Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~

18.09.2013 |

Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?

Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :) 

kaunisikävä, kp9

Kommentit (437)

281/437 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, eilen tuli haalea mutta ihan selvä plussa. Meinasin ottaa lasillinen punkkua ja päätin sitten varuiksi testata. En olisi uskonut ja nyt on lähinnä pelko päällä. Edellisessä kuussahan tuli plussa ja sitten jo 4+4 varhainen keskenmeno. Nyt pelottaa mennä vessaan kun ei tiedä mitä tapahtuu. Ei tästä uskalla iloita ainakaan vielä.

282/437 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi siis omanapaisuus. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Mä en olisi tätä uskonut heti uudestaan tapahtuvaksi ja muutenkin me on muiden syiden takia molemmissa kierroissa aikalailla väistetty ovis. Nyt jopa tikutin mutta ennen sitä ja viikkoon sen jälkeen ainoa peittojen heiluttelu oli 3-4 päivää ennen ovista. Oviksen aikaan ei tapahtunut mitään sillä saralla...

Tsemppiä kaikille <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/437 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi omituista oloa. Ei menkkoja vaikka kivut on. Olhet siis oletetusta oviksesta asti. Ja toissa-aamuna se 2tippaa punasta (kp27) ...Mulla ei ikunapäivänä ole mithän tuhruja ollu. Eilenhän testasin päivällä, ehkä tunnin jaksoin piättää ennen sitä. Puhas nega. PÖH.

Noita kp29/28

284/437 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea78: Onnea! Ymmärrän ton varovaisuuden ja pelon. Mulla oli elokuun alussa km rv 7+0:na, joten mulla on varmasti samat fiilikset kun seuraavan kerran onnistuu!

).(  Eilen testasin taas ja kolmatta päivää peräkkäin ovis-plussa liuskatestillä!!! Tai okei, viivat oli tasavahvat, kun taas kahtena edellisenä päivänä testiviiva oli selkeesti kontrolliviivaa vahvempi ja paksumpi. Eli LH-taso ehkä hieman siis laskenut? Voinko päätellä siis, että ovis oli eilen? Vai olisko se tänään? Kauheeta kun ei tiedä varmasti... Mulla ovisplussat siis kp 15, kp 16 ja kp 17:nä. Talletukset olleet kp 12, kp 14 ja kp 16... eli aika varmaan aika hyvin. Eilen (kp 18:na) ei mies jaksanu talletella, mut varmaan (toivottavasti) tänään tulee vielä talleteltua.Kovin on ollu halukas mieli mulla. Miestä on saanut vähän motivoida. ;)

Illalla rentotusta, saunomista ja lasi hyvää punaviiniä (ja toivon mukaan seksiä!)  Hyvää perjantaita kaikille!

285/437 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Täti saapui sitten varhain aamulla kylään. :( Onneksi en ehtinyt testaamaan kun näin arvelin käyvän. Mutta käy niin kateeks niitä, joilla täti tulee vähitellen...ois ees jotain jännitettävää. Täällä hanat aina aukee ihan kunnolla heti. P****. :-D

Pettymys on tietenkin suuri. Nyt ekan kerran kaikki mätsäs, ajoituksesta alkaen.

Luget aiheutti mulla kyllä aika outoja oireita, joista ehkä juttelen gynen kanssa...esim. yksi ilta en saanut unta kauheiden munasarjavihlontakipujen vuoksi. Kivut hellitti vähän käännyttyäni selälleni sängyssä. Lisäksi koko kroppani "heräsi" lugejen myötä. Vihlontoja molemmissa munasarjoissa, jotka ajoittain heijastuivat jalkoihin asti. Mietin jo, että voisiko mulla olla noiden vihlovien-repäisevien kipujen (mitä seurasi vuoto) olla jopa ollut ihan alkuraskauden keskenmeno. Mutta enpä tiedä.

Ei tästä alkuharmin jälkeen kuin uuteen yritykseen. Koska kaikki vitamiinit yms. ovat kohdallaan taidan nyt jättäytyä muiden tavoin sivummalle ja seurata tilannetta sieltä, kuten palstalla muutama muukin tekee.

Toivon, että heinäkuun helmiin saataisiin mahd. moni täältä!!! Tsemppiä ihan jokaiselle piinailijalle ja niille,joilla on "pupustelun" aika käsillä.

286/437 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas plussanneille:) Oi tää on niin ihanaa aikaa tää jännäily, otan siitä kaiken ilon irti, sillä tää taitaa olla meidän viimeinen kullanmuru:) Ihanaa kun täällä on vielä muutamia muitakin, jotka odottelee vielä ovista tai just on ollut ovis, jottei ihan yksin tarvi jännäillä muutaman viikon päästä uutisia:)

).( Täällä odotellaan ovista, oon tikutellut nyt kaks päivää ja negaa näyttää, mut ovislimat nyt lisääntyneet, joten veikkaan, että ovis on su tai ma:) Joten täällä nyt pyritään tallettamaan joka toinen päivä ja toivotaan parasta.. Samalla suunnittelen tyttären 2vee synttäreiden kakkua ja tarjottavia, rakastan leipomista, joten lammaskakkua luvassa:) ja muuta ajateltavaa:) Ihanaa viikonloppuja kaikille:)

287/437 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 1.11.2013

Vava kp39/?, yk4
Mago kp37/26-33, yk18
Vivian kp37/?, yk1 tai kp6/28, yk2
Jansku20 kp35/32, yk4
Lindaliini kp34/27, yk4
Kiova kp34/35, yk1
Onnenaika kp33/29, yk1v6kk
Tuukkis kp31/35, yk6
Lapinnoita kp29/28, yk1
Nötterö kp27/25-28, yk2
Marjana kp25/29-32, yk 3,5v
Tintti98 kp25/28, yk1
Kristina kp25/25-26, yk4
Finola kp24/27-30, yk2
Vauvakuumeilija kp24/30, yk11
Snipsus kp24/29-31, yk n.3v5kk
Mussuttaja kp23/25, yk10
Sonle kp23/28-35, yk3
kaunisikävä kp21/?, yk n.2,5v
Pikriina kp21/24-28, yk2
Metsätähti88 kp20/29, yk10
Rianna kp20/35, yk3
Christabel kp20/28-30, yk1
Johanna81 kp19/28-31, yk8
Jonsteri kp18/~34, yk1v10kk
Outo-olio kp16/27-?, yk1v7kk
Odotteleva kp15/28, yk2
Khameleon kp13/28-30, yk3
Fanu kp12/28-30, yk5
Laakeriseppele kp10/24-25, yk2
Mamma2014 kp?, yk?
HelenaM kp?, yk2

+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78

288/437 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen saapui täti tähänki kairaan, tsemppiä kaikille lopuille!!!!!

Ehkä siirryn elokuisiin, tai tauko palstalta-jos maltan. 

Lapinnoita kp2

289/437 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja tippuneille, ei saa lannistua!

Eilen bongattu ovisplussa :)  ja oon jo siitä ihan innoissani. Mehän ollaan tähän asti heiluteltu peittoja ihan väärään aikaan. Ennen tätä olen yrittänyt kuunnellu omaa kehoani,bongaillu limoja ja ovisoireita. Nyt virallisesti oviksen bonganneena voin todeta, että ei mulla mitään selvästi havaittavia oireita ole.

Olo on nyt semmonen, että ekaa kertaa se raskautuminen vois olla jopa mahdollista ja edelliset kierrot oon jännittäny ihan turhaan.

Toivottavasti talletukset, gelee royalit ja kaikenmaailman hömpötykset tuottas tulosta :)

Fanu kp13/28-30 yk5

290/437 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille!

Pahoittelut Saagamarialle ja Lapinnoidalle sekä muille pudonneille, epäilen vahvasti että perässä tullaan elokuisiin myös.

