Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yli 40-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
27.08.2020 |

Lähtötilanne: 40+ nainen, harrastaa kestävyysurheilua, eli juoksee pitkiä matkoja, pyöräilee, ui, hiihtää, lukee ja tekee käsitöitä. Tykkää tehdä ruokaa ja leipoa ja tehdä pihatöitä. Koti on siisti, lapset kouluiässä. Työpaikka on ja taloudellisesti omillaan. Jos asialla on jotain merkitystä, niin ulkonäkö kai ihan ok, vaatekoko 38, pitkät vaaleat hiukset, parasta ehkä kiva hymy ja hyvät hampaat, jos nyt jotain pitää arvioida. Käyn urheilutapahtumissa, katson lasteni kisoja ja pelejä. Ravintoloissa en käy kuin ihan poikkeustapauksissa, lähinnä jossain työjutuissa. Luonne on aika rauhallinen, en mitenkään räväkkä, uudessa seurassa ujo ja hiljainen.
Onko mitään toivoa löytää joku kunnollinen mies? Pitkään ollut yksin. Toiveissa perusmies, savuton, alkoholia vain vähän tai ei ollenkaan, luonnosta pitävä, liikunnallinen, työssäkäyvä ja muutenkin kunnollinen ja siisti.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi kivalta jalat maassa olevalta tapaukselta!

Vierailija
22/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juuri naiselta jota itse lähestyisin jos olisin vapaa. Joten kyllä toivoa on. Tässä ikäluokassa on eronneita miehiä pilvin pimein. Omissa urheiluharrastuspiireissäkin kuulee vähän väliä jonkun eronneen.

Miksi eroja tulee niin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto ei varmaan rautaa olekaan, ainakaan miesasioissa, sen kyllä myönnän. Totta kai tiedän, että on olemassa Tinder ja totta kai voisi mennä illalla ulos etsiskelemään miehiä. Itsestä vain tuntuu, että sieltä en löytäisi sellaista, mitä oikeastaan etsisin. On kiva kuulla, miten muilla on mennyt. Sitä minä oikeastaan täältä hain. 

Ja tiedän, että ei yli 40-vuotias äiti-ihminen ole se kaikista tavoitelluin naistyyppi. Monelle varmaan täysi turn-off joko ihan iän tai lasten takia tai molempien yhdessä tai muistakin syistä. Lapset asuvat siis kanssani aina, ei esim. vuoroviikoin.

Urheilua kyllä harrastan, mutta en fanaattisesti ja olen ihan normaalikokoinen, hoikka mutta en laiha. Monet sunnuntaiaamut olen kyllä aloittanut juoksulenkillä, se on totta. En arvostelisi miehen liikunnallisuutta, kiva, olisi jos liikunta kiinnostaisi häntä. Mitään vihersmoothieita en tee vaan ihan tavallista ruokaa. Ja leivonkin kaikenlaista.

ap

Huono itsetunto aikuisella naisella on se ikävin asia ja se tekee kaikesta vaikeaa. Jos nainen tarvitsee koko ajan jonkun tsemppaajan ja pään taputtelijan pystyäkseen seisomaan selkä suorassa, niin vaikeaksi menee. Kun tuo huonoitsetuntoisuus menee myös sänkyyn asti, niin seurustelu osoittautuu ihan mahdottomaksi.

Minkä takia erositte ap? Missä on lasten isä?

Vierailija
24/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kuvauksen perusteella ap vaikuttaisi minusta tosi mielenkiintoiselta tapaukselta jos minulla olisi aktiivisesti haku päällä.

Tuntuu sopivan rauhalliselta, "tavalliselta". Tavallisuus mielletään liian usein huonoksi ominaisuudeksi, minusta deitti-ilmoissa liian moni koettaa liikaa olla se maailmankaikkeuden uniikein ihme, jumalten lahja ihmiskunnalle. Minä olen tavallinen ja toivoisin että seuralaisenikin olisi suht tavallinen, omanlaisensa yksilö silti.

