Naisvaltaisella alalla työskentely. Tuntuu, ettei minusta pidetä.
Tämähän on vasta alkusoittoa, olen uusin ja siedän toistaiseksi kyseenalaista käytöstä.
Kaikki ovat naisia ja heitä on paljon samassa työvuorossa. En tiedä sopeudunko porukkaan.
Katsotaan kuin muukalaista tai hyvä jos edes noteerataan paitsi ellei ole pakko. Kun yrittää keskustella niin ei osan kanssa pääse mihinkään juttuun, aivan kun puhuisi eri kieltä eikä edes haluta ymmärtää tai ymmärretään väärin tai sitten tulee vain lyhyt vastaus ja hiljaisuus. Tuntuu aivan vajakilta.
Kun kysyn jotain niin tunnen itseni vain typerämmäksi ja toisaalta tuntuu, että saan aivan järjettömän helppoja työtehtäviä. No tässäkin toki kärsivällisyys on valttia.
Olen päätynyt olemaan mielummin hiljaa ja pysymään sivulla koska taisin alkujännitykseni kanssa mokata ensivaikutelmani.
Vaikea sulattautua porukkaan, pienempi ryhmä olisi helpompaa tällaiselle jännittäjätyypille.
Yritän kuitenkin hoitaa käsketyt työt ja toivon, ettei minua savusteta ulos jos en pääsekkään tiiviiseen ryhmähenkeen sisään.
Olen ollut ennen pienemmissä sekaryhmissä hommissa ja silloin on ainakin tuntunut, että olen päässyt paljon paremmin hommaan mukaan eikä pikkumokat tai jännittäminen ole ketään haitannut. Olen pystynyt nauramaan itsekin ja olemaan rento hyvässä porukassa.
Joku takkuaa, vika on varmaan minussa mutta näin monta ihmistä kuluttaa paljon energiaa ulkopuolisena.
Mitä neuvoksi?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinäkö olet mies? Jätit nyt olennaisen tiedon pois, annat ainakin vaikutuksen että olet mies.
Olen nainen myös, kaikki ovat naisia meidän vuorossa.
Ap
Mitä hevonhuttua?
Jospa koettaisit tiivistää asiasi kahteen virkkeeseen.
Sinut halutaan savustaa ulos firmasta. Onko teillä jokin omaan suoritukseen pohjautuva tulospalkkiosysteemi? Että muut hyötyvät lähdöstäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinäkö olet mies? Jätit nyt olennaisen tiedon pois, annat ainakin vaikutuksen että olet mies.
Olen nainen myös, kaikki ovat naisia meidän vuorossa.
Ap
Miten tämä naisvaltaisuus sitten liittyi asiaan?