Mitä mieltä olette nimestä Aurora?
Kommentit (31)
Yksi kauneimpia naisten nimiä, joita tiedän. Arvokas, kaunis ja vanha nimi. Tarkoittaa aamuruskoa. Aurora Karamzin oli kaunis viisas nainen, joka perusti diakonissalaitoksen ja sairaaloita, auttoi köyhiä. Siinä vasta arvokas nimikaima.
Tietysti sivistymättömät wt - idiootit eivät tiedä Karamzinista mitään, yllätys yllätys :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:59"]
Tuntemani Aurora on alle kolmekymppisenä eläkkeelle jäänyt mielenterveysongelmainen.
[/quote]
Ihan kuin se nimi olisi tehnyt hänestä mielenterveysongelmaisen? Vittu mitä logiikkaa.
Lausutaanko Aurora Aurora vai Auroora?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:59"]
Tuntemani Aurora on alle kolmekymppisenä eläkkeelle jäänyt mielenterveysongelmainen.
[/quote]
Onko hän ollut hoidossa Auroran sairaalassa?
Mulle tulee mieleen et äidiltä on jäänyt prinsessaleikit kesken ja on sitten pitänyt muksukin nimetä "prinsessaksi"
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:33"]
Mulle tulee mieleen et äidiltä on jäänyt prinsessaleikit kesken ja on sitten pitänyt muksukin nimetä "prinsessaksi"
[/quote]
Mulle tulee mieleen et sä olet uskomattoman tyhmä ihminen. Tuo nimen prinsessamaisuus on ainoastaan omien rumien korviesi välissä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:49"]
[/quote]
Mulle tulee mieleen et sä olet uskomattoman tyhmä ihminen. Tuo nimen prinsessamaisuus on ainoastaan omien rumien korviesi välissä.
[/quote]
Että Disneyn Ruususella aka Auroralla ei ole mitään yhteyttä ko nimeen?
Sen lisäksi kysyttiin mitä minulle tulee nimestä mieleen ja kerroin sen menemättä kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin.
Miksi sinulla on noin paha olla tänään?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:49"]
[/quote]
[/quote]
Että Disneyn Ruususella aka Auroralla ei ole mitään yhteyttä ko nimeen?
Sen lisäksi kysyttiin mitä minulle tulee nimestä mieleen ja kerroin sen menemättä kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin.
Miksi sinulla on noin paha olla tänään?
[/quote]
Jos Disneyllä sattuu olemaan Aurora niminen prinsessa, se sitten leimaa koko nimen prisessaksi? Todella hieno logiikka sinulla, rispektiä. Ei sinulle sano Aurora Karamzin mitään, voin kertoa ettei hän ollut Disney prinsessa.
Minulla on paha olo siksi, että ihmiset ovat niin hanakasti aina leimaamassa muita ihmisiä ties miksi sen perusteella millaisen nimen on lapselleen antanut. Se on kuvottavaa. Ja on mulla PMS päällä myös, myönnettäköön, pitäisi pysyä poissa tältä wt-kanavalta silloin.
Aurora ei ole mikään Disney-nimi vaan ikivanha antiikin ajoilta periytyvä naisen nimi. Omassa suvussani Aurora oli yleinen esiäitieni nimi 1800-luvun alkupuolella, joten se siitä Disneystä.
PMS-oirelevalle voin antaa kaiken anteeksi :)
En koe olevani wt, enkä erityisen ruma korvainen ja olen kyllä tietoinen Auroran muista merkityksistä ja tiedän mm. mitkä ovat Aurora borrealis. Kuitenkin kysymys oli mitä juuri minulle tulee nimestä mieleen niin kerroin sitten sen :)