Onko muita joiden mielestä Windows 8 on aivan perseestä!
Kommentit (34)
Ei lyödä vetoja. Paska on. Tarpeeksi hyvä syy myydä koko lafka pois.
Menneen talven lumia on. Androidikin oli kuulemma melkein valmis, mutta ei sitten ollut ilmeisesti paukkuja sen valmistukseen...
käyttänyt 4kk ,voinko nyt sanoa että tämä on aivan perseestä? Koska tämä on.
Juttelin joku aika sitten it-alan ammatilaisen kanssa, ja hän sanoi aika suoraan, että jos on mahdollisuus valita, niin kannattaisi otta Windows 7. Sitä päivitetään vielä pitkään, sillä se on niin monissa firmoissa ja yrityksissä käytössä. Hän oli sitä mieltä, että kasiin tottuminen vie oman aikansa ja jos on tottunut entisiin järjestelmiin (XP, Vista ja 7), niin kasi poikkeaa niistä varsin paljon. Hän ei käyttänyt ihan noin vulgääriä ilmausta kuin ap, mutta viesti oli aika samantapainen.
On kyllä niin perseestä. Niin hankala paska, että ei kiinnosta käyttää koko konetta. Ja ihan olen kuitenkin toiminut atk-tukenakin, että luulisin jotain tietävänikin
Kohta puolitoista vuotta käyttänyt, enkä minä siitä sen kummempia ongelmia ole löytänyt.
Tiiliskivinäytöllä en tee mitään, joten perinteiseen työpöytään tarvitaan yksi klikkaus enemmän seiskaan verrattuna.
Ohjelmat löytyvät nyt oikeasta yläkulmasta, ennen ne löytyivät vasemmasta alakulmasta. Joidenkin älyllinen kapasiteetti ei näköjään riitä näin monimutkaisen muutoksen hallitsemiseen ja pasianssi jää iäti löytymättä.
Sama juttu. Oon käyttänyt kasia ihan sujuvasti. Tottakai seiska olisi parempi, koska en tee niillä kasissa olevilla sovelluksilla tms. mitään, vaan käytän ihan samaan tapaan desktopin kautta kuin ennenkin. Mutta toimii näin kotikäytössä ihan mainiosti.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:29"]
Lyödääks vetoa? Sä olet käyttänyt sitä pari tuntia. Palaa huomenna asiaan. ET silloin ole enää samaa mieltä.
[/quote]
Mä oon käyttänyt tätä jo 3 kk ja inhoan tätä aikalailla. Seiska paljon parempi, harkitsisin ubuntuun vaihtamista, mutta valitettavasti sillä ei saa netflixiä jne näkymään ongelmitta.
Mun mielestä siihen on helpompi tottua, jos on aikaisemmin käyttänyt windows phonea. Silloin ymmärtää paremmin, miten järjestelmästä saa parhaan hyödyn.
Onhan se erilainen verrattuna vanhaan, mutta kyllä siihen on mahdollista tottua.
Itse asiassa kun Bill Gates, kun tuossa vähän aikaa sitten palasi aktiivisesti töihin Microsoftille, teki töitä yhden päivän Win 8:n kanssa ja menetti hermonsa :D Asensi sitten seiskan takaisin
Oon käyttänyt reilun vuoden ja p*a on mullekin ollut. En käytä mäkään tuota metronäkymää, kun oon niin tottunut tohon perinteiseen.
Kaikki Windowsit on ihan perseestä. Siksipä siirryinkin Maciin ja OS:n.
Onko ketään jonka mielestä 8 ei ole paska 6kk tulla käytettyä ja edelleen ihan paska
Windows 8 on melkee sama kuin räpläis puhelinta, ei jatkoon!
Windows 7 on kyllä hyvä ja XP on kanssa hyvä!
Joo mäkin vaan ihmettelen,kuka tän on suunnitellu? Käytettävyys täysi nolla...
Olen koko ikäni käyttänyt koneita, eli olin tosi tottunut niihin "perinteisiin windowseihin". Kasiin tottuminen kesti noin vuorokauden, eikä sen jälkeen ole ollut mitään ongelmaa, mutta jaksoinkin hetken opiskella sen toimintaa. En vaihtaisi takaisin seiskaan, tämä tuntuu paremmalta.
Voisiko joku sanoa konkreettisia esimerkkejä, jotka tekevät käytettävyydestä vaikeaa?
Kasi on optimoitu kosketusnäytöille. Siksi meillä on nyt kannettavia koneita, joissa kosketusnäyttö. Ergonomisesti äärimmäisen huono ratkaisu. Microsoftin pitäisi tunnustaa, että tableteille ja puhelimille on oltava erillinen kosketusnäyttöratkaisu ja kannettaville ja pöytäkoneille omansa.
Lyödääks vetoa? Sä olet käyttänyt sitä pari tuntia. Palaa huomenna asiaan. ET silloin ole enää samaa mieltä.