Pullamössö Z-sukupolvi valittaa kun töissä ei ole kivaa ja mukavaa
Ei. Töissä ei pidä olla mukavaa. Ja pomoja ja johtoja pitää totella niin kuin on käsketty tekemään. Sekä pysyä niissä omissa määrätyissä työtehtävissä. Töissä on se oma hieratkia. Sooloilla ei saa. Tätä en näytä niskoitteleva ja vastaan pokkuroiva pullamössöksi kasvatettuna Z-sukupolvi ymmärtävän.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Milleniaalit ovat kyllä yhtä katkeraa, tekopyhää ja itsekeskeistä sakkia kuin boomerit.
Jokainen sukupolvi on tässä asiassa samanlainen. Jotenkin on kivempi syyttää muita ikäluokkia omaansa huonommaksi kuin tiedostaa, että ihmiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia aina.
Kyllä se pistää aina naurattamaan kun töihin tulee joku harjoittelija joka ajattelee laittavansa koko homman uusiksi ja kyseenalaistaa niin tomerasti että hellanlettas.
Kun se vain on niin nyt ja aina että vasta se työ ja työelämä opettaa, ja ne pitempään siellä olleet vaan saattaa oikeasti tietää paremmin. Jos nyt ei puhuta mistään toinen jalka eläkkeellä olevista jotka ei ehkä enää niin jaksa välittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pistää aina naurattamaan kun töihin tulee joku harjoittelija joka ajattelee laittavansa koko homman uusiksi ja kyseenalaistaa niin tomerasti että hellanlettas.
Kun se vain on niin nyt ja aina että vasta se työ ja työelämä opettaa, ja ne pitempään siellä olleet vaan saattaa oikeasti tietää paremmin. Jos nyt ei puhuta mistään toinen jalka eläkkeellä olevista jotka ei ehkä enää niin jaksa välittää.
Näiden itsekeskeisten pikkupomojen kalloon se ei vain uppoa. Työantajat palkkaavat alaisia, eivät lisää toimitusjohtajia. Mutta se ei mene nuorille kalloon että heitä ei ole palkattu sooloilemaan ja tekemään omiaan vaan tottelemaan ylemmän tahon käskyjä. Siksi on ihan hyvä jos naisillekin tulee viimein armeija pakolliseksi. Opoivatpa tiukkaan kuriin jota taitoa jokainen tarvitsee töissä.
Vaikka eivät olisi pullamössöä niin gen Z närkästyvät herkemmin kun tulee motivoimaan, että no niin nyt vauhtia, pitää olla nopeampi ja tehokkaampi, vaikka muut painaa töissä kaasua ja lisäävät omaa työtahtiaan asiaa sen enempää kyseenalaistamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse jaksoin tehdä töitä vuoden ja sen jälkeen päätin jäädä työttömäksi. Rekryhenkilöt aina kehoittaa miettimään mikä työssä motivoi ja mitä annettavaa sinulla on työpaikalle. Tätä pohdittuani tajusin, ettei työssä motivoi mikään. Se ei ole edes mukavaa ja tuon "mitä annettavaa" käänsin toistepäin eli mitä annettavaa työpaikalla on minulle ja tulin siihen tulokseen, ettei työpaikalla ole minulle mitään annettavaa. Mulla ei ole mitään syytä mennä töihin.
No enemmistöä motivoi se että saa sen 4000-5000 euroa kuussa palkkaa käteen oli duuni kuinka tahansa p_skaa ja vaikka v_tuttaisi joka päivä, mutta jos raha ei sinua motivoi niin ei sitten.
Sivusta tähän pitää sanoa, että moni ei kyllä saa edes 4000 euroa todellakaan. Jos saisi niin olisikin jo parempi juttu. Iso palkka kun varmaan vähän kompensoi vähän ikävää työtä.
Te zetat luulette olevanne spesiaaleja,mutta olette oikeasti vain menneet populismin lupausten ansaan.
Teitä on helppoa kusettaa, kun olette niin simppeleitä, että ette jaksa käyttää minuuttia "boomer" -termin googlettamiseen.
Ensin nykyiset 35-45 - vuotiaat joutuivat vanhempiensa poliittisten päätösyen maksumiehiksi. Nyt meille puetaan jo zoomereidenkin laskujen maksatusta.
Tästä ei hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse jaksoin tehdä töitä vuoden ja sen jälkeen päätin jäädä työttömäksi. Rekryhenkilöt aina kehoittaa miettimään mikä työssä motivoi ja mitä annettavaa sinulla on työpaikalle. Tätä pohdittuani tajusin, ettei työssä motivoi mikään. Se ei ole edes mukavaa ja tuon "mitä annettavaa" käänsin toistepäin eli mitä annettavaa työpaikalla on minulle ja tulin siihen tulokseen, ettei työpaikalla ole minulle mitään annettavaa. Mulla ei ole mitään syytä mennä töihin.
No enemmistöä motivoi se että saa sen 4000-5000 euroa kuussa palkkaa käteen oli duuni kuinka tahansa p_skaa ja vaikka v_tuttaisi joka päivä, mutta jos raha ei sinua motivoi niin ei sitten.
Sivusta tähän pitää sanoa, että moni ei kyllä saa edes 4000 euroa todellakaan. Jos saisi niin olisikin jo parempi juttu. Iso palkka kun varmaan vähän kompensoi vähän ikävää työtä.
Suurin osa Hesan ulkopuolella ei saa edes kolmea tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Promille suomalaisista saa KÄTEEN eli nettona 4000-5000€. Kyllä ne palkat on yleensä parin tonnin molemminpuolin.
Joistakin töistä on vaan haastavaa saada kivaa, oli sukupolvi mikä tahansa. Voisin kuvitella, että jonkun vakavasti sairaan hoitotyö ei ole mitään siistiä fiilistelyä, vaan kovaa hommaa, joka jonkin on vaan tehtävä.