Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 25v. Tuntuu kamalalta miten vanha olen jo :(

Vierailija
27.08.2020 |

Yksikin pieni tyttö kaupassa kommentoi hiljattain minua "Äiti tolla tädillä on....". Nuoruus ja parhaat vuodet takana. :(

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin siinä alta 3-kymppisenä jonkinlaista ikäkriisiä, mutta ei sen jälkeen. Paitsi nyt 55-vuotiaana, kun vähän joka paikassa on alettu kysellä "tuleeko eläkeläislippu?"

Vierailija
62/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin just 55. Yritin itsaria 25na, kun luulin, ettei musta tuu koskaan mitään ja elämä oli turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täytin just 46, enkä tunne olevani ollenkaan vanha 😃

Voi kun minäkin osaisin valehdella itselleni.. en vaan osaa. :(

AP

mikä tekee 25-vuotiaasta vanhan? t. 19-vuotias, en koe olevani vanha 6 vuoden päästä :D

Huomaat, että kuuden vuoden päästä koet olevasi. 16-vuotias tyttäreni pitää kaikkia yli 20-vuotiaita mummoina. :D

No mun elämässä ei joku 16-vuotias ole mikään kovin merkittävä mielipidevaikuttaja.

t. oikein tyytyväinen viiskymppinen

P.S. Kaksvitonen muka "vanha", hah hah haa!

Tunne on varmasti molemminpuoleinen. 50-vuotias eläkeläismummeli ei ole 16-vuotiaalle merkittävä mielipidevaikuttaja. 

Eipä välttämättä ole 50v. mielipidevaikuttaja 16-vuotiaalle. Sen verran korjaan kuitenkin, että tuo 16-vuotias on reippaasti yli 30-vuotias, ennen kuin nykypäivän 50v saavuttaa eläkeikänsä ja hänestä tulee "eläkeläismummeli".

Vierailija
64/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin alkoi kriisi vähän ennen kun täytin 25v. Ja se kriisi on jatkunut nyt tänne 27v asti ja loppua ei näy, kun elämä ei etene, mutta vuosia kertyy vaan kauhealla tahdilla nykyään! Tuntuu, ettei ole enää yhtään aikaa käyttää mihinkään opiskeluihin, vaan ne pitäisi olla jo pois alta tai kohta valmistumassa jo. Töissä en ole ollut vielä yhtään ja opiskelua edessä ehkä vielä jopa 5v, jos nyt edes pääsee mihinkään korkeakouluun kun vihdoin saa tämän amiksen pois alta, jolla tuskin työllistyn pahemmin.

Höpön pöpön. Itse aloitin nelikymppisenä yliopistossa. Haaveiltuani siitä 20 vuotta. Elämä on se mitä siitä tekee ja tällä hetkellä oikein hyvää elämää onkin.

Yliopistossa voi aloittaa opinnot vaikka 60-vuotiaana. On täysin eri asia, saatko alaltasi työpaikkaa, jossa muut ovat työskennelleet jo 20-30 vuotta.

Tämähän pätee mihin tahansa työpaikkaan. Ilmeisesti työnantajani on sitten avarakatseisempi kuin sinä kun töitä sain.

Vierailija
65/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus on niin lyhyt aika että mitä tuota haikailee kun suurinosa elämästä eletään vanhoina kurppina. 

Vierailija
66/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne

Vierailija
67/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtyy nyyh voi voi ja liikkistä ota tosta todesta yksi annos jaksuhalia

Vierailija
68/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapset nyt sanoo kaikkia aikuisen näköisiä tädeiks ja sediks, mua sanottiin tädiks kun olin just täyttänyt 18 v ja olin/olen vielä babyface. Joten eipä paljoa kerro ulkoisesta olemuksesta.

Vierailija
69/69 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä vanha, nyt vaan kädet ristiin että säästyisit pahimmilta vanhuudenvaivoilta ja kolotuksilta.🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän