Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuplarattaat sisaruksille!

Vierailija
22.10.2013 |

Minkä merkkiset tuplarattaat on paras valinta 1v ja vastasyntyneelle? Budjetti ei ole kovin iso.. Vaatimuksena hyvät renkaat, joilla pääsee niin talvella kuin muutoinkin hyvin kulkemaan (emme omista autoa). En pidä renkaista jotka vääntyilevät ja kääntyilevät..Ja mahtuisi hyvin kaupoissa kulkemaan, sekä kävelytiellä yleensäkin. Valikoima netissä liian suuri että pää pyörryksissä jo etsimisestä, vinkkejä/kokemuksia kaivataan :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä ketjua :))

Vierailija
2/8 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Brion double wavet ja olivat todella kätevät nimenomaan paljon kävellen kulkeville. On tilaa hyvin lapsille ja tavaroille. Helppokäyttöiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tätä ketjua. Tarvetta olisi siis tuplarattaille, lasten ikäeroksi tulee n. 1 v 4 kk.

Päädyttiin siihen, että hommataan vierekkäin istuttavat, kun käytiin koeajamassa tfk:n twinner twist duot. Myös Mountain buggy duetit kiehtoisi kovasti kapeutensa puolesta (hinta ei niinkään). Lisäksi on tietenkin juuri nuo edulliset Carena double swingit, mutta niistä kuulin, että saattavat keikata jos vain toisella puolella lapsi kyydissä. Onko tästä kokemuksia?

Ehdottomasti haluan siis kääntyvät etupyörät. Onko kellään kokemusta näistä mainituista rattaista tai lisää hyviä vaihtoehtoja? Edullisuus on aina plussaa.

Vierailija
4/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli käytössä Brion double wave, ja olin tyytyväinen. Mulla oli kriteereinä kapeus ja se että sisarukset ovat vierekkäin. Kävelin lasten kanssa paljon ja näitä oli mielestäni hyvä työnnellä jopa loskassa/hangessa.

Vierailija
5/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa tuplassahan on isot kääntyvät etupyörät nehän saa tietty lukittua jos ei tykkää kääntyvistä.. Esim easywalkerit tai carenan tuplat. 

Käytettynä saa hyväkuntoisia ja toisaalta jos ostat uutena niin saat varmasti hyvään hintaan kaupaksi kun käyttöaika sisaruksilla on kumminki melko lyhyt. 

Vierailija
6/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin käytettynä Phil&ted's merkkiset, sisarukset tulee päällekkäin,ei vierekkäin, en halunnut leveitä kun niillä ei mahdu menemään missään. Tosi hyviltä tuntuvat, meillä tulee ikäeroa 1v4kk ja lisäksi on 3.5v jolle laitetaan seisomalauta jos tuntuu et tarttee, mut yleensä jaksaa kävellä kun ei pitkiä matkoja yleensä mennä

Vierailija
7/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on carenan double swingit,mulla esikoinen oli 1v 2kk kun tyttö syntyi.  Vieläkin ovat tallella varastossa,vaikka tarvetta ei enää ole :D
Meillä ei ole autoa ja säällä kuin säällä piti vaunuilla päästä,itse tykkäsin näistä.

Vierailija
8/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Täytyy illalla perehtyä antamiinne merkkeihin. Lisää saa tietysti laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän