Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää jos olisi huono isä -suklaapatukka

Vierailija
27.08.2020 |

Miten oudolta se kuulostaisi, ei kukaan edes tajuaisi sitä vitsiksi. Äiti ei voi muka suklaapatukkaa syödä tai valmisateriaa tarjota ilman huonoa omaatuntoa, isä on huono isä vasta jos ryyppää useamman kerran viikossa ja pettää tai on väkivaltainen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistapa koe-erä ja katso miten käy.

Vierailija
2/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Tyhmä isä -autonhoitosarja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono isä olutmerkki olis aika kova. :)

Vierailija
4/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan se vähän ajatuksia ja keskustelua herättää, että eikun käärepapereita painamaan.

Vierailija
5/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono isä olutmerkki olis aika kova. :)

Joo tai Huono mies -olut :D Ap

Vierailija
6/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Laiska lapsi -pelikonsoli

Vierailija
7/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy Kauhukakara-karkkipussi?

Vierailija
8/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono isä voisi sopia halpis oluisiin.

Vierailija
9/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on huono jos ostaa lapsille kaupasta eineksiä. Isä taas on arjen sankari jos antaa lapsille ruokaa, ihan sama kenen tekemää se on.

#kaksoisstandardit

Vierailija
10/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy Kauhukakara-karkkipussi?

Tää on hyvä! Takana olisi kehotus että tämä tuote nautitaan milloin halutaan eikä välitetä karkkipäivistä.

Vierailija
11/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mcdonalds mainosti jo paskalla isällä, jolla lojuu tiskit altaassa, eikä osaa laittaa ruokaa.

Beely mainosti tyhmää isää, joka laitettiin asumaan koirankoppiin.

Joku bonusplus-palautusrahapulju mainosti miehillä, jotka ovat idiootteja ja ajelevat kukkapuskat nurmikon sijaan.

Että kyllä niitä on kuule ollut jo lukemattomia. 

Vierailija
12/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole lapsia mutta juuri tän takia ärsyttää jo ennen "koronatukea" HÄ:n brändi. Naisvihamielistä, vanhanaikaista eikä naurata yhtään. Ihan kuin aikuinen nainen ei voisi syödä suklaata hyvällä omallatunnolla vaan pitää heh-heh-hekotella että "tää on mun lohtusuklaa" tai "hihhihiih oonpas mä huono äiti kun syön ihan SKUMPPAsuklaata ja sitten huomenna en aio ees kokata vaan tarjoon ihan valmisruokaa, IIIIIK"!

Niin noloa ja typerää. Lisäksi en ymmärrä miksi perheille suunnatut valmisruoat (HÄ) on pikku annospakkauksia? Vrt Kokkikartanon isot pakkaukset, joita lapsiperhe-ystäväni paljon käyttävät. Eikä heille ole muuten koskaan tullut mieleenkään, että olisi mitään outo/hassua/huonoa vanhemmuutta syödä noita valmisruokia.

Vierailija
13/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on huono jos ostaa lapsille kaupasta eineksiä. Isä taas on arjen sankari jos antaa lapsille ruokaa, ihan sama kenen tekemää se on.

#kaksoisstandardit

Kuka niitä kaksoisstandardeja luo ja pitää yllä??? Nainen on tuonkin lanseerannut ja naiset ostaa.

Vierailija
14/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit itse vikisee ja pitää yllä tuollaista marttyyrimallia

"Äiti ei voi sitä ja tätä...byhyy"

Ja sit kun kysyy, et kukas sinua estää/kieltää? Niin siihen ei osata edes vastata muuta ku jotain et "kaikkihan näin ajattelee..."

En sääli. Minä elän just niin ku parhaaks katson, kun se ei muiden etua loukkaa. En tarvi mitään säälittävää muka-hauskaa suklaata ja huono äiti-läppää. Ottakaa vapaasti mallia.

Eikö tuo jatkuva uhriutuminen syö kaikkia voimavaroja muusta?

Vierailija
15/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit kun kysyy, et kukas sinua estää/kieltää? Niin siihen ei osata edes vastata muuta ku jotain et "kaikkihan näin ajattelee..."

En sääli. Minä elän just niin ku parhaaks katson, kun se ei muiden etua loukkaa. En tarvi mitään säälittävää muka-hauskaa suklaata ja huono äiti-läppää. Ottakaa vapaasti mallia.

Sama täällä. Ihan olen elänyt miten huvittaa, vaikka äiti olen.

Ketään ei tämä kiinnosta enkä ymmärrä miksi jotkut naiset tekevät äitiydestä hirveän suorituksen ja marttyyrimaratonin.

Jotenkin ankeita ja tylsiä tyyppejä, aika tyhmiä?

Vierailija
16/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpelolle-huoltopalvelu olisi liian rehellinen teeseitsemiehille.

Vierailija
17/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! -merkkituote sopis laihdutusvalmisteisiin.

Vierailija
18/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhman sedän irtokarkit?

Vierailija
19/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten? En näe ongelmaa. Sitä ostaisivat tietysti ne isät, jotka osaavat nauraa itselleen ja jotka nyt ylipäätään hoksaavat, että ovat isiä. 

Vierailija
20/48 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ihan olen elänyt miten huvittaa, vaikka äiti olen.

Ketään ei tämä kiinnosta enkä ymmärrä miksi jotkut naiset tekevät äitiydestä hirveän suorituksen ja marttyyrimaratonin.

Jotenkin ankeita ja tylsiä tyyppejä, aika tyhmiä?

Hyvä! Minä en ymmärrä millään sitä et jos ei oikeesti osata edes selvästi jäljittää ja yksilöidä niitä jotka näiltä äideiltä on muka koko ajan jotain vaatimassa tai syyllistämässä heitä, niin eikö kannattaisi pysähtyä miettimään et olisko ne omassa päässä ne jutut kuitenkin? Mut ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi