Miettikää jos olisi huono isä -suklaapatukka
Miten oudolta se kuulostaisi, ei kukaan edes tajuaisi sitä vitsiksi. Äiti ei voi muka suklaapatukkaa syödä tai valmisateriaa tarjota ilman huonoa omaatuntoa, isä on huono isä vasta jos ryyppää useamman kerran viikossa ja pettää tai on väkivaltainen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mcdonalds mainosti jo paskalla isällä, jolla lojuu tiskit altaassa, eikä osaa laittaa ruokaa.
Jos olisi ollut isän tilalla äiti, mainos olisi ollut vaan surullinen ja herättänyt vihaisia kommentteja miten äidin pitää kyllä pystyä tarjoamaan lapselle perusterveellinen ruokavalio.
Isän tilanne on vaan hauska ja isä on sankari kun yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mcdonalds mainosti jo paskalla isällä, jolla lojuu tiskit altaassa, eikä osaa laittaa ruokaa.
Jos olisi ollut isän tilalla äiti, mainos olisi ollut vaan surullinen ja herättänyt vihaisia kommentteja miten äidin pitää kyllä pystyä tarjoamaan lapselle perusterveellinen ruokavalio.
Tai: Kukaan ei uskaltanut laittaa tuollaiseen mainokseen äitiä, koska eihän äitejä saa esittää tuollaisessa valossa! Isä voitiin laittaa, koska heitä voi haukkua ja arvostella ihan vapaasti, he ovat siihen tottuneet ja asemansa hyväksyneet. Tasa-arvovaltuutettua ei kiinnostaisi pätkääkään eikä järjestöt ole kimpussa kun isiä haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten esittäminen avuttomina debiileinä onkin todella hauskaa. Sellaiset miesvihat sieltä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes ole lapsia mutta juuri tän takia ärsyttää jo ennen "koronatukea" HÄ:n brändi. Naisvihamielistä, vanhanaikaista eikä naurata yhtään. Ihan kuin aikuinen nainen ei voisi syödä suklaata hyvällä omallatunnolla vaan pitää heh-heh-hekotella että "tää on mun lohtusuklaa" tai "hihhihiih oonpas mä huono äiti kun syön ihan SKUMPPAsuklaata ja sitten huomenna en aio ees kokata vaan tarjoon ihan valmisruokaa, IIIIIK"!
Niin noloa ja typerää. Lisäksi en ymmärrä miksi perheille suunnatut valmisruoat (HÄ) on pikku annospakkauksia? Vrt Kokkikartanon isot pakkaukset, joita lapsiperhe-ystäväni paljon käyttävät. Eikä heille ole muuten koskaan tullut mieleenkään, että olisi mitään outo/hassua/huonoa vanhemmuutta syödä noita valmisruokia.
Minulle tuli yllätyksenä se, että ensimmäisen lapsen syntymän yhteydessä iski valtava syyllisyydentunto. Tein niin tai näin, niin aina oli syyllisyys siitä, että nyt laiminlyön jotain muuta. Pahiten se iski siinä, kun vauvalle piti antaa korviketta. Ja ai että, kun vauva sai joskus purkkiruokaa eikä kotona itse keitettyä sosetta, miten paljon siinä lapsirukka sai lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes ole lapsia mutta juuri tän takia ärsyttää jo ennen "koronatukea" HÄ:n brändi. Naisvihamielistä, vanhanaikaista eikä naurata yhtään. Ihan kuin aikuinen nainen ei voisi syödä suklaata hyvällä omallatunnolla vaan pitää heh-heh-hekotella että "tää on mun lohtusuklaa" tai "hihhihiih oonpas mä huono äiti kun syön ihan SKUMPPAsuklaata ja sitten huomenna en aio ees kokata vaan tarjoon ihan valmisruokaa, IIIIIK"!
Niin noloa ja typerää. Lisäksi en ymmärrä miksi perheille suunnatut valmisruoat (HÄ) on pikku annospakkauksia? Vrt Kokkikartanon isot pakkaukset, joita lapsiperhe-ystäväni paljon käyttävät. Eikä heille ole muuten koskaan tullut mieleenkään, että olisi mitään outo/hassua/huonoa vanhemmuutta syödä noita valmisruokia.
