Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö lomautettuna hakea joka ikistä turhaa työpaikkaa ja mennä työkkärin cv-kursseille?

Vierailija
27.08.2020 |

Lomautusta uhkaa ekaa kertaa elämässä ja selvittelin asiaa, että pitää hakea työttömäksi työnhakijaksi, jotta saa ansiosidonnaista. Niin pitääkö silloinkin hakea kaikkee turhaa shaibaa mitä työkkäristä käsketään ja osallistumaan cv-kursseille, niin kuin normaalisti työttömänä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan millekään kurssille käskenyt. Juuri eilen puhuin te-toimiston virkailijan kanssa. Hän totesi, että mun oma työllistymissuunnitelma oli niin laaja ja hyvä, ettei sitä tarvitse muuttaa. Olen viimeiset 4 kk ollut työkokeilussa, joka päättyy tän kuun loppuun. Nyt mulla on tää uusi-vanha suunnitelma voimassa 3 kk, ja saan itse haeskella työpaikkoja ihan rauhassa.

Työkkärissä ollaan iloisia, kun on itse aktiivinen. Mua ei ole koskaan "uhkailtu" kursseilla tms, vaan olen antanut hyvän kuvan, ettei työnteko kiinnosta.

Lomautuksesta ei ole kokemusta, mutta et varmasti ole ainoa tilanteessassi. Kaikkea hyvää, kyllä se siitä!

Vierailija
2/2 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun työttömyyspäivärahaa hakee, niin siellä on valikko, josta voi valita mikäli tarvitsee tukea esim juuri CV:n laatimiseen tai työnhakuun tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla