Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla ihastunut mies?

Vierailija
17.09.2013 |

Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.

Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa todella, jos miehiltä ei muka koskaan lähde "jalat alta".

ap

Vierailija
2/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:47"]

Eilen panetti koko päivän ja tunne vain voimistui jos nainen oli lähempänä. Työn teosta ei tahtonut tulla mitään. Kotona oli pakko vetää housut jalasta ja tulin tuhannen auringon voimalla kun ajattelin tuota naista. Eli ei niin kovin romanttista..

[/quote]

Tämä vastasi kyllä aika lähelle omaa kuvitelmaani. T. nainen.

Lisää vastauksia mielenkiintoiseen kysymykseen, pls?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 20:03"]

[/quote]

Niin juuri, kiinnostaa muitakin ;)!

ap

Vierailija
4/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 20:03"]

[/quote]

Niin juuri, kiinnostaa muitakin ;)!

ap

Vierailija
5/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:33"]

Ainakin minulle ihastuminen on lähinnä tahtoasia ja moraalinen juttu, eikä niinkään automaattinen reaktio. Mies päättää ihastua johonkin naiseen ja suggeroi itsensä tietynlaiseen tilaan tietoisesti. Miehet eivät ole läheskään yhtä nirsoja kuin naiset, ja miesten on todella helppo kohdistaa sisäsyntyinen ihastuksensa melkein mihin naiseen vain. Naiset taas näkevät miehet lähtökohtaisesti arkisina leipäpusseina ja harmaina patsaina, ja sitten joskus joutuvat irrationaalisen tunnekuohun valtaan.

Tavallinen mies ei siis voi hallita naista kovin helposti, kun taas yksikään nainen ei voi ikinä täysin hallita yhtään miestä, vaikka naisilla onkin pintapuolisesti paljon enemmän valtaa paljon suurempaan osaan miehistä.

Siis toki mies kokee hyvää oloa ja onnea KUN nainen on vastaanottavainen, mutta mies pystyy myös tarkkailemaan itseään ulkoapäin ja ymmärtää omia ajatuksiaan ja valintojaan. Nainen ei ikinä 'vie jalkoja alta' vaan mies vie omat jalkansa alta koska se on hauskaa ja imartelee naista.

-Mies 28v-

[/quote]

Tuli sellainen olo, että en haluakaan ikinä miestä itselleni, jos kerran miehille ihan kuka tahansa nainen käy. Haluaisin olla jotenkin erityinen nainen jollekin miehelle, sellainen, johon hän on ihastunut ja halunnut juuri minut. Ei valinnut minua siksi, kun satuin olemaan ensimmäinen joka hänet huoli.

Vierailija
6/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:48"]

Ainakin minulle ihastuminen on lähinnä tahtoasia ja moraalinen juttu, eikä niinkään automaattinen reaktio. Mies päättää ihastua johonkin naiseen ja suggeroi itsensä tietynlaiseen tilaan tietoisesti. Miehet eivät ole läheskään yhtä nirsoja kuin naiset, ja miesten on todella helppo kohdistaa sisäsyntyinen ihastuksensa melkein mihin naiseen vain. Naiset taas näkevät miehet lähtökohtaisesti arkisina leipäpusseina ja harmaina patsaina, ja sitten joskus joutuvat irrationaalisen tunnekuohun valtaan.

Tavallinen mies ei siis voi hallita naista kovin helposti, kun taas yksikään nainen ei voi ikinä täysin hallita yhtään miestä, vaikka naisilla onkin pintapuolisesti paljon enemmän valtaa paljon suurempaan osaan miehistä.

Siis toki mies kokee hyvää oloa ja onnea KUN nainen on vastaanottavainen, mutta mies pystyy myös tarkkailemaan itseään ulkoapäin ja ymmärtää omia ajatuksiaan ja valintojaan. Nainen ei ikinä 'vie jalkoja alta' vaan mies vie omat jalkansa alta koska se on hauskaa ja imartelee naista.

-Mies 28v-

[/quote]

Tuli sellainen olo, että en haluakaan ikinä miestä itselleni, jos kerran miehille ihan kuka tahansa nainen käy. Haluaisin olla jotenkin erityinen nainen jollekin miehelle, sellainen, johon hän on ihastunut ja halunnut juuri minut. Ei valinnut minua siksi, kun satuin olemaan ensimmäinen joka hänet huoli.

[/quote]

älä välitä :) ei kaikki miehet todellakaan olla yllä kuvatun kaltaisia :)

Vierailija
7/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen samassa tilanteessa ja olen siis nainen. Panettaa niin että jokainen vatsalihas on krampissa enkä pysty muuhun kuin ajattelemaan kiihkeää suutelemista ja vaatteiden repimistä ihan koko ajan. Tietäisipä vain mitä kyseinen mies minussa aiheuttaa. Ihmeellistä, en ole tuntenut näin pitkiin aikoihin.

Onneksi olkoon vain miehen vaimolle.

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:47"]

Eilen panetti koko päivän ja tunne vain voimistui jos nainen oli lähempänä. Työn teosta ei tahtonut tulla mitään. Kotona oli pakko vetää housut jalasta ja tulin tuhannen auringon voimalla kun ajattelin tuota naista. Eli ei niin kovin romanttista..

[/quote]

Vierailija
8/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin kertoa että kyllä siellä vatsassa perhosia liihottaa kun olen ihastuksen/kiinnostavan naisen lähellä.

Oma heikkouteni on silmiin katsominen. Se saa minut yleensä jo suorastaan pakahtumaan/lievään halvaantuneisuuden tilaan.

Mies 24 v.

Vierailija
9/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:27"]

Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.

Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.

[/quote]

Kyllä mulla on ihan samat ihastumisen oireet. 

t. m

Vierailija
10/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:27"]

[/quote]

Kyllä mulla on ihan samat ihastumisen oireet. 

t. m

Vierailija
11/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kun muna jäykistyy ja mälli lentää. Siltä tuntuu olla ihastunut mies. :D

Vierailija
12/157 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:17"]

Olen täsmälleen samassa tilanteessa ja olen siis nainen. Panettaa niin että jokainen vatsalihas on krampissa enkä pysty muuhun kuin ajattelemaan kiihkeää suutelemista ja vaatteiden repimistä ihan koko ajan.

[/quote]

Mitä hienoa on vaatteiden repimisessä? Lisääkö se jotenkin nautintoa kun tietää että pitää huomenna mennä ostamaan uusia vaatteita?

Vierailija
13/157 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät isä ja poika: isä nähdessä lastensa tulevan äidin oli ajatuksena hänen kanssa haluan olla loppuelämäni (ja hyvältä näyttää että näin käy, isä on viimeinen elossa ikäisitään, harmaahapsinenkin jo), poika nähdessään erään naisen oli reaktiona halu polvistua naisen jalkojen juureen ja julistautua tämän orjaksi. 

Eräs exäni kun silloin teininä ensimmäistä kertaa suudeltiin tärisi koko jätkä kun oli niin jännittynyt.

Tahtoasia-ihastuminenkin on johtanut ainakin kerran pitkään onnelliseen avioliittoon ja eikä kuolemakaan erottanut kun hauta on yhteisen kiven alla. Eräs poika meni perheensä kanssa katsomaan naapurin vastasyntynyttä tyttövauvaa ja totesi vauvaa katsoessaan että tuosta minä vaimon otan. Ja niin ottikin ja onnellisia olivat.

Että kyllä näihin tapauksiin vedoten voidaan todeta että lähtee miehiltäkin jalat alta, itse vaalin muistoja näistä miehistä tänä lassukoiden ja tunnevammaisten aikakautena. Jotenkin tuntuu ettei tällaisia miehiä enää ole! Tai noh,  se exä tavallaan mutta meillä tuli ero liian erilaisten luonteiden ja arvojen takia.

Vierailija
14/157 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. vastaa vielä 14:lle.. Outoa, lähes täsmälleen samat oireet. Ja olen vieläpä naimisissa. No, ehkä vain sattumaa.. onneksi tänään ei ollut niin "paha" päivä, ei tuollaista joka päivä jaksaisi..

Vierailija
15/157 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa, etten ole miehelleni mitenkään erityinen vaan enemmänkin joku kenet sen on huolinut, että olen vain eksän korvike.:( Miten sen saa selville, merkitsenkö hänelle yhtään sen enempää? :(

Vierailija
16/157 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 28v-

[/quote]

Minullekin ihastuminen tuntuu olevan tahtoasia, itse suggeroitu juttu. Eli huomaan usein päättäväni ihastuvan johonkin sellaiseen, jonka kanssa olen vaikka päivittäin tekemisissä - ja kas, olen ihastunut. Ja se voi olla melkein kuka tahansa, jonka ulkonäkö on riittävä. Eli kukaan ei koskaan vie ensi tapaamisella jalkoja alta, mutta toisella tapaamisella voi viedäkin (kun olen päättänyt ihastua).

Olen kuitenkin nainen, joten en usko että kyseessä on sukupuolisidonnainen asia.

Vierailija
17/157 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mies 28v on se sama läyhääjä joka ketjusta, joka vihaa naisia ja puhuu valtasuhteista. Ei sillä etteikö ihastumiseen voisi liittyä omaa tahtoa joillain ihmisillä, kunhan huomautan.

Vierailija
18/157 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/157 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on miltä TUNTUU olla ihastunut? Ihme kysymyksiä te naiset taas virittelette. Kohta varmaan pohditte mitä mies tuntee ollessaan paskalla. t: mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi