Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla ihastunut mies?

Vierailija
17.09.2013 |

Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.

Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kun ekan lainauksen vika kysymys.

Vierailija
142/157 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sanoa, että samaan aikaan varsin hirveä ja mukava olo. Pelon ja rauhan tunnetta samaan aikaan. On hankala olla.

-m17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin häneen, ei saa mitään aikaiseksi ja haluaa tuijottaa häntä koko ajan. 😍

Vierailija
144/157 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään voi puhua mieheni puolesta, mutta kyllä hän aika hullaantuneelta vaikuttaa ja sen monta kertaa päivässä jotenkin osoittaa. Vaikea kuvitella että hän olisi itsensä suggeroinut johonkin tahtotilaan, pikemminkin päinvastoin. Hän unelmoi mitä kaikkea vielä tässä elämässä voimme yhdessä tehdä, ja ilahduttaa mua usein. 

Vierailija
145/157 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
146/157 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.

Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.

Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.

Käski linkittää tämän sulle:

Vierailija
147/157 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naisena... Olen itse ihastunut yhteen mieheen töissä ja tunteet on molemmin puolisia. Meillä on molemmilla perheet ja mitään ei ole tapahtunut. Mutta se himo. Älytöntä. Joudutaan välillä olemaan melko tiiviisti töissä yhdessä ja se tunne on uskomaton. Suoraan sanottuna panettaa. Ihan hulluna.

Vierailija
148/157 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa, ensin innostus et wou miten mukava nainen. Sitten puhetilanteisiin itsensä saattaminen, hermostuneisuus ja jatkuva naisen miettiminen, jonka jälkeen tajuaa, kuinka eriluokasta toinen ihminen on . Sen jälkeen koittaa välttää ja unohtaa koko ihastus homma.

Vierailija
149/157 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja jos olen itse vain orastavasti kiinnostunut, niin miehen ylitsevuotava ihastus on turn off ja karkottaa minut. Näin on käynyt muutaman kerran. Sen sijaan jos olen itsekin tosissani jo ihastunut, vastakaiku on positiivinen asia ja imartelee. Uskon saman pätevän toisinpäin, ei miehiäkään tunnu kiinnostavan jos nainen on tosi innokas ja osoittaa heti tunteitaan.

Vierailija
150/157 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveältä. Rakkaus johtaa typeryyteen, ja typeryys johtaa siihen että sinua voi manipuloida ja soittaa niinkuin varastettua banjoa. Ei enää ikinä.

Vierailija
151/157 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tämäkin asia on hiukan yksilökohtainen. Osa ihmisistä on romanttisempia luonteita kuin toiset ja niin edelleen. Sukupuolesta riippumatta.

*

Mutta miehenä nyt sitten vastaan kysymykseen: Kun ollaan samassa paikassa, vatsanpohjaa alkaa kutittaa, saatan alkuun hiukan arastella, ihastusta silmiin katsoessa koko keho tuntuu turralta ja aika lakkaa olemasta.

Saatan vaivihkaa (tai "vaivihkaa") katsella ihastustani, usein kiinnitän huomiota yksityiskohtiin kuten sivuprofiiiliin, niskaan, hiusten kiiltoon.

Kotona (tjsp) ihastus pyörii mielessä, ihastusta muistutttavia hahmoja piirtyy paperille ja joitain kappaleita laulaa ihan erilaisella intensiteetillä. Harrastan siis laulua ja kuvataidetta.

Vierailija
152/157 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 153/151...

Sukat sai pyörimään jalassa tämä vastaus!

Naisena kiinnittää itsekin huomiota juurikin sivuprofiiliin, kaikenlaisiin yksityiskohtiin jne. Vai liekö vaikutusta kuvataideharrastuksella.. ;)

Niska on yksi ihmisen kauneimpia alueita - ja myös herkimpiä tuntemaan kosketus. Se pienikin. :)

Joskus on tilanteita, ettei ihastumistaan voi näyttää, mutta toisaalta vaikeakaan peitellä - varsinkin jos tietää mitä seurata. Näennäisen tyyneyden alla voi roihuta melkoinen kokko!

Kuuntelemalla, ihan hiljaa, oppii kaikenlaista.

Vierailija
153/157 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että tämäkin asia on hiukan yksilökohtainen. Osa ihmisistä on romanttisempia luonteita kuin toiset ja niin edelleen. Sukupuolesta riippumatta.

*

Mutta miehenä nyt sitten vastaan kysymykseen: Kun ollaan samassa paikassa, vatsanpohjaa alkaa kutittaa, saatan alkuun hiukan arastella, ihastusta silmiin katsoessa koko keho tuntuu turralta ja aika lakkaa olemasta.

Saatan vaivihkaa (tai "vaivihkaa") katsella ihastustani, usein kiinnitän huomiota yksityiskohtiin kuten sivuprofiiiliin, niskaan, hiusten kiiltoon.

Kotona (tjsp) ihastus pyörii mielessä, ihastusta muistutttavia hahmoja piirtyy paperille ja joitain kappaleita laulaa ihan erilaisella intensiteetillä. Harrastan siis laulua ja kuvataidetta.

Anteeksi että sanon mutta mä en pitäisi jos minua ihasteltaisiin noin. Jotain lauluja ja piirroksia. Uh. Haluisin olla haluttava. Nainen.

Vierailija
154/157 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pahalta tuntuu olla avioliitossa ja ihastunut monta vuotta toiseen.

Vierailija
155/157 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyttäävätkö" ihastuksen kohdettaan esim. fb:ssä? Hakeutuvatko tilanteisiin joissa voi päästä kahden tämän kanssa jne?

Kyllä ja kyllä, toki fb-kyttäys kuuluu myös ihan perus-uteliaisuuteen.

Vierailija
156/157 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
157/157 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulle ihastuminen on lähinnä tahtoasia ja moraalinen juttu, eikä niinkään automaattinen reaktio. Mies päättää ihastua johonkin naiseen ja suggeroi itsensä tietynlaiseen tilaan tietoisesti. Miehet eivät ole läheskään yhtä nirsoja kuin naiset, ja miesten on todella helppo kohdistaa sisäsyntyinen ihastuksensa melkein mihin naiseen vain. Naiset taas näkevät miehet lähtökohtaisesti arkisina leipäpusseina ja harmaina patsaina, ja sitten joskus joutuvat irrationaalisen tunnekuohun valtaan.

Tavallinen mies ei siis voi hallita naista kovin helposti, kun taas yksikään nainen ei voi ikinä täysin hallita yhtään miestä, vaikka naisilla onkin pintapuolisesti paljon enemmän valtaa paljon suurempaan osaan miehistä.

Siis toki mies kokee hyvää oloa ja onnea KUN nainen on vastaanottavainen, mutta mies pystyy myös tarkkailemaan itseään ulkoapäin ja ymmärtää omia ajatuksiaan ja valintojaan. Nainen ei ikinä 'vie jalkoja alta' vaan mies vie omat jalkansa alta koska se on hauskaa ja imartelee naista.

-Mies 28v-

Ei se sukupuolesta ole kiinni. Nainenkin voi "päättää" ihastua johonkin ja suggeroida itsensä uskomaan siihen. Sellainen vain ei ole mitään oikeaa ihastusta, tai ei ainakaan rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän