Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin yli 20 vuotta epätoivoisesti olla kaunis ja seksikäs, täysin turhaan joten nyt irtisanoudun siitä yrittämisestä ihan kokonaan!

Vierailija
27.08.2020 |

Varmasti useita tuhansia euroja tuossa yli 20v ajassa olen tuhlannut ties mihin vain näyttääkseni kauniimmalta tai seksikkäämmältä! Miten totaalisen idiootiksi sitä voikaan itsensä tuntea.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kannatti lopettaa. Seksikkääksi ja kauniiksi synnytään, ei sitä oikein rahalla saa.

Vierailija
22/25 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo kannatti lopettaa. Seksikkääksi ja kauniiksi synnytään, ei sitä oikein rahalla saa.

No niinpä ja nyt minun on todella vaikea hyväksyä sitä että olen viimeiset yli 20 vuotta haaskannut elämääni ihan huolella mahdottoman tavoitteluun. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan ap, ketään ei kiinnosta mutta sulle tämä on jo pakkomielle!

Niin on, mutta ajattelin että jotakuta sellaista voisi kiinnostaakin jolla on samanlaisia kokemuksia ja tunteita. Tuskin ihan ainoa olen joka kokee näin. Ap

Et tietenkään ole, ei tarvitse kun katsella ympärilleen kun käy ulkona niin samanhenkistä porukkaa löytyy vaikka kuinka. Mene tutustumaan heihin.

Vierailija
25/25 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Moni muukin yrittää tavoitella kuuta taivaalta siinä koskaan onnistumatta. Elämä on sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä