Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan oikeasti, mitä kettua???

Vierailija
17.05.2023 |

Olen vieläkin niin järkyttynyt etten tiedä saako tästä kukaan mitään selkoa mutta yritetään.

Olin tekemässä töistä lähtöä kun huomasin tulleen kaksi puhelua ja txt päiväkodista. "Tärkeää asiaa, soita". Soitin kun huomasin, lyhyesti kerrottuna. . Hoitaja kertoo lapsen isän haisseen alkolle eikä lasta voitu antaa hälle. Minun täytyi lapsi hakea. Tiedän varmasti ettei näin ollut. Puhui jotain, että ottaa selvää jostain ja jotain lastensuojelusta. Olen aivan puulla päähän lyöty. Mitä hittoa tästä seuraa!?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä seuraa tiukka puhuttelu lapsen isälle, eli mistä oli kyse. Meillä olisi tuossa tilanteessa jäänyt isä paikalle odottamaan, että joku tulee puhalluttamaan.

Vierailija
2/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen isä ei soittanut sinulle itse ja selittänyt tilannetta? Siis jos oikeasti ei ollut niin humalassa, että ei älynnyt soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä seuraa tiukka puhuttelu lapsen isälle, eli mistä oli kyse. Meillä olisi tuossa tilanteessa jäänyt isä paikalle odottamaan, että joku tulee puhalluttamaan.

Mies oli itse ehdottanut, että puhalluttavat. Eivät ryhtyneet siihen. On itsekin ihan hämillään!

ap

Vierailija
4/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko on kauppa.

Alkoholi on juoma.

Vierailija
5/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
6/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että miehen alkoholiongelma tuli vihdoinkin esille. Jotkut juopot ovat taitavia salaamaan juomisensa. Jotkut juopon puolisot ovat myös taitavia olemaan näkemättä ongelmaa.

Rehellisen itsetutkiskelun paikka aapeellä: miten tästä eteenpäin?

Vierailija
7/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juominen ja haisrminen ei ole kiellettyä. Päiväkodin henkilökunta on toiminut väärin. Alkoholi on laillista ja jopa lasten seurassa.

Vierailija
8/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Ei meistä kukaan usko, kunhan hassutellaan mukana.

Vierailija
9/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tapahtunut.

Sinä, joka uskoit tämänkin tarinan, mikä ihme sinussa on vikana? Tarvitset holhousta.

Vierailija
10/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei seuraa varmaan mitään. Mutta ottiko mies yhden tai kaksi olutta? Ei siis ottanut. Entä valkosipuli? Miksi hoitaja tekee turhan ilmon, tuskin mies oli umpitunnelissa.

Vierailija
11/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on toki porvoosta.

Mutta noin siis niinkuin oikeestihan se päikyn täti tai setä ei ole mikään kaikkivoipa viranomainen. Jos se yrittäisi "olla antamatta" lasta vanhempansa mukaan, niin sehän olisi vapaudenriisto-niminen rikos.

Vierailija
12/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen isä ei soittanut sinulle itse ja selittänyt tilannetta? Siis jos oikeasti ei ollut niin humalassa, että ei älynnyt soittaa.

Päiväkodista olivat kysyneet mieheltä voivatko soittaa minulle. Mies vastannut, että tietenkin. Mies oli myös ennen tätä laittanut mulle viestiä ja kertonut asiasta mutten siinä hässäkässä kerennyt niitä kunnolla lukemaan ja sisäistämään. Tämä hoitaja halusi välttämättä olla itse yhteyksissä. Se on sellainen hoitaja joka nyt viime metreillä kun lapsi on hoidossa, tuntuu tekevän kärpäsistä härkäsiä joka asiassa. On mm tehnyt kauhean ongelman siitäkin kun lapsi menee reippaasti rappuset ylös mutta alas arkailee tulla. Mm. tällaisia muita "ongelmia" ilmennyt pvkodissa. Lapsi tulee ihan hysteeriseksi, itkee ja tärisee kun kerran viikossa eräs tapahtuma johon tämän hoitajan mielestä lapsen on osallistuttava vaikka reagoi miten reagoi. Itkee päiväkotiin jäädessä, silloin kun tämä ko hoitaja vastassa. Tulee jo mieleen, että on ottanut meidät ja lapsen joksikin silmätikuksi jostain syystä.

ap

Vierailija
13/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodista olivat kysyneet mieheltä voivatko soittaa minulle. Mies vastannut, että tietenkin. Mies oli myös ennen tätä laittanut mulle viestiä ja kertonut asiasta mutten siinä hässäkässä kerennyt niitä kunnolla lukemaan ja sisäistämään. Tämä hoitaja halusi välttämättä olla itse yhteyksissä. Se on sellainen hoitaja joka nyt viime metreillä kun lapsi on hoidossa, tuntuu tekevän kärpäsistä härkäsiä joka asiassa. On mm tehnyt kauhean ongelman siitäkin kun lapsi menee reippaasti rappuset ylös mutta alas arkailee tulla. Mm. tällaisia muita "ongelmia" ilmennyt pvkodissa. Lapsi tulee ihan hysteeriseksi, itkee ja tärisee kun kerran viikossa eräs tapahtuma johon tämän hoitajan mielestä lapsen on osallistuttava vaikka reagoi miten reagoi. Itkee päiväkotiin jäädessä, silloin kun tämä ko hoitaja vastassa. Tulee jo mieleen, että on ottanut meidät ja lapsen joksikin silmätikuksi jostain syystä.

ap

Hoitakaa sitten itse lapsenne jos ei yhteiskunnan järjestämä päivähoito kelpaa.

Vierailija
14/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi haista alkolle? Laillinen aine. Turpaan vetäisin hoitajaa joka yrittää riistää lastani.

Vierailija
15/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies on nyt?

Vierailija
16/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hoitakaa sitten itse lapsenne jos ei yhteiskunnan järjestämä päivähoito kelpaa.

Ei päiväkodissa ja muissa hoitajissa ole mitään moitittavaa. Vain tämä samainen hoitaja jolla tuntuu olevan joka asiasta valitettavaa.

ap

Vierailija
17/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ap:ta. Kyllä tuollaista sattuu. Ikävä juttu.

Vierailija
18/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mies on nyt?

Ihan kotona on. Tuli suoraan päiväkodista ja me lapsen kanssa kohta perässä. Kuinka niin?

ap

Vierailija
19/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lapsi olisi annettu juopuneen miehen mukaan niin olisit täällä valittamassa asiasta. Teki niin tai näin niin koskaan ei tee oikein.

Vierailija
20/50 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos lapsi olisi annettu juopuneen miehen mukaan niin olisit täällä valittamassa asiasta. Teki niin tai näin niin koskaan ei tee oikein.

Mutta kun ei ollut eikä ole humalassa. Tottakai olisivat toimineet oikein jos näin olisi ollut. Mutta kun ei. Ei todella ollut juonut mitään. Töistä tulossa eikä juo arkena mitään alkoholia. Viikonloppuna muutama saunaolut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä