Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää jos olisi huono isä -suklaapatukka

Vierailija
27.08.2020 |

Miten oudolta se kuulostaisi, ei kukaan edes tajuaisi sitä vitsiksi. Äiti ei voi muka suklaapatukkaa syödä tai valmisateriaa tarjota ilman huonoa omaatuntoa, isä on huono isä vasta jos ryyppää useamman kerran viikossa ja pettää tai on väkivaltainen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkemmin kun seurasi mitä muut syö niin yllätyin.

Luulin, että muut perheet syövät luomuperunaa ja vapaasti vaeltavan possun luomulihaa...

Mutta mutta. Yksi perhe haki pari kertaa viikossa rullakebabia ja toinen Kotipitsaa.

Itse yritin vääntää jotain terveellistä pöperöä pöytään.

Teen kumminkin itse ruoat ... itse voisin syödä ihan eineksiä.

Siis ei peruna ja possun liha ole mitenkään terveellistä, eikä itse tekeminen tee ruoasta sen terveellisempää jos ruoka itsessään ei ole terveellistä.

Vierailija
42/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän tuolla kaupungilla useitakin yksinhuoltajia jotka ovat saaneet vähän huono isä -suklaapatukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy Kauhukakara-karkkipussi?

Känkkäränkkä-karkkiaskeja oli aikoinaan myynnissä. Lauluhan viittasi juuri kitiseviin ja kiukutteleviin (lue rasittaviin) lapsiin. Känkät oli salmiakkia, ränkät hedelmäkarkkeja.

Vierailija
44/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes ole lapsia mutta juuri tän takia ärsyttää jo ennen "koronatukea" HÄ:n brändi. Naisvihamielistä, vanhanaikaista eikä naurata yhtään. Ihan kuin aikuinen nainen ei voisi syödä suklaata hyvällä omallatunnolla vaan pitää heh-heh-hekotella että "tää on mun lohtusuklaa" tai "hihhihiih oonpas mä huono äiti kun syön ihan SKUMPPAsuklaata ja sitten huomenna en aio ees kokata vaan tarjoon ihan valmisruokaa, IIIIIK"!

Niin noloa ja typerää. Lisäksi en ymmärrä miksi perheille suunnatut valmisruoat (HÄ) on pikku annospakkauksia? Vrt Kokkikartanon isot pakkaukset, joita lapsiperhe-ystäväni paljon käyttävät. Eikä heille ole muuten koskaan tullut mieleenkään, että olisi mitään outo/hassua/huonoa vanhemmuutta syödä noita valmisruokia.

Onko se brändi todella naisvihaa? Itse olen ymmärtänyt sen sarkastiseksi kannanotoksi juurikin tuohon naisvihaiseen ajattelumaailmaan, että äitien täytyy olla täydellistäkin täydellisempiä, jotta eivät olisi huonoja. Mutta vaikka se olisikin sarkasmia, niin eihän se toimi, jos se käsitetään väärin.

Vierailija
45/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes ole lapsia mutta juuri tän takia ärsyttää jo ennen "koronatukea" HÄ:n brändi. Naisvihamielistä, vanhanaikaista eikä naurata yhtään. Ihan kuin aikuinen nainen ei voisi syödä suklaata hyvällä omallatunnolla vaan pitää heh-heh-hekotella että "tää on mun lohtusuklaa" tai "hihhihiih oonpas mä huono äiti kun syön ihan SKUMPPAsuklaata ja sitten huomenna en aio ees kokata vaan tarjoon ihan valmisruokaa, IIIIIK"!

Niin noloa ja typerää. Lisäksi en ymmärrä miksi perheille suunnatut valmisruoat (HÄ) on pikku annospakkauksia? Vrt Kokkikartanon isot pakkaukset, joita lapsiperhe-ystäväni paljon käyttävät. Eikä heille ole muuten koskaan tullut mieleenkään, että olisi mitään outo/hassua/huonoa vanhemmuutta syödä noita valmisruokia.

Minulle tuli yllätyksenä se, että ensimmäisen lapsen syntymän yhteydessä iski valtava syyllisyydentunto. Tein niin tai näin, niin aina oli syyllisyys siitä, että nyt laiminlyön jotain muuta. Pahiten se iski siinä, kun vauvalle piti antaa korviketta. Ja ai että, kun vauva sai joskus purkkiruokaa eikä kotona itse keitettyä sosetta, miten paljon siinä lapsirukka sai lisäaineita.

Lasten purkkiruokiin ei saa lisätä lisäaineita.

Vierailija
46/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa kaljaa nimellä paska-ukko 😁

Vierailija
47/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankean anopin makaroniloota, 200g.

Vierailija