Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 25v. Tuntuu kamalalta miten vanha olen jo :(

Vierailija
27.08.2020 |

Yksikin pieni tyttö kaupassa kommentoi hiljattain minua "Äiti tolla tädillä on....". Nuoruus ja parhaat vuodet takana. :(

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tuntea olevansa vanha 25-vuotiaana? Juuri valmistunut opiskeluista tai opiskelee vielä ja lapsia ei yleensä vielä ole. Moni asia vielä vaiheessa, työuran alussa myöskin.

Siksi varmaan, että on jo paljon ammatteja, jotka ovat jo menneet sivusuun. Enää ei voi tulla huippumalliksi, laulajaksi, näyttelijäksi, missiksi, ilmastoesikuvaksi jne.

Tuntuu varmasti pahalta, sillä kaikki em. urat ovat mahdollisuuksia alle 20-vuotiaalle.

Ja 99,9% urapolkuihin pääsee minkä ikäisenä vain. On vanhempia malleja, lapsimalleja, ylipainoisia jne, kaikenlaisia. Kaikki näyttelijät eivät suinkaan ole alle 25-vuotiaita. Laulajauran myöhemmällä iällä aloittaneita on vaikka kuinka paljon. Jne.

Vierailija
22/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täytin just 46, enkä tunne olevani ollenkaan vanha 😃

Voi kun minäkin osaisin valehdella itselleni.. en vaan osaa. :(

AP

En mä valehtele, koen olevani teini 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän ap:sta tuntuu 50-, 70- tai 90-vuotiaana? Vähän perspektiiviä, kun voi vielä ainakin 65 vuotta olla tosi vanha.

Vierailija
24/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tuntea olevansa vanha 25-vuotiaana? Juuri valmistunut opiskeluista tai opiskelee vielä ja lapsia ei yleensä vielä ole. Moni asia vielä vaiheessa, työuran alussa myöskin.

Siksi varmaan, että on jo paljon ammatteja, jotka ovat jo menneet sivusuun. Enää ei voi tulla huippumalliksi, laulajaksi, näyttelijäksi, missiksi, ilmastoesikuvaksi jne.

Tuntuu varmasti pahalta, sillä kaikki em. urat ovat mahdollisuuksia alle 20-vuotiaalle.

Ja 99,9% urapolkuihin pääsee minkä ikäisenä vain. On vanhempia malleja, lapsimalleja, ylipainoisia jne, kaikenlaisia. Kaikki näyttelijät eivät suinkaan ole alle 25-vuotiaita. Laulajauran myöhemmällä iällä aloittaneita on vaikka kuinka paljon. Jne.

Toki Perähölkkälän kesäteatterissa tarvitaan myös 25-vuotiaita näyttelijöitä, mutta huipulle pyrkiminen pitää aloittaa hyvin nuorena, eli alle 20-vuotiaana. Kaikki huippunäyttelijät, -mallit ja -laulajat ovat aloittaneet uransa hyvin nuorena. 25-vuotias on jo auttamatta ulkona niistä kuvioista. 

Vierailija
25/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki Perähölkkälän kesäteatterissa tarvitaan myös 25-vuotiaita näyttelijöitä, mutta huipulle pyrkiminen pitää aloittaa hyvin nuorena, eli alle 20-vuotiaana. Kaikki huippunäyttelijät, -mallit ja -laulajat ovat aloittaneet uransa hyvin nuorena. 25-vuotias on jo auttamatta ulkona niistä kuvioista. 

Koskee myös huippu-urheilijoita.

Vierailija
26/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös huippu-urheilijoita.

Sehän riippuu täysin osaamisesta.

Vierailija
27/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän toisaalta nuo ajatukset. Itse olen nyt 26-vuotias ja nuoruus meni suoraan sanoen todella "huonosti". En käynyt missään ja olin kiusattu sekä yksinäinen. Sen takia sitä välillä miettii, että jäikö minulla elämästä nyt yksi vaihe pois eli se huoleton ja mukava nuoruus minkä moni muu on kokenut. Ja en halua valittaa ja tiedän kyllä, että monen nuoruus ei ole mitään mukavaa, mutta kyllä välillä on surullinen olo silti. Senkin takia, että elämäni ei ole mitään "hyvää" vieläkään ja pelottaa kuinka koskaan saan sitä kuntoon ja pärjäänkö muutenkaan. 

Vierailija
28/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi liian vanha Dannylle, Frederikille, Leonardo Dicapriolle sekä formulapomoille. 

Osanottoni. 😪

Vierailija
29/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän toisaalta nuo ajatukset. Itse olen nyt 26-vuotias ja nuoruus meni suoraan sanoen todella "huonosti". En käynyt missään ja olin kiusattu sekä yksinäinen. Sen takia sitä välillä miettii, että jäikö minulla elämästä nyt yksi vaihe pois eli se huoleton ja mukava nuoruus minkä moni muu on kokenut. Ja en halua valittaa ja tiedän kyllä, että monen nuoruus ei ole mitään mukavaa, mutta kyllä välillä on surullinen olo silti. Senkin takia, että elämäni ei ole mitään "hyvää" vieläkään ja pelottaa kuinka koskaan saan sitä kuntoon ja pärjäänkö muutenkaan. 

Kyllä sinä pärjäät💛

Vierailija
30/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika etsiä 30-40v mies ja perustaa perhe. Kannattaa toimia nyt niin et sitten kirjoittele tänne parin vuoden päästä katkerana tätinä

Vierailija
31/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kävelisin jonnekin metsään puun juurelle kuolemaan.

Vierailija
32/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille sanotaan aina "täti" kun heille puhutaan kaupan kassaneidistä/-rouvasta. Hölmöltähän se kuulostaa, mutta toisaalta helpompaahan se on kuin alkaa lapselle opettamaan milloin voi sanoa tyttö ja milloin nainen. 

Vai pitääkö nykyään lapsia opettaa käyttämään sanaa "henkilö"?

Vierailija
33/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä lytätään heti ap:n kokemukset?

Itse olen 35, mutta kärsin ikäkriisistä ap:n iässä.

Moni voi tuntea itsensä liian vanhaksi vaikka onkin vielä nuori. Itse pidän nykyään 25-vuotiaita nuorina, en pitänyt silloin kun olin 25.

25-vuotiaanakin vo kuitenkin olla jo kynnys esimerkiksi lähteä opiskelemaan, se voi olla suurempi. Silloin 25-vuotiaana toivoin, että olisin vielä 17-19-vuotias, kun "kaikki" ovet oli vielä avoinna.

Pitäisi vaan pystyä nauttimaan omasta iästä oli sitten minkä ikäinen tahansa, mutta ei se vaan aina ole niin helppoa.

Itse olin 25-vuotiaana tilanteessa, että olin työtön, opiskelut oli junnanneet jo pidempään paikallaan ja tulevaisuus vaikutti toivottomalta. Sain kuitenkin 26-vuotiaana työpaikan ja opiskelutkin sain vihdoin päätökseen 27-vuotiaana, mutta tulevaisuus tuntui pimeältä silloin 25-vuotiaana. Mietin vaan, että en ole saavuttanut elämässä vielä mitään ja 6 vuotta lukion jälkeen mennyt jo.

Vierailija
34/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois vaan mies/nainen? Miksi pitää olla setä/täti?

Vierailija
35/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täytin just 46, enkä tunne olevani ollenkaan vanha 😃

Voi kun minäkin osaisin valehdella itselleni.. en vaan osaa. :(

AP

mikä tekee 25-vuotiaasta vanhan? t. 19-vuotias, en koe olevani vanha 6 vuoden päästä :D

Huomaat, että kuuden vuoden päästä koet olevasi. 16-vuotias tyttäreni pitää kaikkia yli 20-vuotiaita mummoina. :D

No mun elämässä ei joku 16-vuotias ole mikään kovin merkittävä mielipidevaikuttaja.

t. oikein tyytyväinen viiskymppinen

P.S. Kaksvitonen muka "vanha", hah hah haa!

Vierailija
36/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repskops 25 vanha! Ite kohta 35 ja ei kiinnosta, oon kuin lapsi valepuvussa :D

Vierailija
37/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v ja elämä meni jo ohi.

Odota kun olet 60v ja ikee kakkostyypin puperteetti, johan on menoa että oksat pois.

Vierailija
38/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi kriisi vähän ennen kun täytin 25v. Ja se kriisi on jatkunut nyt tänne 27v asti ja loppua ei näy, kun elämä ei etene, mutta vuosia kertyy vaan kauhealla tahdilla nykyään! Tuntuu, ettei ole enää yhtään aikaa käyttää mihinkään opiskeluihin, vaan ne pitäisi olla jo pois alta tai kohta valmistumassa jo. Töissä en ole ollut vielä yhtään ja opiskelua edessä ehkä vielä jopa 5v, jos nyt edes pääsee mihinkään korkeakouluun kun vihdoin saa tämän amiksen pois alta, jolla tuskin työllistyn pahemmin.

Vierailija
39/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä provo mutta mulla oli 25 v tuo tunne, sitten 26 ja 27 tuntui nuorelta ja hyvältä. Nyt 28 v on alkanut varmaan kolmenkympin kriisi, tosi kiva. Vaikka tiedän järjellisesti että olen suht nuori vielä ainakin koko elämän mittakaavassa niin on tosi epävarma olo omasta iästä ja tuijotan päivittäin peiliin etsien ikääntymisen merkkejä :(

Vierailija
40/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että provo. Sen verran nopeasti aloituksesta tuli tuo 'parasta ennen' -kommentti. Nähnyt myös samanlaisen avauksen useamman kerran ja heti nopeasti 'parasta ennen' -kommentti niissäkin.

Jep. Ja vieläpä miehen kirjoittama sellainen. Yleensä suoltaa niitä nyyhkyavauksia tyyliin, olen 25-vuotias, en voi enää löytää kunnon miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi