Mistä löytää ADHD tai ADD neurologi tai psykiatri..
Ihan mistä päin suomea vain, Googlesta en löytänyt ja monella neurologilla maininta ei ADHD tutkimuksia
Kommentit (22)
Haluan lääkärille en terapeutille.. Siksi pitää olla neurologi tai psykiatri
Joo mutta kun haluaisin nyt heti saada jonkun lääkärin nimen
pertti rintahaka,mutta ei taida ottaa uusia asiakkaita
Hesassa on Neuromental. Kattavat palvelut ja lääkärit yms.
Suosittelen kokemuksesta.
Joo asun 600km päässä, mutta täytyy ilmeisesti lähteä etelään lääkäriin, kun ei täältä päin löydy.. Etsin siis itselleni, en lapsilleni
olisiko Mehtonen, en ole ihan varma. tampereella
No mitäs olet vailla, lääkepiriäkö? Hohhoijaa.. Ei kannata
Taina Nieminen-von Wendt/Neuromental,Helsinki.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 20:46"]
Taina Nieminen-von Wendt/Neuromental,Helsinki.
[/quote]
Tuo on lapsille aivan mahtava lääkäri. Aikuiselle ap tässä nyt haki.
T se toinen samaa paikkaa ehdottanut
Mitä on lääkepiri? Siis haluan lääkäriin jotta saadaan selville onko minulla ADD tai ADHD.. Ja jos tuolla pirilla tarkoitat piristävää, niin piristävää minä viimeiseksi kaipaan, lähinnä jotain mikä tasoittaisi minut.. Arkeni on ihan kaoottista, minulla on tuhat rautaa tulessa tai olen hyvä aloittamaan asioita yhtäkään asiaa en saa loppuun, ylikeskityn vain asioihin mitkä kiinnostaa, menevän usein ajantajuni, minulla on todella lyhyt pinna, koen jatkuvaa huonommuutta koska en ole kuin muut, aamuisin en meinaa millään herätä ja iltaisin olen kuin durasel pupu, lannistunut totaalisesti pienestäkin vastoinkäymisestä, kovat äänet hermostuttavat ja saavat minut vihaiseksi.. Ette edes usko miten vaikeaa elämäni on ja kumppanini elämä minun kanssa
Pekka Räisänen, Vaasan mehiläisessä ottaa vastaan. Erikoinen heppu mutta paras, ehdottomasti.
Joo mutta tuo Pekka on lastenpsykiatri
Nieminen von-Wendt ottaa kyllä aikuisiakin vastaan
Vierailija kirjoitti:
Asko Niemelä, Oulu
En suosittele, huonoja kokemuksia herrasta. ei ainakaan ammatillisesti käyttäydy statukseensa nähden.
Tuo otsikko ei tarkoita mitään. Siinä on vain sanoja peräkkäin. Ylimielistä ja piittaamatonta.
http://www.terapianurkka.net/palvelut/
Tämä sijaitsee Nummelassa, tekevät ADHD-tutkimuksia ja antavat kuntoutusta.