Päättelisin tekstistä että hyvä osallistuva äiti ja kropan täytyy olla varsin hyvässä kunnossa tuollaisella liikunnalla joten siitä puolesta minulla tuskin olisi mitään valittamista. Enemmänkin olisin huolissani että riittääkö oma kuntoni ap:lle. Rinkka selässä kävelen kyllä erämaassa vaikka maailman tappiin, mutta juoksulajeissa olen aina ollut surkea. Viihtyisikö ap vaeltamassa?

m46

Vierailija
25/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mukavan oloinen olet, mutta tuon ikäiseltä en kauheasti enää jaksaisi sen pohtimista, että kelpaanko minä vai en. Jos ei itse tiedä, että hyvin kelpaa, niin kannattaa pysytellä vielä hetki sinkkuna. 

4-kymppisinä voisi jo suhteen ajatella olevan tyyliä "kaksi aikuista". 

Vierailija
26/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kuvauksen perusteella ap vaikuttaisi minusta tosi mielenkiintoiselta tapaukselta jos minulla olisi aktiivisesti haku päällä.

Tuntuu sopivan rauhalliselta, "tavalliselta". Tavallisuus mielletään liian usein huonoksi ominaisuudeksi, minusta deitti-ilmoissa liian moni koettaa liikaa olla se maailmankaikkeuden uniikein ihme, jumalten lahja ihmiskunnalle. Minä olen tavallinen ja toivoisin että seuralaisenikin olisi suht tavallinen, omanlaisensa yksilö silti.

Päättelisin tekstistä että hyvä osallistuva äiti ja kropan täytyy olla varsin hyvässä kunnossa tuollaisella liikunnalla joten siitä puolesta minulla tuskin olisi mitään valittamista. Enemmänkin olisin huolissani että riittääkö oma kuntoni ap:lle. Rinkka selässä kävelen kyllä erämaassa vaikka maailman tappiin, mutta juoksulajeissa olen aina ollut surkea. Viihtyisikö ap vaeltamassa?

m46

Sillä on ne kersat. Ei se voi lähteä minnekään.

Vierailija
27/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juuri naiselta jota itse lähestyisin jos olisin vapaa. Joten kyllä toivoa on. Tässä ikäluokassa on eronneita miehiä pilvin pimein. Omissa urheiluharrastuspiireissäkin kuulee vähän väliä jonkun eronneen.

Kai jokaisella parilla on ollut omat haasteensa. Oltu tässä iässä usein jo aika kauan yhdessä ja lapset jo sen verran isoja että ero ei ole enää niin hankala juttu. Jos liitto ei toimi niin sitten erotaan. Ei se sen kummempaa.

Vierailija
28/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten mukavan oloinen olet, mutta tuon ikäiseltä en kauheasti enää jaksaisi sen pohtimista, että kelpaanko minä vai en. Jos ei itse tiedä, että hyvin kelpaa, niin kannattaa pysytellä vielä hetki sinkkuna. 

4-kymppisinä voisi jo suhteen ajatella olevan tyyliä "kaksi aikuista". 

Totta, oma kelpaavuus ja sen miettiminen on hyvin rasittavaa. Ap:n aloituksessa ja kommentissa tämä asia tuli hyvin esille, joten ongelma on iso ja syvällä.

Vierailija
29/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m46

Niitäkö ei ikinä voi laittaa minnekään mummolaan tms pariksi päiväksi?

Vierailija
30/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai jokaisella parilla on ollut omat haasteensa. Oltu tässä iässä usein jo aika kauan yhdessä ja lapset jo sen verran isoja että ero ei ole enää niin hankala juttu. Jos liitto ei toimi niin sitten erotaan. Ei se sen kummempaa.

Ap:n haaste on entinen mies, eli ilmeisesti lasten isä, joka ei ole maisemissa enää. Isejä voi tietenkin olla useampiakin ja lasten sävystä ei tiedä.

Vierailija
31/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmasti sinulle liian nuori(29v) mutta kyllä minulle kelpaisi sinun kaltainen nainen. Se että sinulla on lapsia ei ole huono asia koska itse en omia lapsia lapsia halua. Olen urheilullinen ja töissä käyn sekä tulen erittäin hyvin toimeen palkallani.

