi edes mahkuja tärppiin! Mies kävi antamassa spermanäytteen yksityisellä klinikalla maanantaina ja tulokset siitä tulevat kahden viikon päästä eli tulevat about samaan aikaan kuin mun mahdolliset menkat tai vaihtoehtoisesti kaksi viivaa raskaustestiin;) Ei ollut kuulemma miehen mielestä mikään mieltä ylentävä kokemus tuo näytteen antaminen. Mä olen niin kovin onnellinen siitä, että mies on niin sitoutunut tähän lapsiprojektiin, että tekee kaiken tarvittavan. Vaikkakin se tarkoittaisi teknistä suorittamista pienessä huoneessa yksin.

Peseytymisestä, että ovisviikolla pyrin lepäämään vaaka-asennossa jalat ylhäällä seksin jälkeen jonkin aikaan ennen pesulle menemistä. En kuitenkaan luule yhtään, että se edesauttaisi raskautumista, sillä siittiöthän ampaisevat heti syvemmälle siemensyöksyssä ja vain siittiöistä tyhjä sperma valuu pois. Silti, faktojen avulla ei tässä omalla kohdallani lapsia tunnuta tekevän, joten kaikki uskomusjutut on otettu käyttöön;)

Mukavaa syksyistä sunnuntaita teille kaikille!

Henriikka85 kp18/29-30 yk10