ON: Koko ajan vahva tunne että kuukautiset rysähtää koska tahansa päälle, vähän sellaista nippailua vatsalla. Ensi viikon alkupuolella siis pitäisi alkaa. No ihmehän se olisi ollut jos heti ensi yrittämällä olisi pikkukolmonen tarttunut matkaan, eipä nuo edellisetkään ensi yrittämällä alkuaan ole saaneet, vaan CB:n digi-ovistestiä hyödyntämällä! ;) Jos ens kiertoon sitten tilaisi taas...

Toinen jalka siis jo elokuisissa heiluskelen. Mutta eikös se niin mene, että niin kauan on toivoa kunnes toisin todistetaan?!

291/437 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen toivotukset plussanneille ja lämpimät halaukset tippuneille. Jaksamisia.

Jonsteri: Meillä taitaa olla aika samalla kohalla kierto. Itse en ole käyttänyt noita ovistikkuja. Yrittänyt kanssa vaan noista limoista ja omista tuntemuksista päätellä oikeaa hetkeä.

).Täällä kans talleteltu tämä viikko:) Täytyy vielä alkuviikosta talletella ja ottaa varman päälle. Ei ole mitään sen kummempia tuntemuksia että miten tässä kierrossa kävisi. Nyt on vaan jännäilyä kaksi viikkoa. Kun vaan malttaisi oottaa testin kanssa riittävän myöhälle.

Jos tästä kierrosta tärppäisi la olisi 25.7. Se olisi oikeen mukavaa ja toivottua. Itse saisi olla lomalla töistä koko kesän ja miehellä on heinä elokuun vaihteessa kesäloma.

Hyviä pyhiä kaikille ja iloista mieltä jännittäjille:)

Odotteleva kp 16/28 yk 2

292/437 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa ! 

Tänään taas testattu ja haaleeta viivaa näyttää. Apteekin omalla testillä testattu ja kontrolliviiva tumma, ja viereen ilmestyi haalea toinen viiva. Ei tartte tihrustella valoa vasten et sen erottais vaan ihan normaalissa valossa näkyy selkeesti. Nyt mieskin viivan näkee. 

Voiko tuollainen haalea viiva tarkoittaa positiivista ? Uskallanko jo toivoa ja ajattella et olisin raskaana ? 

Ns. Oireita on ollut Muutaman päivän ajan.. Hieman kuvottavaa oloa ympäri päivän, ruoka ei oikein maistu, vessassa täytyy ravata, välillä mahasta nippailee, väsyttää, välillä palelee ja välillä taas hikeä pukkaa, itku tullut turhista asioista ja mieli maassa.. 

Olisin niiiiiin onnellinen jos tuo haalea viiva tarkottaisi positiivista, mutta jotenkin en vaan uskalla vielä riemuita.. :/

Jansku20 kp36/32 yk4  tai  rv4+3 ??

293/437 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaipäiviä kaikille :)

Ensiksi onnittelut plussanneille ja voimahalaukset elokuisiin siirtyneille :)

Jansku20: plussa se on haaleakin plussa =) ei se viiva siihen piirtyisi jos ei Hcg hormonit olisi nousussa :) onnittelut!

ON: Eipä paljoa ole päiviteltävää, talletukset tehtiin ja nyt pitäisi viikko jännäillä miten on käynyt. Ainoat oireet ovat rintojen vähäinen arkuus ja ajoittaiset nippailut alavatsalla. 

Näillä siis mennään!

Metsätähti kp 22/29 yk 10

294/437 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vaan nopeasti ilmoittamaan tipahduksesta elokuisiin!

Suuret onnittelut plussanneille:)

295/437 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Linnea78 ja Jansku20, lupaavalta kuulostaa :)

ON: Täällä taitaa uusi ovis lähestyä, vihloo niin kivasti toispuoleisesti alamahaa. Taisi ne muutaman päivän tuhruttelut olla kuitenkin 'menkat', lieneekö tuo ehkäisyrengas jotenkin sotkenut vielä kiertoa. Mutta nyt siis elellään toista kiertoa ja toivotaan parasta. Miestä ei ole onneksi paljon tarvinnut suostutella ja talletuksia on tehty ahkeraan ;)

Harmillisen monta on pudonnut, pahoittelut kaikille teille. Onneksi täällä on vielä jännäilijöitä..