Miksi toisen lapset ovat ok sellaisille, joilla ei ole omia lapsia? Minulle tuo logiikka ei ole auennut koskaan.

Vierailija
32/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m46

Niitäkö ei ikinä voi laittaa minnekään mummolaan tms pariksi päiväksi?

Ei.

Vierailija
33/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmasti sinulle liian nuori(29v) mutta kyllä minulle kelpaisi sinun kaltainen nainen. Se että sinulla on lapsia ei ole huono asia koska itse en omia lapsia lapsia halua. Olen urheilullinen ja töissä käyn sekä tulen erittäin hyvin toimeen palkallani.

Miksi toisen lapset ovat ok sellaisille, joilla ei ole omia lapsia? Minulle tuo logiikka ei ole auennut koskaan.

Jotkut ovat ihan älyttömän epätoivoisia. Tuokin alle kolmekymppinen mies olisi heti työntämässä itseään yli nelikymppiselle naiselle, lapsista viis.

Vierailija
34/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska omat lapset jos tekee niin se tuhoaa oman työuran,joutuu olemaan pois töistä,joutuu olemaan kotona lasta hoitamassa,joutuu jäämään töistä pois jos lapsi on kipeä... jne

Tämän takia on hyvä että naisella on lapset valmiina ja tämän takia monelle miehelle se ei haittaa jos nainen on yh.

Vierailija
35/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto ei varmaan rautaa olekaan, ainakaan miesasioissa, sen kyllä myönnän. Totta kai tiedän, että on olemassa Tinder ja totta kai voisi mennä illalla ulos etsiskelemään miehiä. Itsestä vain tuntuu, että sieltä en löytäisi sellaista, mitä oikeastaan etsisin. On kiva kuulla, miten muilla on mennyt. Sitä minä oikeastaan täältä hain. 

Ja tiedän, että ei yli 40-vuotias äiti-ihminen ole se kaikista tavoitelluin naistyyppi. Monelle varmaan täysi turn-off joko ihan iän tai lasten takia tai molempien yhdessä tai muistakin syistä. Lapset asuvat siis kanssani aina, ei esim. vuoroviikoin.

Urheilua kyllä harrastan, mutta en fanaattisesti ja olen ihan normaalikokoinen, hoikka mutta en laiha. Monet sunnuntaiaamut olen kyllä aloittanut juoksulenkillä, se on totta. En arvostelisi miehen liikunnallisuutta, kiva, olisi jos liikunta kiinnostaisi häntä. Mitään vihersmoothieita en tee vaan ihan tavallista ruokaa. Ja leivonkin kaikenlaista.

ap

Yli 40v naisella riittää kyllä vientiä miesmarkkinoilla. Minulla ainakin. Liikun, mutta en pakonomaisesti. Kokkaan, mutta vain itselleni. Omat lapseni ovat aikuisia, mutta tulen hyvin toimeen miehen pienen lapsen kanssa. En juo, enkä polta.

Vierailija
36/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että lapset (joilla on yksi yhteinen isä ja joiden sävy on kyllä ihan sama kuin minulla ja isälläänkin, eli vaalea) on monelle ongelma. On totta kai helpompaa aloittaa puhtaalta pöydältä joko lapsettoman naisen kanssa tai sitten sellaisen naisen kanssa, jonka lapset ovat jo omillaan. Uusperhekuvio olisi itsellenikin uusi tilanne.  Lapseni  ovat tosiaan jo toisella kymmenellä, eivät enää ihan pieniä, mutta asuvat kyllä kotona vielä pitkään. 

Erosta on jo kauan aikaa. Avioliittoa ei voi jatkaa, jos toinen ei halua. Eipä siinä oikein muuta syytä ollut. 

Mutta kiitän kommenteista ja poistuin. Harkitsen ainakin vakavasti yhdistystoimintaa ja mm. polkujuoksutapahtumia. 

ap

Vierailija
37/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isä halunnut jatkaa edes isänä? Outo tyyppi.

Vierailija
38/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että noilla spekseillä mies olisi vapaana kovin pitkään? Olisit katsonut sellaisen parikymppisenä.

Vierailija
39/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän