Rosanna Kulju ja Niko Ranta-Aho
Kyllä näköjään huumediilerillä on vientiä kauniiden missien joukossa. Rosanna on vielä menestyvä yrittäjä, joten ei mikään tyhjäpää.
Kommentit (66)
Meillä oli seiskaluokalla luokan seinässä "kimppalista", johon kirjoitettiin ketkä milloinkin olivat yhdessä. Siinä parit vaihtuivat tiuhaan, mutta nimet olivat yleensä samoja. Samanlaista touhua tällä porukalla, vaikka ovat ihan aikuisia ihmisiä. Oikeasti todella säälittävää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskalehtikään nyt ei ehkä kuitenkaan ole ihan se luotettavin totuudentorvi.
Tää. Rosanna tykkään antaa poskipusuja kun tapaa ihmisiä.
Kuiskannu sille ukkelille " Meitä kuvataan" on poskipusu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli seiskaluokalla luokan seinässä "kimppalista", johon kirjoitettiin ketkä milloinkin olivat yhdessä. Siinä parit vaihtuivat tiuhaan, mutta nimet olivat yleensä samoja. Samanlaista touhua tällä porukalla, vaikka ovat ihan aikuisia ihmisiä. Oikeasti todella säälittävää porukkaa.
Ja sitten me vielä jaksetaan kirjoitella niistä :D
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200505
Kulju kertoo Podcastissaan viihtyvänsä sinkkuna, eikä hän kuitenkaan täysin itsekseen ole ollut.
– Mulla oli vähän aikaa sellanen sunnuntaipoikkis. Eli nähtiin sunnuntaisin, pantiin ja katottiin Netflixiä. Se oli semmonen ihminen, joka oli tosi hauska ja kenen kanssa kemiat kohtaa tosi hyvin, hän paljastaa podcastissa.
Kulju kertoo, että hän syttyy miehistä, jotka ovat sporttisia, tatuoituja, pitkiäja tummapiirteisiä. Lisäpisteitä saa parrasta, tyylitajusta ja hymykuopista.
Yksi ominaisuus sulhoehdokkaalta myös vaaditaan.
– Miehen pitää olla isompi kuin minä. Haluan tuntea oloni tosi pieneksi miehen sylissä.
Sori vaan, mut tän luettuani mä repesin. :D Että oikein nimenkin keksinyt! Voi elämä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rosanna-kulju-kertoo-avoimesti-seks…
Kulju kertoo, että hän on itse hyvin tietoinen omasta kropastaan.
– Olen peilin kanssa katsonut, että mitä sieltä löytyy ja minkä näköinen se on. Olen ollut tosi kiinnostunut siitä omasta tavarasta. Kyllähän naisen alapää on tosi kaunis, Kulju toteaa.
Hän paljastaa myös, että hän on nimennyt oman alapäänsä "Fiffiksi".
– Se kuulostaa hauskalta ja kivalta ja juuri sellaiselta, jonka kanssa haluaa olla tekemisissä, Kulju perustelee.
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200505
Kulju kertoo Podcastissaan viihtyvänsä sinkkuna, eikä hän kuitenkaan täysin itsekseen ole ollut.
– Mulla oli vähän aikaa sellanen sunnuntaipoikkis. Eli nähtiin sunnuntaisin, pantiin ja katottiin Netflixiä. Se oli semmonen ihminen, joka oli tosi hauska ja kenen kanssa kemiat kohtaa tosi hyvin, hän paljastaa podcastissa.
Kulju kertoo, että hän syttyy miehistä, jotka ovat sporttisia, tatuoituja, pitkiäja tummapiirteisiä. Lisäpisteitä saa parrasta, tyylitajusta ja hymykuopista.
Yksi ominaisuus sulhoehdokkaalta myös vaaditaan.
– Miehen pitää olla isompi kuin minä. Haluan tuntea oloni tosi pieneksi miehen sylissä.
Eli Rosannaa sirompi Rantsu on sitten näitä "sunnuntaiystäviä".
Nyt laski Rosannan pisteet. Olen pitänyt häntä ihan symppiksenä.
Tässä näkyy myt se, että jos joku on komea ja ystävällinen ja tuntee hänet, niin se ei silti tarkoita että tähän kannattaa haksahtaa.
Vaikka olisit ylintä ystävää jonkun huumediilerin kanssa, kannattaa muistaa mitä se äijä touhuilee.
Jotenkin Rosanna itse antaa tällä touhuilulla siunauksensa huumeidenkäytölle...
Oikee missien kiertopalkinto tämä Ranta-aho.
Kaikista tyhmintä siti on se kuinka paljon tuo rantis on saanut julkisuutta . Ennen huumeista kärähämistään ei kukaan varmaan ollut hänestä kuullutkaan, nyt taas ihannoidaan lehdistössä jonain playboyna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt laski Rosannan pisteet. Olen pitänyt häntä ihan symppiksenä.
Tässä näkyy myt se, että jos joku on komea ja ystävällinen ja tuntee hänet, niin se ei silti tarkoita että tähän kannattaa haksahtaa.
Vaikka olisit ylintä ystävää jonkun huumediilerin kanssa, kannattaa muistaa mitä se äijä touhuilee.
Jotenkin Rosanna itse antaa tällä touhuilulla siunauksensa huumeidenkäytölle...
Rosannalla laski jo aiemmin pisteet, kun hän vaikeni siitä että Martina olisi viime kesän Ruisrockissa käynyt Sara Siepin kimppuun, Sofiahan oli ainoa joka sen julkisesti kertoi omalla nimellään. Eli jos kerran hyväksyy väkivaltaisen käytöksen, niin onko ihme jos kiinnostuu tälläisestä huumetyypistä.
Siinä mielessä on todella naurettavaa, että sitten Rosanna suuttuu ja pahoittaa mielensä jostain raksamiesten viheltelystä. Aikamoinen moraali naisella.
Lopun lause kruunaa koko jutun. Ei saa olla enempää keskipiste kuin mitä Rosanna itse. :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000000968770.html
Miss Helsinki etsii miestä deittiohjelmasta: ”Haluan miehen, joka jumaloi mua!"
Hallitseva Miss Helsinki Rosanna Kulju on viihtynyt jo jonkin aikaa sinkkuna, joten nyt nainen lähtee etsimään unelmiensa miestä Nelosen uudesta deittiohjelmasta Hottikset.
Ohjelman kahdeksan muun sinkun tavoin myös Rosannalla on tarkat raamit unelmakumppanilleen.
– Sellainen karismaattinen ja urheilullinen pitää ainakin olla. Eikä saa olla itsekäs tai epäluotettava, kaunotar sanoo IS:lle.
Ohjelman tiedotteessa Rosanna ilmoittaa haluavansa miehen, joka jumaloi häntä.
– Olen hallitseva Miss Helsinki, enkä ole vielä tavannut niin täydellistä miestä, että olisin valmis uhraamaan aikaani parisuhteelle. Tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ja olen osaksi senkin takia sinkku. Haluan lapsia noin 30-vuotiaana ja aion löytää ennen sitä oikean parisuhteen. Mieheni on oltava karismaattinen porukan naurattaja ja keskipiste, mutta ei kuitenkaan enempää kuin minä itse.
Narskun, narskun... joku taitaa onkia tietoja...
Nämä ihmiset eivät osaa rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset eivät osaa rakastaa.
Muuta kuin itseään! Ällöä puhetta näiltä molemmilta. Minäminäminäminä...
Aika itserakas, itsekeskeinen tyyppi. Mutta näitähän riittää. Martinat ja sun muut.
https://www.kiss.fi/uutiset/viihde/a-183524
Rosanna Kulju avoimena tunteistaan: "Olen tällä hetkellä todella kateellinen mun ystävälle"
Kulju kertoo kateuden tunteistaan tuoreessa podcast-ohjelmassaan.
Rosanna Kulju, 28, kertoo tuoreessa GRL GANG! -podcastissään avoimesti kateudesta ja pohtii samalla syitä sille, miksi olemme kateellisia ja miten siitä voi pyrkiä eroon.
Kuljun mukaan hän itse on viime vuosien aikana ollut kateellinen ystävilleen siitä, että näiden elämässä kaikki tuntuu olevan täydellistä.
- Tästä ei ole kauhean kauaa, kun olin todella kateellinen ystävälleni. Samaan aikaan, kun mun oma elämä oli aivan palasina, niin mun ystävällä oli kaikki. Ihana mies, ihana koti, hyvä työpaikka ja tasapaino kaikessa tekemisessä, Kulju kertoo.
Kuljun mukaan tunteet saivat hänet myös välttelemään ystävän seuraa, kunnes hän päätti rohkeasti avata suunsa.
- Tajusin, että jos antaa kateuden tunteiden hautoa liian kauan, niin se voi pilata sen ystävyyden kokonaan.
Tästä syystä Kulju päättikin kertoa tunteistaan ystävälleen avoimesti. Se helpotti omaa olemista, mutta Kuljun mukaan se myös lähensi kaksikkoa ja teki ystävyydestä entistä vahvemman.
Kulju myöntääkin olevansa useimmiten kateellinen saavutuksista ja luonteenpiirteistä, ei niinkään ulkonäöstä.
- Olen todella tyytyväinen itseeni, joten harvoin olen ulkonäöstä kateellinen. Haluaisin muutenkin, että minut muistetaan vaikka vähän outona tyyppinä mieluummin, kuin että minut muistettaisiin vain kauniina, Kulju pohtii.
Vaikka vanhemmiten kateuden tunteet ovat Kuljun mukaan vähentyneet, kertoo hän avoimesti tälläkin hetkellä kadehtivansa erästä ystäväänsä.
- Olen kateellinen mun ystävälle, joka odottaa lasta, sillä haluaisin itsekin olla raskaana. Olen sanonut sen ystävälleni, joten hän tietää sen, Kulju naurahtaa.
Tuleeko kellään jutun lopusta mieleen eräs Martina Aitolehti? :D
https://www.seiska.fi/Uutiset/Raju-valirikko-Rosanna-Kuljun-ja-Mailis-P…
Raju välirikko! Rosanna Kuljun ja Mailis Penttilän ystävyys murskaantui – eivät ole enää missään väleissä!
Miss Helsinki -kisoista tutut Rosanna Kulju, 28, ja Mailis Penttilä, 29, olivat vuosia ylimmät ystävykset. Pääkaupungin suihkuseurapiirit ovat kuitenkin jo jonkin aikaa supisseet kaunottarien viilenneistä väleistä.
Kaksikko oli ennen kuin paita ja peppu, mutta heitä ei ole enää toviin nähty yhdessä liikenteessä. Kaiken huippu oli, kun Mailis jätti heinäkuun lopussa väliin Rosannan syntymäpäiväjuhlat. Se oli temppu, joka ei jäänyt silmäätekeviltä huomaamatta.
Rosanna ja Mailis eivät enää myöskään seuraa toisiaan sosiaalisessa mediassa.
Seiskan luotettavista lähteistä saamien tietojen mukaan Mailiksen ja Rosannan välillä vallitsee tällä hetkellä täydellinen välirikko, eivätkä he ole enää missään tekemisissä keskenään. Seiskan tavoittama Mailis on vahvistanut asian Seiskalle.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Mailis-Penttila-vahvistaa-taydellisen-val…
Seiska tavoitti vaitonaisen Mailiksen, joka kuitenkin myönsi välirikon olevan totta.
– Kyllä se valitettavasti pitää paikkansa, emme ole tällä hetkellä tekemisissä. Onneksi ympärilläni on kuitenkin ihania ihmisiä, joihin voin luottaa, Mailis muotoili.
Rosanna ei sen sijaan halunnut avata vallitsevaa tilannetta juuri mitenkään.
– Minun henkilökohtaiset asiani eivät kuulu kenellekään muille! Eivät varsinkaan julkisuuteen, hän jyrisi Seiskalle.
Rosanna on jotenkin vastenmielinen eikä mikään kaunis. Ei ole yhtään mun makuun.
M33
Ei kelvannu toi työssä käyvä raksamies, mutta Niko kelpasi kummasti! :D Minä, minä, minä, minä...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75390ddc-cfbf-4017-9c75-c519ad…
Rosanna Kulju jätti rintaliivit pois asustaan - suivaantui raksamiesten reaktiosta: ”En anna kenenkään kohdella mua niin ällöttävästi”
Nykyisin Miss Helsinki -kisoja luotsaava, somevaikuttajana tunnettu Rosanna Kulju, 28, on pahoittanut mielensä hänelle vislanneiden rakennusmiesten vuoksi.
– Eilen kävelin rakennustyömaan ohi ja kaksi miestä katsoi mua pitkään joista toinen vislasi kovaan ääneen ja toinen huusi mitä haluaisi mulle tehdä naurahtaen, Kulju kirjoittaa.
Kulju arvioi miesten olleen noin nelikymppisiä.
– Käännyin ja kysyin eikö heille ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja - tämmöinen käyttäytyminen ei ole ok. Oli aika hiljaista poikaa, Kulju kirjoittaa.
Hän linjaa, ettei hyväksi keneltäkään moista tekstiä.
– En anna kenenkään kohdella mua niin epäkunnioittavasti ja ällöttävästi. Nämä henkilöt kehtasi mulle, 28-vuotiaalle naiselle huudella, joten varmasti kehtaa jollekin nuorelle tytölle. Ja se EI ole ok, Kulju muistuttaa.
Hän täsmentää, että hänellä ei ollut yllään mitään paljastavaa vaatetta. Sen sijaan hän oli pukeutunut pitkähihaiseen paitaan, jonka alle hän ei ollut pukenut rintaliivejä.
– Mulla on harvoin rintsikat ja se johtuu siitä, että viihdyn niin. Tämä on mun keho ja MÄ päätän miten pukeudun. Mun pukeutuminen ei oikeuta epäkunnioittavaan käytökseen ja mun pitäisi pystyä 2019 kävelemään vaikka alasti jos haluaisin ilman, että saisin moisia kommentteja, Kulju pauhaa.
Mikäli moista huutelua vielä kuuluu työmaalta, uhkaa Kulju painella työmaatoimistoon työnjohtajan puheille kysymään onko työntekijöillä liian vähän tekemistä kun he kehtaavat huudella ohikulkijoille.
Kulju kertoi asiasta myös Instagram Stories -videolla. Hän oli sen jälkeen saanut joltain naiselta kommentin, jossa syyllistettiin häntä itseään provosoivasta pukeutumisesta, joka olisi johtanut miesten huomioon. Kommentti teki Kuljun surulliseksi, sillä hän otaksuu että edes naiset pitäisivät yhtä tällaisissa asioissa.
– En hyväksy, että naisia kohdellaan esineinä, en missään tilanteessa. En hyväksy, että ajatellaan, että olisi naisen oma syy esim. epäasiallisessa kommentoinnissa tai raiskaustapauksissa, koska olisi pukeutunut provosoivasti. En ikinä tule hyväksymään sitä. Mä seison jokaisen naisen rinnalla, jota on kohdeltu epäkunnioittavasti ja puhun myös heidän puolesta jotka eivät itse uskalla. Ja sen mä teen koska mä voin ja koska mä uskallan, Kulju päättää.