Vivian81 kp 12/27, yk2

296/437 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 23-vuotias kuumeilija jonkin verran vanhemman miehen kanssa. Oon sivusta seurannu näitä keskusteluja jo pitkään ja nyt liityin itsekin. :)

Ensimmäisestä haaveillaan, nyt kp37/33-35, yk7. Melkoisen jännää on...

297/437 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä käyn seuraamassa viestejä joka päivä,jostain syystä en saa vaan itse kirjoitettua :) Paljon Onnea plussanneille!

ON:Eilen testasin negan apteekin testillä,ei kyl viel ole menkat myöhässä,oli vaan pakko kokeilla tuleeko haamua ;) Nyt menossa kp26/28-35 koko viikon ollu omituinen olo alavatsassa semmonen kiree tunne :) lisäks 3 aamuna aamupalan jälkee ihan hirvee paha olo ja tänään ei pystyny edes keittämään kahvia! Esikoista kun aloin odottaa niin mulla tuli ihan punaiset silmät ja nyt ne on taas semmoset kuin olis silmätulehdus,siis näköset ei tuntuset. Ja tää KOIRAN hajuaisti vie järjen!!! 

Kai se on haettava lisää testejä tänään apteekista josko selviäisi nää omituiset oireet.Esikoinen flunssassa ja kovassa yskässä joten jäin kotiin,lääkäriin menossa.Lapsi päikkäreillä ja minä täällä vetelin äsken kovia ruisleipäsiä kaksin käsin napaani,teki niin mieli jsipaisin niitä vielä tuorejuustoon,hyh,yök mikä olo jälkikäteen :/ Oli aika hilkulla et pysty vaihtamaan lapsen kakkavaipan heti aamutuimaan! Tällasta tällä kertaa,tulen sitte kertomaan testin tuloksesta! 

Sonle kp26/28-35 yk3

298/437 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nötterö kirjoittelee uudella nickillä. Sain vanhani niin pahasti jumahtamaan eikä asiakaspalvelusta ole tullut vastausta joten loin uuden. :)

Täällä siirto tulee raskaus puolelle. Vihdoin ja viimein vuosien haaveilun jälkeen RASKAANA <3 epätodellinen olo.. Tää olo on nyt kyllä ihan selvä ja tismalleen samanlainen kuin esikoisesta. Rinnat kipeyty ja nännit kasvoi yön aikana ja ennenkuin testiä tein olin jo varma. Nyt on vaan maha ja selkä niin kipeät et tekis mieli itkeä välillä (ummetus vaivaa), pelottaa aika lailla mahdollinen km (joita on takana useampi) mut yritän ottaa rennosti siitä huolimatta. 

Nepukka rv 4+3 (plussa 4+1)

Paljon Onnea plussaneille ja hirmuisesti plussa tuulia kaikille. Toivottavasti saadaan paljon lisää plussa - uutisia <3

299/437 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille, minä siirryn tuonne elokuisiin...

300/437 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisen moni on tipahtanut elokuisiin :( Uutta yritystä putkeen vaan ja tsemppiä!

Linnea78 + Nepukka/Nötterölle paljon onneeeeea :)

).( Taistelen haluani vastaan tehdä testi... Kuinka voi ihminen olla niin malttamaton! Sentäs testaan vaan aamupissasta, joten kun rohkeesti vaan menee aamulla suoraan pöntölle, niin helpottaa, että vasta huomenna uusi mahis tehdä testi :D Koko päivä meneekin sitten siinä, että testaanko aamulla vai en?! Aluksi päätin, että testaan vasta viikonloppuna. Perjantaina tulee 14 vrk oletetusta oviksesta. Mutta mutta... Oireita ei pahemmin ole, pientä mittääneihuvitatehäjamikkääneikiinnosta-oloa lukuunottamatta, mitä nyt pientä kireyttä kohdussa, sitä nyt on aina ennen menkkoja...

Pikriina kp 24/24-28 yk2