Minulle tuli yllätyksenä se, että ensimmäisen lapsen syntymän yhteydessä iski valtava syyllisyydentunto. Tein niin tai näin, niin aina oli syyllisyys siitä, että nyt laiminlyön jotain muuta. Pahiten se iski siinä, kun vauvalle piti antaa korviketta. Ja ai että, kun vauva sai joskus purkkiruokaa eikä kotona itse keitettyä sosetta, miten paljon siinä lapsirukka sai lisäaineita.
Mut kenen vika tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Huono isä olutmerkki olis aika kova. :)
Tästä ideasta muuten kantsisi jonkun panimon napata kiinni varsinkin kun se kalsarikänni on vissiin jo varattu.
Samalla voisi lanseerata p¤skamutsi-siiderin.
Ja tämä siis ilman sarvia ja hampaita.
Entä jos lapsenne pitäis blogia, tyhmä lapsi/huono lapsi/ei-toivottu lapsi. Olisitko ylpeä yritteliäästä lapsesta?
Huono isä kondomit? Ehkäisee sentään ajoissa ja näin vihjaa naiselle, että lasta ei tule syistä että...
Vierailija kirjoitti:
Huono isä kondomit? Ehkäisee sentään ajoissa ja näin vihjaa naiselle, että lasta ei tule syistä että...
Naisilla ei ole vastuuta ehkäisystä? Ja jokaiselle hampparille pitää jakaa?
Miten tää ei aukea mulle? Tuli vain mieleen "taitaa tytön tehdä mieli patukkaa", vai miten se yksi takavuosien mainos meni?
Vierailija kirjoitti:
Äiti on huono jos ostaa lapsille kaupasta eineksiä. Isä taas on arjen sankari jos antaa lapsille ruokaa, ihan sama kenen tekemää se on.
#kaksoisstandardit
"Arjen sankari" valmisruoka jossa on kannessa kätevä isä?
Vierailija kirjoitti:
Äiti on huono jos ostaa lapsille kaupasta eineksiä. Isä taas on arjen sankari jos antaa lapsille ruokaa, ihan sama kenen tekemää se on.
#kaksoisstandardit
Kunhan on äitien tekemää.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lapsenne pitäis blogia, tyhmä lapsi/huono lapsi/ei-toivottu lapsi. Olisitko ylpeä yritteliäästä lapsesta?
Kertoo ei-toivuttu lapsi, ja jatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin miehen ei pitäisi ehkäistä vaikka nainen ehkäisisi. Edes naisen sterilisaatio ei ole 100% varma. Jos mies ei halua lapsia, hän käyttää aina kondomia tai on itse steriloitu.
Vierailija kirjoitti:
Tuhman sedän irtokarkit?
Namusedän irtokarkit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kenen vika tuo on?
Kaikkien minun kasvatukseen osallistuneiden. Lapselle pitää saada hyvä itsetunto, isoissa elämänmuutoksissa sitä ei osaa itse kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ehkäisee, joka ei lapsia halua. Eikös se näin teidän miesten mantra mene?
Tarkemmin kun seurasi mitä muut syö niin yllätyin.
Luulin, että muut perheet syövät luomuperunaa ja vapaasti vaeltavan possun luomulihaa...
Mutta mutta. Yksi perhe haki pari kertaa viikossa rullakebabia ja toinen Kotipitsaa.
Itse yritin vääntää jotain terveellistä pöperöä pöytään.
Teen kumminkin itse ruoat ... itse voisin syödä ihan eineksiä.
Annoskoot on varmaan pieniä, koska ne on lapsille tarkoitettu.
Onhan äitimyytti edelleen voimissaan, pitäisi aina olla itse tehtyä kotiruokaa jne.
HÄ:n pakkauksia en ole vielä nähnyt, mutta jos ovat terveellisiä, voisin ostaa ihan itselle. Suurin osa valmisruuista on epäterveellisiä, pastaa, lasagnea tms joissa kasviksia ei yhtään.